Serietorka sucksar, snart börjar dock Game of Thrones (17 april) verkar riktigt lovande. Har precis börjat kolla på Shameless också (Am-versionen) tycker har börjat riktigt lovande haha. Någon som har sett den brittiska?
Vad tycker ni om Deadwood? Jag har snart tagit mig igenom säsong 1 snart. Det är inte dåligt, men inte särskilt bra heller. Typ i klass med Boardwalk Empire, man ger upp efter en säsong ungefär.
Veronica Mars: Första säsongen var riktigt bra, andra tappade jag intresset helt av.
Började se Firefly och det verkar ju grymt, fast jag har inte riktigt fastnat för den än. Bara sett en timma högst:/
Veronica Mars är bra, men som med de flesta serier så blir det sämre och sämre för var säsong som går. Jag var aldrig nöjd med slutet av serien. Ska inte spoila mer än så.
Har tankat ner Firefly och tänkt jag ska kolla igenom den, men håller fortfarande på med Stargate Atlantis så funderar på om man ska se klart det först
Jag har kollat på 12/13 avsnitt av nya dramat på ABC, Off the map
Det är ju inget Grey's Anatomy direkt men den är faktiskt helt OK. Gillar man medical dramas så varför inte.
Vad tycker ni om Deadwood? Jag har snart tagit mig igenom säsong 1 snart. Det är inte dåligt, men inte särskilt bra heller. Typ i klass med Boardwalk Empire, man ger upp efter en säsong ungefär.
Är det så? Har sett skymtar av serien på tv några gånger och alltid tyckt det varit klockrent det jag sett. Men detta bådar ju inte gott :/
Det finns lite andra kortare klipp också som du kanske inte har sett, sök på youtube efter t.ex. Meet Karl Pilkington 1 och 2, Karl Pilkington 3 Minute Wonders, Karl Meets Warwick Davis, Karl Pilkington fame dvd och givetvis en massa tv-intervjuer/promotions med R/S/K. Det finns en serie med video podcasts med, älskar speciellt den här:
[YT.]fhQNpw_hhho[/YT]
Inspelningarna av An Idiot Abroad 2 - The Bucket List har förresten börjat:
Can't...fucking...wait
Ja, det finns hur mycket som helst, tack och lov. Jag har börjat gå igenom de icke-animerade podcasterna nu, så skönt att det är mycket som återstår.
Hoppas han får betalt i tid den här gången, stackarn :
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Serietorka sucksar, snart börjar dock Game of Thrones (17 april) verkar riktigt lovande. Har precis börjat kolla på Shameless också (Am-versionen) tycker har börjat riktigt lovande haha. Någon som har sett den brittiska?
Åhfan.. Man glömmer som bort liknande och plötsligt händer det. Morgonen den 18:e bjuder på kaffe och visuell Martin alltså. Inte fy skam det inte!
EDIT: Ska passa på att läsa den igen innan dess.. Dags att börja
__________________ Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
Senast redigerad av Nordenator den 2011-04-04 klockan 23:01.
Den är rätt seg, men jävligt bra tycker jag.. Helvete vilka grymma scener som dyker upp mitt i allt segande. Är bla en riktigt jävla brutal gatufight i säsong tre tror jag, rätt långt ifrån den klassiska filmfighten kan jag lova..
Men sen är det antiklimax då den inte var planerad att sluta vid tre säsonger men den kom visst aldrig igång igen och lär inte göra det heller.. så störigt
__________________ "Hellre en dålig bastu som används ofta och gärna än en perfekt bastu som sällan eller aldrig har några gäster" - Per Granlund, Svenska Bastuakademin.
Ja, det finns hur mycket som helst, tack och lov. Jag har börjat gå igenom de icke-animerade podcasterna nu, så skönt att det är mycket som återstår.
Det jag har skrattat allra mest åt är just dom första podcastsen på XFM, som spelades in innan dom som HBO-serien nu baseras på. Karl var som mest "äkta" då känns det som, och allt var nytt och fräscht. Trots att jag har hört alla avsnitten flera gånger nu så blir det aldrig gammalt.
Jag är också helt såld på Gervais med vänner. Förutom under drogpåverkan vet jag inte om jag någonsin skrattat så mycket och så ofta åt någonting, överhuvudtaget. Bästa humörmedicinen jag hittat hittills.
Häromdagen började jag lyssna på den första podcasten på jobbet. Det fick jag sluta med nästan direkt.
Ungefär en gång i minuten var jag nästan tvungen att lägga mig på marken och skaka av skratt, och det passar sig icke på en kyrkogård!
Det är bara att hoppas på att ingen såg mig under min halvtimma av ytterst skumt beteende.
Mängden av tillgängligt material är ju också ett extremt stort plus, samt att det verkligen håller för otaliga genomlyssningar.
Lysande!
Malory: You're not well, what are you going to do?! Archer: Cry "Havoc!" and let slip the hogs of war. Lana: Dogs of wars. Archer: Whatever farm animal of war, Lana! Shut up!