2006-06-22, 10:53
|
|
Insaneinthemembrane
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jense
ni som tycker fotboll är "  "
Mår ni dåligt för att andra har så JÄVLA kul och är entusiastiska?
måste ni gnälla som små barn varje gång TV visar VM & EM (vilket är betydligt mindre än de 4-5 hockeyturneringarna per år)? är det isåfall för att hockey är en "manligare" sport? fast det kan det knappast va eftersom en del av er sysslar med en så graciös sport som bodybuilding
|
Om folk kunde ge f-n i att skrika när de glor så skulle jag bry mig betydligt mindre..f-n jag hoppade en meter i sängen när det helt plötsligt låter som apberget*en miljon i omgivningarna..
|
|
|
2006-06-22, 10:54
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Seså, lugna sig, jag menade inget illa.
|
Jag bara bråkar lite, jag är inte särskillt brydd över fotbollen öht. Det är kul att retas lite med fotbollsflickorna bara.
|
|
|
2006-06-22, 10:56
|
|
Honorary Member.
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av bolio
För min del handlar det om att fotboll är estetik. Det är vackert när Ronaldinho eller Joe Cole leker med bollen
|
Då kan du ju titta på Best of DVD:n med matchernas höjdpunkter istället. Det är ju knappast frågan om skönhet matcherna igenom.
|
|
|
2006-06-22, 10:58
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd
Jag bara bråkar lite, jag är inte särskillt brydd över fotbollen öht. Det är kul att retas lite med fotbollsflickorna bara. 
|
Jao, passa dig för att reta upp Jense, han er farlikt.
2006-06-22, 10:59
|
|
Förhudsuppviglare
Reg.datum: May 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nina L
Då kan du ju titta på Best of DVD:n med matchernas höjdpunkter istället. Det är ju knappast frågan om skönhet matcherna igenom.
|
Nja, det är sant. Men visst, jag gillar vi-mot-dom-känslan också. Och spänningen i att det kan hända något närsomhelst.
|
|
2006-06-22, 11:03
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av bolio
Nja, det är sant. Men visst, jag gillar vi-mot-dom-känslan också. Och spänningen i att det kan hända något närsomhelst. 
|
Så pöbelaktigt av dig.
|
|
|
2006-06-22, 11:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2006
|
jag är nog fan lite avundsjuk på alla som är så yber intresserade.
jag skiter i fotboll kan man säga, men jag skulle gärna va en av dom kunniga och intresserade. De är en jävla stämmning o sitta med polarna framför en storbildsskärm o kolla på en match, även om jag inte är spec intresserad själv. Om jag då skulle vart intresserad hade de blivit ännu mycke roligare
[makes squish gesture]
|
|
|
2006-06-22, 11:08
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Mycket med fotbollsmatcher är ju inte bara sporten i sig, utan stämningen runt omkring.
Man samlas nånstans, käkar nåt gott och tar ett par öl osv.
|
|
|
2006-06-22, 11:08
|
|
Förhudsuppviglare
|
Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd
Så pöbelaktigt av dig.
|
Nix. Jag uppskattar vacker estetik. Enligt Nietzsche är konst viktigare än vetenskap.
|
|
2006-06-22, 11:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
Skönheten i enstaka anfall, skott eller dribblingar tappar helt klart något om man plockar ut dem från den helhetsbild som matchen utgör. Sen är t ex Argentinarnas telepatiska passningsspel och spelförståelse konstant ljuvligt att se när de är i en sån här form.
|
|
|
2006-06-22, 11:10
|
|
Förhudsuppviglare
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rataxes
Skönheten i enstaka anfall, skott eller dribblingar tappar helt klart något om man plockar ut dem från den helhetsbild som matchen utgör. Sen är t ex Argentinarnas telepatiska passningsspel och spelförståelse konstant ljuvligt att se när de är i en sån här form.
|
Precis.
|
|
2006-06-22, 11:13
|
|
Banned User
Reg.datum: Jul 2003
|
Bara fån tittar på andra fån som sparkar på en boll
|
|
|
2006-06-22, 11:16
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Bara fån tittar på andra fån som sparkar på en boll 
|
To say that these men paid their shillings to watch twenty-two hirelings kick a ball is merely to say that a violin is wood and catgut, that Hamlet is so much paper and ink. ~J.B. Priestley, The Good Companions, 1928
|
|
|
2006-06-22, 11:43
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Fotboll hade varit mycket roligare utan alla jobbiga regler. Typ MMA-fotboll, så slipper vi alla fjollor som ramlar så fort någon petar på dem.
|
|
|
2006-06-22, 11:44
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
To say that these men paid their shillings to watch twenty-two hirelings kick a ball is merely to say that a violin is wood and catgut, that Hamlet is so much paper and ink. ~J.B. Priestley, The Good Companions, 1928
|
Exakt.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:11.
|

|