Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-01-04, 13:19   #69226
Leeee
Bacon

Leeees avatar

Reg.datum: Jun 2017
Citat:
Ursprungligen postat av svag74 Visa inlägg
Aha menar du att tjejerna valt att en kille helst ska vara över 185?
Jag trodde du menade att tjejerna valt att de var så långa

Men med tanke på att så extremt många tjejer är runt 160 på pannkakan så undrar jag vad de ska med så långa killar till, men bra för mig iofs
Haha ja, kvinnor över 185 är nog sällsynt

Tror det får dom att känna sig kvinnligare etc
Leeee är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:20   #69227
Benny Carlsson
Registered User

Reg.datum: Jan 2018
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är ju det man ska göra enligt Benny Carlsson med flera. På förra sidan blev man uppmuntrad att vända ut-och-in på sig själv för att få till den perfekta Tinderprofilen.
Om man är en genomsnittlig svenne, ja. Märks det däremot att man försöker så är det det minst attraktiva man kan göra.

Man är ju tvungen att förändra sig för att man redan har förändrat sig så mycket i förhållande till det primitivt manliga. Hade dagens status quo varit det historiskt och evolutionärt normala så hade man inte behövt ändra sig.

Helst av allt hade jag självfallet argumenterat för att förändra sig på riktigt, men den feministiska hjärntvätten är massiv, genomborrande och har kidnappat hela den västerländska kulturen, så det är rätt svårt att ändra på; det försöker jag, förvisso, betydligt mer än jag deltar i raggningstrådar, men det skulle vara en ineffektiv metod när målet är att ragga brudar, och inte att bli normal.
Benny Carlsson är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:21   #69228
Järvskan
Shitposter

Järvskans avatar

Reg.datum: Aug 2009
Citat:
Ursprungligen postat av svag74 Visa inlägg

Men med tanke på att så extremt många tjejer är runt 160 på pannkakan så undrar jag vad de ska med så långa killar till, men bra för mig iofs
Handlar väl om att deras avkomma ska bli opti
Järvskan är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:22   #69229
Wain
Three apples high and rising

Wains avatar

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Carlsson Visa inlägg
De där är rätt irrelevanta egenskaper.
Nej, det är egenskaper som vettiga kvinnor värdesätter.
Wain är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:23   #69230
Benny Carlsson
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Wain Visa inlägg
Nej, det är egenskaper vad du att vettiga kvinnor ska värdesätta. Alternativet är att du har en helt annan definition än andra, gällande vad en "vettig kvinna", och dina "vettiga kvinnor" är nästan alltid fulare än genomsnittet.

Lika mycket som kvinnor vill att vettiga män inte ska anse att kvinnans utseende är avgörande.

Men det förändrar inte hur verkligheten faktiskt ser ut.

Senast redigerad av Benny Carlsson den 2018-01-04 klockan 13:24.
Gammal 2018-01-04, 13:24   #69231
ITK
Registered User

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Leeee Visa inlägg
Haha ja, kvinnor över 185 är nog sällsynt

Tror det får dom att känna sig kvinnligare etc
Så är det, jag är 190 och får ofta höra att de tycker det är så trevligt att de får känna sig små/kvinnliga. De känner sig även "säkra".
ITK är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:28   #69232
ITK
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Wain Visa inlägg
Håller helt med. Sen att det även finns WT kvinnor är en annan femma, men de är ändå inte av intresse.
ITK är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:32   #69233
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen

ceejays avatar

Reg.datum: Oct 2007
Mja, många damer gillar när man är lång/stor. Tjejer vill överlag känna sig kvinnliga och små i mäns sällskap, vad jag har märkt.
Gammal 2018-01-04, 13:34   #69234
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Citat:
Ursprungligen postat av Järvskan Visa inlägg
Handlar väl om att deras avkomma ska bli opti
Jag tycker vi herrar borde tänka på det med. Barn ärver från bägge föräldrarna, och vill man ha långa barn väljer man en lång kvinna. Speciellt för er som är runt 2meter. Avlar ni med en kvinna på 160cm. så bli inte alltför förvånade om era söner blir 170cms manlets med hävdelsebehov.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:38   #69235
Wain
Three apples high and rising

Wains avatar

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Nej, det är egenskaper vad du att vettiga kvinnor ska värdesätta. Alternativet är att du har en helt annan definition än andra, gällande vad en "vettig kvinna", och dina "vettiga kvinnor" är nästan alltid fulare än genomsnittet.

Lika mycket som kvinnor vill att vettiga män inte ska anse att kvinnans utseende är avgörande.

Men det förändrar inte hur verkligheten faktiskt ser ut.
Vettiga kvinnor är mycket ovanliga, ungefär lika ovanliga som vettiga män.

Citat:
Ursprungligen postat av ITK Visa inlägg
Håller helt med. Sen att det även finns WT kvinnor är en annan femma, men de är ändå inte av intresse.
Precis, gäller att sålla ut skräpet för att hitta diamanterna.
Wain är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:40   #69236
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Citat:
Om man är en genomsnittlig svenne, ja. Märks det däremot att man försöker så är det det minst attraktiva man kan göra.

Man är ju tvungen att förändra sig för att man redan har förändrat sig så mycket i förhållande till det primitivt manliga. Hade dagens status quo varit det historiskt och evolutionärt normala så hade man inte behövt ändra sig.

Helst av allt hade jag självfallet argumenterat för att förändra sig på riktigt, men den feministiska hjärntvätten är massiv, genomborrande och har kidnappat hela den västerländska kulturen, så det är rätt svårt att ändra på; det försöker jag, förvisso, betydligt mer än jag deltar i raggningstrådar, men det skulle vara en ineffektiv metod när målet är att ragga brudar, och inte att bli normal.
Och du bara tar för givet att vi beta-män är det för att vi blivit "hjärntvättade av feminism", och inte för att vi är såhär naturligt?
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:41   #69237
ITK
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Jag tycker vi herrar borde tänka på det med. Barn ärver från bägge föräldrarna, och vill man ha långa barn väljer man en lång kvinna. Speciellt för er som är runt 2meter. Avlar ni med en kvinna på 160cm. så bli inte alltför förvånade om era söner blir 170cms manlets med hävdelsebehov.
Självklart, jag gör precis som tjejerna. Jag har 170cm som nedre gräns, även om jag kan frångå det vid tillfälliga möten.
ITK är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:42   #69238
Benny Carlsson
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av ITK Visa inlägg
Antingen så ljuger du för dig själv eller så har du verkligen noll koll på verkligheten.

Inga män blir attraktiva på grund av primärt omtanke eller "emotionell tillgänglighet". Det är bara fantasifoster och önsketänkande.

Om det hade varit så, så hade relationsmarknaden och få-män-attraktiva-marknaden visat det, men varken eller gör det. Det är allra tydligast på få-män-attraktiva-marknaden, och inte en enda av de som lyckats bäst på att sälja böcker eller leda TV-program eller hålla föredrag, lär ut att det primära är att vara snäll, omtänksam eller känslig.
Gammal 2018-01-04, 13:43   #69239
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Citat:
Antingen så ljuger du för dig själv eller så har du verkligen noll koll på verkligheten.

Inga män blir attraktiva på grund av primärt omtanke eller "emotionell tillgänglighet". Det är bara fantasifoster och önsketänkande.

Om det hade varit så, så hade relationsmarknaden och få-män-attraktiva-marknaden visat det, men varken eller gör det. Det är allra tydligast på få-män-attraktiva-marknaden, och inte en enda av de som lyckats bäst på att sälja böcker eller leda TV-program eller hålla föredrag, lär ut att det primära är att vara snäll, omtänksam eller känslig.
Gillar ditt sätt att tänka.

"Jaså, din erfarenhet är att kvinnor inte gillar det som jag säger att de gillar? Då är det så att antingen
1) är de kvinnorna fula.
2) ljuger du för dig själv".

Tror det finns något ord för när man slår ifrån sig fakta på det viset...
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2018-01-04, 13:46   #69240
J.V
Registered User

J.Vs avatar

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Gillar ditt sätt att tänka.

"Jaså, din erfarenhet är att kvinnor inte gillar det som jag säger att de gillar? Då är det så att antingen
1) är de kvinnorna fula.
2) ljuger du för dig själv".

Tror det finns något ord för när man slår ifrån sig fakta på det viset
Det finns sakert nagon sorts diagnos och grejer, men min spontana tanke ar 'ovettig'. Precis som kvinnorna han verkar langta efter.
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:06.