Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Skulle vilja ha feedback på min profiltext  enligt mina vänner beskriver den åtminstone mig själv väl men hur den funkar för att fånga intresse är ju något helt annat.
"Jag är en passionerad person som pluggar färdigt min master som dietist på GU. På fritiden träffar jag vänner, spelar spel och tränar mycket. Jag älskar serier och film.
Egenskaper som beskriver mig:
Galen (på ett bra sätt)
Mörk humor (kolsvart sådan)
Brutalt ärlig
Intelligent (gillar att diskutera samhällsfrågor, frågesportsspel och nörderi i största allmänhet)
Pendlar mellan soff-mode och pigg som en mört-mode.
Är du ärlig, rolig och vågar vara dig själv så swipa höger.  "
|
Jag ska säga att mitt omdöme bara bygger på presentationen av dig som person, inte hur det fungerar på dejtingappar/-sidor eftersom jag inte har mer än två dagars erfarenhet av det senare för typ 13 år sedan.
Jag tycker att den är tristare än jag tror att du är. Att säga att man är intelligent är rätt intetsägande. Att beskriva hur nörderiet tar sig uttryck är mer intressant. Samma sak med humorn. Många som själva säger att de har humor är skittrista. Namedroppa någon favoritkomiker eller serie.
Hade jag varit du hade jag tagit med att du har hund och är tatuerad. Båda de grejerna kommer att vara ett plus för den som gillar hundar och tatueringar.
Jag hade också tagit bort brutalt ärlig. Det låter dysfunktionellt. Ingen orkar med ett okänsligt rövhål som säger att hen minsann bara är ärlig.
Vad är det som gör dig mer intressant än andra som beskriver sig som intelligenta med humor?
Nu kanske det finns en begränsning i hur många tecken du har till ditt förfogande. Men använd de tecken du har.