2002-11-30, 21:50
|
|
Guest
|
Tycker det borde finnas ett rabbat system för personer med över 1000 posts...
|
|
|
2002-12-02, 17:07
|
|
Kung Lasse
Reg.datum: Jul 2001
|
Spinkoo.... Exell måste väl tilltala dig som är snålast
Personligen tyckte jag smaken var lite för söt men dom flesta är helnöjda och mer prisvärt protein kan man nog inte hitta.
/Lasse
|
2002-12-04, 18:41
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2002
|
Citat:
Originally posted by Fairing
Spinkoo.... Exell måste väl tilltala dig som är snålast
Personligen tyckte jag smaken var lite för söt men dom flesta är helnöjda och mer prisvärt protein kan man nog inte hitta.
/Lasse
|
Sötare kanelbullarna du bjöd på sist???  Trodde du var van med sötsaker till eftermiddagsfikat?
/ Henrik
|
|
|
2002-12-04, 19:40
|
|
Guest
|
Jag tänkte köpa det nya proteinet från Excell, men med en frakt på 125 kr så kostar 1kg 275 kr.
Kan ni inte ta bort fraktavgiften på 125 kr eller i alla fall sänka den till hälften.
Jag såg att Gym Grossisten hade tagit bort fraktavgifterna.
Bra! Mer sånt som gynnar oss konsumenter.
|
|
|
2002-12-04, 20:31
|
|
Curl til you hurl!
Reg.datum: Apr 2001
|
Citat:
Originally posted by Aron-B
Jag tänkte köpa det nya proteinet från Excell, men med en frakt på 125 kr så kostar 1kg 275 kr.
Kan ni inte ta bort fraktavgiften på 125 kr eller i alla fall sänka den till hälften.
Jag såg att Gym Grossisten hade tagit bort fraktavgifterna.
Bra! Mer sånt som gynnar oss konsumenter.
|
Tjaa.. fraktavgifter har ju diskuterats tidigare... Och oftast så handlar man mer än bara 1kg, så små inköp är oftast alltid oekonomiska (om man jämför t.ex 1kgs förpackningar med 3-4kgs förpackningar i både butik och per postorder), beställ tillsammans med några kompisar så du kommer över gränsen för frakten är mitt tips.
Vill bara påpeka att det där med att ************* slopat fraktavgiften bara är en tidsbegränsad "drive" och inte något beständigt...
/pez
|
|
|
2002-12-05, 07:33
|
|
Kung Lasse
|
Om vi skulle bjuda på frakten när ni bara köper 1kg Exell så skulla vi gå i förlust. Trots väldigt bra avtal med Posten så täcker inte 125kr den faktiska kostnaden.
|
2002-12-05, 10:42
|
|
Guest
|
Citat:
Originally posted by Fairing
Om vi skulle bjuda på frakten när ni bara köper 1kg Exell så skulla vi gå i förlust. Trots väldigt bra avtal med Posten så täcker inte 125kr den faktiska kostnaden.
|
Och jag som trodde att varken Fairing eller Eiselt var inblandade i Exell  för ni säljer ju inte lågt budget proteiner billigt eller hur ?
|
|
|
2002-12-05, 10:52
|
|
Kung Lasse
|
Dwagen, vi sköter ju logisticen åt Kolozzeum.
Frågor ang. Exell besvaras av fd.chefredaktören ,PT, Gurun , allvetaren , Bodybuildern (nåja) , webdesignern och Exells marknadsansvarige (chef för Exell) mm JOACHIM BARTOLL.
Ursäkta om jag missade någon titel
|
2002-12-05, 11:28
|
|
Klen, men Ren
|
WOW, vilken titelflora
Jocke, när får vi se alla titlarna i signaturen
Annars är det sant ang. frakterna att de är jävulskt dyra och att bjuda på fraktfritt vid 150:- så kan man lika gärna ansöka om KK direkt...
Fast dessa påsar måste väl bli billiga i frakt? De bör ju gå att skicka som skrymmande brev.
Vänl,,,
Tobbe
|
|
|
2002-12-05, 12:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2001
|
Mjoo, ni glömde "flugfångaren", "sälimitatören" och "benbrytaren"...
|
|
|
2002-12-05, 12:05
|
|
Klen, men Ren
|
Låter coolare med bonecrusher
Nä nu är det mycket skitsnack i en tråd ang. kosttillskott...
Moderatorer gör ert jobb för helsike
Vänl,,,
Tobbe
|
|
|
2010-01-04, 17:50
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2007
|
*bump på 7 år gammal tråd*
Hur står det till på denna fronten? Vilket inköp ger den absolut mest fördelaktiga PPK-ratio (Protein Per Krona)?
Är det 20 kg vassleprotein för 1795:- som står i toppen med sitt kg-pris på
~89kr/kg eller finns det en konkurrent, som kanske till och med har lite smak på sitt pulver?
Någon moderator kanske kan informera hur reglerna gäller för reklam osv. med namngivande av butik/hemsida och pris etc. när man själv inte är länkad till företaget på något sätt, eller om det bara är i informativt syfte?
Då jag är osäker på detta, så om det är OK med mod så gäller namn på protein, butik/websida, pris och möjlighet till smak/frakt/annat som känns relevant!
Yes: "Uppfattningen jag fått är att killar har mer av ett konstant driv, medan tjejer klarar sig rätt bra på shopping och att hänga upp nya gardiner. Fast det är svårt att veta sånt här, om man inte är tjej. De brukar ju liksom vara lite mer kåta i smyg. "
|
|
|
2010-01-04, 18:26
|
|
Proteinbarskonnässör
Reg.datum: Nov 2008
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:42.
|

|