2018-01-04, 13:19
|
|
|
Bacon
Reg.datum: Jun 2017
|
Citat:
Ursprungligen postat av svag74
Aha menar du att tjejerna valt att en kille helst ska vara över 185?
Jag trodde du menade att tjejerna valt att de var så långa
Men med tanke på att så extremt många tjejer är runt 160 på pannkakan så undrar jag vad de ska med så långa killar till, men bra för mig iofs 
|
Haha ja, kvinnor över 185 är nog sällsynt
Tror det får dom att känna sig kvinnligare etc
|
|
|
2018-01-04, 13:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2018
|
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
Det är ju det man ska göra enligt Benny Carlsson med flera. På förra sidan blev man uppmuntrad att vända ut-och-in på sig själv för att få till den perfekta Tinderprofilen.
|
Om man är en genomsnittlig svenne, ja. Märks det däremot att man försöker så är det det minst attraktiva man kan göra.
Man är ju tvungen att förändra sig för att man redan har förändrat sig så mycket i förhållande till det primitivt manliga. Hade dagens status quo varit det historiskt och evolutionärt normala så hade man inte behövt ändra sig.
Helst av allt hade jag självfallet argumenterat för att förändra sig på riktigt, men den feministiska hjärntvätten är massiv, genomborrande och har kidnappat hela den västerländska kulturen, så det är rätt svårt att ändra på; det försöker jag, förvisso, betydligt mer än jag deltar i raggningstrådar, men det skulle vara en ineffektiv metod när målet är att ragga brudar, och inte att bli normal.
|
|
|
2018-01-04, 13:21
|
|
|
Shitposter
Reg.datum: Aug 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av svag74
Men med tanke på att så extremt många tjejer är runt 160 på pannkakan så undrar jag vad de ska med så långa killar till, men bra för mig iofs 
|
Handlar väl om att deras avkomma ska bli opti
|
|
|
2018-01-04, 13:22
|
|
|
Three apples high and rising
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Carlsson
De där är rätt irrelevanta egenskaper.
|
Nej, det är egenskaper som vettiga kvinnor värdesätter.
|
|
|
2018-01-04, 13:23
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wain
|
Nej, det är egenskaper vad du att vettiga kvinnor ska värdesätta. Alternativet är att du har en helt annan definition än andra, gällande vad en "vettig kvinna", och dina "vettiga kvinnor" är nästan alltid fulare än genomsnittet.
Lika mycket som kvinnor vill att vettiga män inte ska anse att kvinnans utseende är avgörande.
Men det förändrar inte hur verkligheten faktiskt ser ut.
Senast redigerad av Benny Carlsson den 2018-01-04 klockan 13:24.
|
|
|
2018-01-04, 13:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Leeee
Haha ja, kvinnor över 185 är nog sällsynt
Tror det får dom att känna sig kvinnligare etc
|
Så är det, jag är 190 och får ofta höra att de tycker det är så trevligt att de får känna sig små/kvinnliga. De känner sig även "säkra".
|
|
|
2018-01-04, 13:28
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wain
|
Håller helt med. Sen att det även finns WT kvinnor är en annan femma, men de är ändå inte av intresse.
|
|
|
2018-01-04, 13:32
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Mja, många damer gillar när man är lång/stor. Tjejer vill överlag känna sig kvinnliga och små i mäns sällskap, vad jag har märkt.
|
|
|
2018-01-04, 13:34
|
|
|
d-bag
Reg.datum: Jun 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av Järvskan
Handlar väl om att deras avkomma ska bli opti 
|
Jag tycker vi herrar borde tänka på det med. Barn ärver från bägge föräldrarna, och vill man ha långa barn väljer man en lång kvinna. Speciellt för er som är runt 2meter. Avlar ni med en kvinna på 160cm. så bli inte alltför förvånade om era söner blir 170cms manlets med hävdelsebehov.
|
|
|
2018-01-04, 13:38
|
|
|
Three apples high and rising
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Nej, det är egenskaper vad du att vettiga kvinnor ska värdesätta. Alternativet är att du har en helt annan definition än andra, gällande vad en "vettig kvinna", och dina "vettiga kvinnor" är nästan alltid fulare än genomsnittet.
Lika mycket som kvinnor vill att vettiga män inte ska anse att kvinnans utseende är avgörande.
Men det förändrar inte hur verkligheten faktiskt ser ut.
|
Vettiga kvinnor är mycket ovanliga, ungefär lika ovanliga som vettiga män.
Citat:
Ursprungligen postat av ITK
Håller helt med. Sen att det även finns WT kvinnor är en annan femma, men de är ändå inte av intresse.
|
Precis, gäller att sålla ut skräpet för att hitta diamanterna.
|
|
|
2018-01-04, 13:40
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
|
Citat:
Om man är en genomsnittlig svenne, ja. Märks det däremot att man försöker så är det det minst attraktiva man kan göra.
Man är ju tvungen att förändra sig för att man redan har förändrat sig så mycket i förhållande till det primitivt manliga. Hade dagens status quo varit det historiskt och evolutionärt normala så hade man inte behövt ändra sig.
Helst av allt hade jag självfallet argumenterat för att förändra sig på riktigt, men den feministiska hjärntvätten är massiv, genomborrande och har kidnappat hela den västerländska kulturen, så det är rätt svårt att ändra på; det försöker jag, förvisso, betydligt mer än jag deltar i raggningstrådar, men det skulle vara en ineffektiv metod när målet är att ragga brudar, och inte att bli normal.
|
Och du bara tar för givet att vi beta-män är det för att vi blivit "hjärntvättade av feminism", och inte för att vi är såhär naturligt?
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2018-01-04, 13:41
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Jag tycker vi herrar borde tänka på det med. Barn ärver från bägge föräldrarna, och vill man ha långa barn väljer man en lång kvinna. Speciellt för er som är runt 2meter. Avlar ni med en kvinna på 160cm. så bli inte alltför förvånade om era söner blir 170cms manlets med hävdelsebehov.
|
Självklart, jag gör precis som tjejerna. Jag har 170cm som nedre gräns, även om jag kan frångå det vid tillfälliga möten.
|
|
|
2018-01-04, 13:42
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av ITK
|
Antingen så ljuger du för dig själv eller så har du verkligen noll koll på verkligheten.
Inga män blir attraktiva på grund av primärt omtanke eller "emotionell tillgänglighet". Det är bara fantasifoster och önsketänkande.
Om det hade varit så, så hade relationsmarknaden och få-män-attraktiva-marknaden visat det, men varken eller gör det. Det är allra tydligast på få-män-attraktiva-marknaden, och inte en enda av de som lyckats bäst på att sälja böcker eller leda TV-program eller hålla föredrag, lär ut att det primära är att vara snäll, omtänksam eller känslig.
|
|
|
2018-01-04, 13:43
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
|
Citat:
Antingen så ljuger du för dig själv eller så har du verkligen noll koll på verkligheten.
Inga män blir attraktiva på grund av primärt omtanke eller "emotionell tillgänglighet". Det är bara fantasifoster och önsketänkande.
Om det hade varit så, så hade relationsmarknaden och få-män-attraktiva-marknaden visat det, men varken eller gör det. Det är allra tydligast på få-män-attraktiva-marknaden, och inte en enda av de som lyckats bäst på att sälja böcker eller leda TV-program eller hålla föredrag, lär ut att det primära är att vara snäll, omtänksam eller känslig.
|
Gillar ditt sätt att tänka.
"Jaså, din erfarenhet är att kvinnor inte gillar det som jag säger att de gillar? Då är det så att antingen
1) är de kvinnorna fula.
2) ljuger du för dig själv".
Tror det finns något ord för när man slår ifrån sig fakta på det viset...
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2018-01-04, 13:46
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
Gillar ditt sätt att tänka.
"Jaså, din erfarenhet är att kvinnor inte gillar det som jag säger att de gillar? Då är det så att antingen
1) är de kvinnorna fula.
2) ljuger du för dig själv".
Tror det finns något ord för när man slår ifrån sig fakta på det viset
|
Det finns sakert nagon sorts diagnos och grejer, men min spontana tanke ar 'ovettig'. Precis som kvinnorna han verkar langta efter.
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:06.
|

|