Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-07-10, 22:27   #46
BajareN
Mr Pink

BajareNs avatar

Reg.datum: Nov 2003
Men hur svårt kan det vara, jävla toffel.. fyfan! Va uppriktig mot dem och säg att du inte är intresserad. Ta dig i kragen nu, hör du inte själv hur patetiskt detta låter?
BajareN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-10, 22:35   #47
backflash
Heinoist

Reg.datum: Sep 2003
fett med lol i den här tråden
Gammal 2005-07-10, 22:53   #48
Zozza
Banned

Zozzas avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Johan_P
Jag hatar när äldre killar ska på småbarn, jävla losers som inte får tag i bättre. Dö. Inte för att det är fallet här men... ville bara få det sagt.
mjo. I 9:an var det en del tjejer i min klass som var tillsammans med killar i 30+ åldern kommer jag ihåg..
Zozza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-10, 22:58   #49
PopEye2
Registered User

PopEye2s avatar

Reg.datum: Dec 2003
du är 16 hon 14 de e väll gränsfall, men 16 e ju barn också
PopEye2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-10, 22:58   #50
High1ander
Mycket Irriterande

High1anders avatar

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av mini
De är barn. Du tror själv att de är runt 13. Barn alltså. Så du får väl fundera på konsekvenserna både för dig och dem. Trots att du själv bara är 16 är det du som är den vuxne i situationen. Mitt tips är att du skaffar dig en ryggrad. Vaddå "lyckats stämma träff med mig"? Du har ju tydligen sagt ja? Du svarar när de ringer? Har du ingen egen vilja? Varför sitter du och gnäller här? Gör något istället, exempelvis sluta fundera på om det skulle förbättra ditt rykte att sätta på flickor som knappt fått hår på musen.
Håller med

Men snubben är 16, om tjejerna är 14 tycker jag det inte är nå större fel, bara att det finns en lag som ogillar det.

Liksom de går antagligen i 7-8:an han går säkert 9-10:an, tyckte ni det var fel med alla 9:or som smaka på nya lambitarna på skolan då ni var små också (iofs, jag tyckte det var "fel" )?
En annan sak om det är 13 vs 17, men vafan två år? Killar är ju efter i utvecklingen, då passar det ju helt perfekt med någon som är 1-2 år yngre.
Sluta vara moraltanter och låt pojkens hormoner ha kul!

Personligen så är allt som är under 1 år yngre än mig för mycket...
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.
High1ander är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-10, 23:00   #51
High1ander
Mycket Irriterande

High1anders avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Johan_P
Jag hatar när äldre killar ska på småbarn, jävla losers som inte får tag i bättre. Dö. Inte för att det är fallet här men... ville bara få det sagt.

Gör som de flesta sagt... säg att du inte vill snacka mer med dem, och bli arg på låtsas typ, sen bara lägg på. Lär nog funka.
Tycker det är drygare med alla tjejer som vill ha loserkillar...
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.
Gammal 2005-07-10, 23:03   #52
Fatcan
Registered User

Fatcans avatar

Reg.datum: Dec 2004
Jag känner en tjej som har haft sex med en 25 åring, hon är 16. Det är rätt sjukt.
Däremot en 16 åring som har sex med en 14 åring ser jag inget som helst fel med. Spelar ingen roll vad lagen säger där. Däremot om han utnyttjar henne så är det fel, men det är det ju oavsett ålder, eller hur?
Fatcan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-10, 23:04   #53
Lillgrabben
Registered User

Lillgrabbens avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av High1ander
Håller med

Men snubben är 16, om tjejerna är 14 tycker jag det inte är nå större fel, bara att det finns en lag som ogillar det.
Jag skulle tro att majoriteten av svenska folket ogillar det, oavsett vad lagen säger....

Jag ogillar det skarpt iallafall.
Lillgrabben är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-10, 23:04   #54
Fatcan
Registered User

Fatcans avatar

Reg.datum: Dec 2004
F.ö var den här tråden jävlig kul rolig . Borde finnas ett forum som heter Kolozzeum's funniest threads där vi samlar alla roliga trådar.
Fatcan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-10, 23:06   #55
PopEye2
Registered User

PopEye2s avatar

Reg.datum: Dec 2003
kom att tänka på en tjej som såg ut som 14 på en fest men påstod att hon var 21 vi skrattade gott åt henne men så drog hon fram körkortet
PopEye2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-10, 23:10   #56
Pellefant
Registered User

Pellefants avatar

Reg.datum: Aug 2004
Citat:
Ursprungligen postat av proppen
och har t.o.m lyckats stämma träff med mig.
Detta vill jag inte se skrivet om någon vecka proppen: "och har t.o.m lyckats haft sex med mig".
Pellefant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-10, 23:37   #57
High1ander
Mycket Irriterande

High1anders avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Lillgrabben
Jag skulle tro att majoriteten av svenska folket ogillar det, oavsett vad lagen säger....

Jag ogillar det skarpt iallafall.
Om man är i ett förhållande då, båda är 14 och ena fyller 15, ska de sluta ha sex (om vi nu antar att de har sex innan) bara för en lag säge det (iofs de "får" inta ha sex innan, men ingen kommer ju få fängelse för det). Du och många andra verkar tycka att det är en magisk gräns där vid 15, som är så absolut som 1+1 = 2. I Norge finns det planer på att kanske sänka till 14 år. Den där lagen är till mot pedofiler, jag tycker inte det är pedofili för en 16 åring att vilja vara med en 14 åring, kanske en 12 åring och under, men inte en 14iz.

Jag kommer själv ihåg en snubbe som var 20 och var tillsammans med en tjej som var 12, DET är patetiskt och sjukt.
Gammal 2005-07-10, 23:44   #58
mini
Svensk mästarinna 2011.

minis avatar

Citat:
Ursprungligen postat av High1ander
Om man är i ett förhållande då, båda är 14 och ena fyller 15, ska de sluta ha sex (om vi nu antar att de har sex innan) bara för en lag säge det (iofs de "får" inta ha sex innan, men ingen kommer ju få fängelse för det).
Ser du inte skillnaden? I det ena scenariot är det två jämnåriga som har ett förahållande. I det andra är det en kille som inte klarar av att nobba fjortisar.
Gammal 2005-07-11, 00:32   #59
High1ander
Mycket Irriterande

High1anders avatar

Citat:
Ursprungligen postat av mini
Ser du inte skillnaden? I det ena scenariot är det två jämnåriga som har ett förahållande. I det andra är det en kille som inte klarar av att nobba fjortisar.
Jo jag ser skillnaden, så då kan man ju sluta lägga ner "ålderargumentet" och köra på det spåret du är inne på. Du tycker att han kanske är "omogen" som inte nobbar dem, vilket jag håller med om. Men nu snackar jag rent generellt att jag tycker det är OK, uppmuntar inte, att en 16 åring får vara med 14 åring. Är det pedofili? nej. Är det något som man bör uppmuntra? Nej. Men gillar två personer varandra och det är så pass litet skillnad, låt dem vara.

Sen tycker jag som du mini att snubben verkar smått "omogen", men det ordet är ju också flummig, eftersom han beter sig precis som killar gör i den åldern, så han är väl inte "omogen för sin ålder" utan bara "omogen jämfört med resten på kollo".

Fint exempel på tonårsosäkerhet, snubben vill ha några bitches som sprider vidare hans rykte om han är kungen i halmen, så han får status och mer gästboksinlägg på lunarstorm.

Senast redigerad av High1ander den 2005-07-11 klockan 00:35.
Gammal 2005-07-11, 00:36   #60
Bolio
Förhudsuppviglare

Bolios avatar

Äh, 14-åringar behöver också ha kul.

// bolio

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:53.