Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Det är ju svårt att veta varför du inte får matches (generellt får ju killar inte så mycket matches) och att du tycker att du ser bra ut är ju rent krasst irrelevant (det är ju inte du som ska bli attraherad av dig).
Om du tror att det är pga rädsla mot invandrare eller liknande så kan du försöka jobba med bilder som ser "trygga" ut och förmedlar en känsla som de kan tänkas tycka är positiv och samma då med text. Betona att du är lugn, skötsam, läkarstudent etc och ha bilder där du ser trygg ut. Tinder är dock så lätt att sortera folk för minsta lilla sak man inte gillar/är osäker på så det kan eventuellt bli svårt men det är väl vad du kan göra.
Sen kan du fråga dig själv om du verkligen vill träffa/bli tillsammans med människor som är "rasistiska" (om de nu är det).
|
Tack för svar.
Jag skrev tidigare att jag pluggade läkare men då var det flera som skrev att man behöver en läkare i sitt liv. En annan tjej skrev att den enda hon kan tänkas dejta är en läkare.
Så jag vill inte skriva det längre.
Bra tips. Jag skall tänka på det. Men blir inte jag reaktiv då? Alltså man vill ju ha en "i don't give a fuck" attityd. Jag vill ju liksom kunna leva mitt liv och stå för den jag är och för hur jag ser ut och klär mig.
Men å andra sidan kanske man måste anpassa sig? Och tänka på vad som "funkar".
Vill även klargöra att jag får matchningar. Men inte lika mycket som mina kompisar.