2018-01-09, 23:07
|
|
|
Bacon
Reg.datum: Jun 2017
|
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats
Pratar vi vuxna kvinnor nu eller små kjoltyg?
|
Min är yngst (25) resten är runt 30, fast ärligt talat vet jag inte om dom kan klassas som vuxna
|
|
|
2018-01-09, 23:11
|
|
|
Illrar pillrar
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Leeee
Min är yngst (25) resten är runt 30, fast ärligt talat vet jag inte om dom kan klassas som vuxna
|
Okej. Jag kan inte relatera till tjatet i alla fall.
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
|
|
|
2018-01-10, 11:15
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Ett antal män tjatar och jagar kanske mer än vad de borde. Ett antal män är så desperata så de missar helt och hållet kodex, signaler. Ett antal män skickar bild på penis före de säger sitt förnamn. "Tjata" i något perspektiv här genererar sällan en kvinna, möjligen en fotboja efter en dom i tingsrätten.
Att vara lite mer engagerad, drivande, ta för sig, är en annan femma. Det genererar oftast mycket bra resultat, om man är en man som vågar ta ut svängarna. Jag är personligen lite för feg.
|
Exakt. Driv, uppvaktade och ha-begär efter en särskild kvinna är bara attraktivt. Desperation och att tjejen får känslan av att hon kunde sett ut som fan själv och ändå få samma behandling är inte nice.
|
|
|
2018-01-10, 12:21
|
|
|
Three apples high and rising
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Vaddå nej, tjejer i relation tjatar om allt ! Kan inte vara en slump att polare i min krets frågat ut för en sällsynt kvinnotyp
|
Troligtvis inte en slump utan beror på kvaliteter hos dig och ditt kompisgäng.
|
|
|
2018-01-10, 13:03
|
|
|
Lägg in nått kul
Reg.datum: Nov 2016
|
Skrivit ett tag med en tjej, legat en gång, hon har gjort klart för sig att hon är intresserad. Hon skulle flytta i fredags eller nått och jag skrev i torsdags, och så svarar hon igår, 5 dagar senare, att hon haft mycket att göra. Ska man svara? Känns som att jag underkastar mig henne rejält
|
|
|
2018-01-10, 13:45
|
|
|
d-bag
Reg.datum: Jun 2016
|
Kvinnor i en relation tjatar som fan om saker de vill ha eller vill att man skall göra, till slut ger man sig för att man inte orkar mer. Vilket gör att kvinnor alltid kan vinna varje diskussion/dispyt/oenighet i en relation. Som variation så kör de på att utnyttja sin gullighet och/eller sexualitet för att "vinna".
Det här har jag själv inte upplevt men jag har hört om kvinnor som tjatar som fan om en man ratar dem. Som om själva ratandet triggar igång en slags tävlingsinstinkt. Med en arsenal av snusk-sms, nakenbilder, överfallstafsningar/försök till kyssande osv. som vapen under flera månaders tid tills han blir helt tokigt kåt i henne och inte kan annat än att säga ja.
|
|
|
2018-01-10, 14:04
|
|
|
Lägg in nått kul
Reg.datum: Nov 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Kvinnor i en relation tjatar som fan om saker de vill ha eller vill att man skall göra, till slut ger man sig för att man inte orkar mer. Vilket gör att kvinnor alltid kan vinna varje diskussion/dispyt/oenighet i en relation. Som variation så kör de på att utnyttja sin gullighet och/eller sexualitet för att "vinna".
Det här har jag själv inte upplevt men jag har hört om kvinnor som tjatar som fan om en man ratar dem. Som om själva ratandet triggar igång en slags tävlingsinstinkt. Med en arsenal av snusk-sms, nakenbilder, överfallstafsningar/försök till kyssande osv. som vapen under flera månaders tid tills han blir helt tokigt kåt i henne och inte kan annat än att säga ja.
|
Haha jag frågade ut tjejen jag skrev om ovan typ tre gånger och hon hade nått löjligt hon skulle göra varje gång. Sen sket jag typ i det, nu har hon i princip sagt rakt ut att hon vill ligga igen och har tjatat om det, kunde dock inte just då. Nu har jag börjat skriva igen och då väntade hon 5 dagar med att svara
Hoppas att sådana här löjligheter försvinner när man blir lite äldre
|
|
|
2018-01-10, 14:13
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2017
|
Citat:
Ursprungligen postat av smerk
Haha jag frågade ut tjejen jag skrev om ovan typ tre gånger och hon hade nått löjligt hon skulle göra varje gång. Sen sket jag typ i det, nu har hon i princip sagt rakt ut att hon vill ligga igen och har tjatat om det, kunde dock inte just då. Nu har jag börjat skriva igen och då väntade hon 5 dagar med att svara
Hoppas att sådana här löjligheter försvinner när man blir lite äldre
|
Hon leker, hon har förmodligen 3-4 andra killar på lager också. Säg upp kontakten.
|
|
|
2018-01-10, 14:27
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Förstår inte varför det är helt otänkbart att en person som är i flyttstök inte skulle kunnat vara för stressad för att svara på ett mess några dar.
|
|
|
|
2018-01-10, 14:39
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Ett antal män tjatar och jagar kanske mer än vad de borde. Ett antal män är så desperata så de missar helt och hållet kodex, signaler. Ett antal män skickar bild på penis före de säger sitt förnamn. "Tjata" i något perspektiv här genererar sällan en kvinna, möjligen en fotboja efter en dom i tingsrätten.
Att vara lite mer engagerad, drivande, ta för sig, är en annan femma. Det genererar oftast mycket bra resultat, om man är en man som vågar ta ut svängarna. Jag är personligen lite för feg.
|
Eller så blir det som det var för sweetkarolina, 40 meddelanden där man svarade på 5. Jag skulle nog kunna leva med det.
|
|
|
2018-01-10, 14:46
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Grahn
Förstår inte varför det är helt otänkbart att en person som är i flyttstök inte skulle kunnat vara för stressad för att svara på ett mess några dar.
|
Det är åt skogen för rimligt för att kunna vara en realistisk möjlighet. Alla som dejtar på nätet ägnar sig främst åt diverse spel för att boosta sitt ego. Utom de som skriver i den här tråden såklart...
|
|
|
2018-01-10, 15:18
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan
Det är åt skogen för rimligt för att kunna vara en realistisk möjlighet. Alla som dejtar på nätet ägnar sig främst åt diverse spel för att boosta sitt ego. Utom de som skriver i den här tråden såklart... 
|
Eller hur!
Det är alltid de där andra.....
|
|
|
|
2018-01-10, 16:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2017
|
Citat:
Ursprungligen postat av Grahn
|
Jag uppfattade det mer som att så fort han blev lite för på så slutade hon att svara. När han blev lite off och slutade höra av sig tyckte hon att det blev lite spännande igen och började höra av sig angående sex, han dissade hennes försök till samlag pga tidsbrist. Men sen när han hör av sig till henne ännu en gång och tar initiativ så försvinner intresset från hennes sida.
Det är mest en lek och for fun från hennes sida.
Jag kan även tänka mig att du är från den äldre generationen?
|
|
|
2018-01-10, 16:32
|
|
|
Bacon
Reg.datum: Jun 2017
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wain
Troligtvis inte en slump utan beror på kvaliteter hos dig och ditt kompisgäng.
|
Jo det tror jag med, vi borde inte skämma bort dessa kvinnor. Dom borde få använda sin egen inkomst till allt som rör dom i sann feministisk anda!
|
|
|
2018-01-10, 17:01
|
|
|
Three apples high and rising
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Jo det tror jag med, vi borde inte skämma bort dessa kvinnor. Dom borde få använda sin egen inkomst till allt som rör dom i sann feministisk anda!
|
Skaffar du kvinna som inte står för sig själv och sedan kommer hit och klagar på att hon gnäller när hon vill ha saker?

Grattis, du har plockat hem bottenskrapet.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:14.
|

|