Och med tanke på den kommentaren måste man nästan kräva en bildupdate
Det kommer, det kommer.. tog faktiskt med mig kameran till gymmet idag, men det var muaythai-rusch så det var fult med folk på de ställen man kan ta bra bilder.
Citat:
Ursprungligen postat av Nimille
Det låter ju riktigt bra Bra att du utvärderat hängande benlyft, slipper jag fundera på det nästa pass!
Tur att man kan hjälpa! Skippa övningen
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas Sjöö
Grupp 6! Inte fan visste jag att de var du? Och visst var du snyggast i bastun Willis, spec. när du utövade gyckel á lilleskutt.
Kul att vi går i samma års- och paralellklass blir definitivt kolo snack framöver nu när jag vet att det är du. Greppade inte namnet på n0lleskärmen förns idag.
Yes! Jag är glad att phöpo insåg att jag var man nog att vara Kalle.
Citat:
Ursprungligen postat av Troll
Fina smalbänkar och extensions!
Thanks. De brände ganska bra med tanke på den korta vilan!
Härligt pass och vad snabbt du tränar, intensivt och köttigt. Har du funderat något på att skaffa gymkort på kth-hallen? Pluggat något infär KS på onsdag?
Härligt pass och vad snabbt du tränar, intensivt och köttigt. Har du funderat något på att skaffa gymkort på kth-hallen? Pluggat något infär KS på onsdag?
Pz!
Yes, det går ju ganska snabbt när man supersettar som jag gör.
Nejfan, det gymmet är riktigt pissuruselt! Börjar plugga ikväll. Själv?
Stående vadpress:
42-60-75 x 3p
35-60-75 x 3p
25 x 3p
Inte helt nöjd med hur böjarna såg ut idag, blev lite väl grunda. "Godkända" hade dom nog blivit men jag vill djupare! Glömde å andra sidan att stretcha igår.. Sissy squatsen kunde varit snyggare dom med. Set 2 och 3 kändes bättre i alla fall så dom vart nog djupare.
Det riktigt jäkla bra bandet ENGEL står för musiken idag!
Yay kul med film, sissy squatsen såg grymma ut Böjen bra den med!
Citat:
Ursprungligen postat av tobbo
Är det inte meningen att man ska komma längre bak med överkroppen i sissy squats? Annars såg de fina ut. =)
Tänkte filma mer men batterierna tog slut!
Set 2 och 3 såg bättre ut är jag ganska säker på, 4 och 5 vettefan - började bli riktigt trött därkring
Precis som du säger är det meningen att man ska längre bak, ergo så var jag inte helt nöjd med dom.
Idag har jag ätit duktigt också, speciellt nu på kvällen!
Det blev middag på texas burger bar! En big boy som vanligt, 300g kött osv. Och snart ska jag premiärsmaka den nya B&J-smaken;
"A crazy concoction of chocolate ice cream & vanilla ice cream mixed
with fudge brownies & chunks of chocolate chip cookie dough"
Fan vad gott med B&J. Nu blev sjukt sugen. Måste tjacka en på väg hem från skolan ikväll om jag har vägarna förbi någon affär. Men då blir det nog cheesecake varianten, med jordgubb
Jag har pluggat i två dagar nu men stampar på samma ställe känns det som. Sjukt svårt!
Jag köpte algebra och geometri-boken först idag så jag har inte haft så mycket att räkna på förutom komplexa tal och induktioner, och det är ju jävligt krångliga grejer. Vektorer känns bra i alla fall men jag är osäker på hur det kommer gå på KSen. Är ju å andra sidan inte hela världen.
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas Sjöö
Fan vad gott med B&J. Nu blev sjukt sugen. Måste tjacka en på väg hem från skolan ikväll om jag har vägarna förbi någon affär. Men då blir det nog cheesecake varianten, med jordgubb
Hur smakade den?
B&J är opti, jag skulle kunna äta en bytta varje dag. Men det är dyrt och så skulle jag bli tjockis.
Den smakade ungefär som man haft ner lite cookie dough i "brownie-smaken". Jag blev besviken även om det var gott.