Varför skulle han skippa proteinshaken om han äter dåligt med protein redan?
Skulle själv äta något proteinrikt till middag kanske 50-60gram protein (+40-50gram protein d.v.s.) och ta bort shake (-20) vilke resulterar i + 20-30gram protein/ dag
333g kycklingfile + 125g ris + 50g bbq sås
Medium americana pizza (polarn åt inte ens halva sin, jag ville ha mer efter hela min)
30g wheyfx + 3dl mellanmjölk
3 st gainomax
3 drinkar a' ca 60 gram protein 25 gram kollisar
1 cheesburgare
1 kyckling wrap
lite köttbullar med potatis
2 dl juice
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
Är det den utan tillsatt socker eller är det något nytt jag missat?
"Barnblodpudding" heter den. Mindre kolhydrater (13g/100g) och mer fibrer & järn.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Eller hur! Jag blev jätteglad när jag såg den i hyllan.
Sedan läste jag på innehållsförteckningen och blev besviken när jag insåg att det inte alls var några barn i. :-(
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.