Alltså ni drar förhastade slutsatser, Thiz is the real shit!
Chins: 4 (2, 1 sek paus, 2 till), 3
Hantelrodd: 40/8-9, 45/10,8,6 (PB)
Marklyft: 130/5, 135/4, 130/3, (jobbar-handskar)
Sen sa ryggen åt mig att ge fan i det där. Skäms lite för att fint-mannen..menar pojken är ganska långt före nu

Latsdrag: 45/6, 40/10
Tog sån jävla tid att fixa med remmarna,blir nog bättre då de blir mjukare. Fick mycket blickar och kommentarer av kompisarna då jag tejpade på vikter i hantelrodden och det kändes faktiskt otroligt bra. =)
I marken blev det inget mer för ryggen sa åt mig att ge fan i det där nu. Inget allvarligt dock mest lite känsla tror korsryggen var trött efter att ha fått ståböjd lääänge och fixa med remmarna mellan varje set.jävla B-remmar (better bodies)
Tricepspress: 42,5/5 (PB),2, 40/5,3+1/2
Pushdown: 30/5,4, 25/x,
Tror det blivit PB om inte någon hade ryckt ur pappersbitarna som stabiliserar. Missnöjd med alla förutom femman vad gäller tricepspressen, men armarna såg onormalt stora ut i spegeln efter passet, inte biceps förstås

. Posade inte, råkade bara se.

bäddat för tight tröja ikväll?
Snackade med en Milf på bussen på vägen hem, vart sen tvungen p.g.a. kompis misstag att kasta mig på bussen in till stan igen för att rädda bärsen. Och gissa om hon satt där igen?
- Ska du träna nu?
- Nej
Fast hon gav sig inte så på 3e sa jag att jag skulle hämta bärsen till ikväll

Sen ljög jag om min ålder också....
Skulle kört 50 nästa pass i hantelrodden men eftersom återhämtningen kommer ansträngas en aning ikväll får vi välan se, brukar ju bli starkare av öl menmen..
Har bara ett pass kvar ikväll, minst 10 set starköl. =)
Skål