Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-02-16, 00:24   #46
olwe
Registered User

olwes avatar

Reg.datum: Sep 2004
hmm, på mitt förra gym hade vi ett helt gäng säregna individer... bland annat en kille som är efterbliven på riktigt och står o flinar och försöker pprata med alla hela tiden.. men vf, sånt får man tåla. det ger liksom lite karaktär till gymmet..
olwe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-16, 00:51   #47
Lepras
Registered User

Leprass avatar

kul en gång,, skulle precis köra axelpressar när ja ser två nya killar kör i en ryggmaskin,, dom kör ganska många rep ser ja och inte så tung,, jahapp tänker jag,, sen hör ja en annan snubbe frågar hur mycket dom har kvar,,
- 20 kvar säger ena killen.
- amen hur många set?
- 20
snubben börjar garva lite men säger sen, - kör 3x12 o börja me, låter lite bättre.
snubbarna blir helt röda i ansiktet ok harklar sig lite..
ganska skojjigt,, hah 20x20- lär ta en stund för 2 pers.
Lepras är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-16, 00:54   #48
Jet
*** syd

Jets avatar

Reg.datum: Apr 2003
Haha, idag fick jag uppleva en individ ur "arabgänget" köra "omvänd hacklift" med inte mindre 400kg... Killen väger nog stadiga 75-80, två passare och jag trodde faktiskt grabben skulle explodera under sitt 1/8 rep.....

Sedan lastade han ca 500kg i benpress (en riktig benpress, dvs NORDIC) och då gick släden med ett brak ner i säkerhetsprintarna....

Haha, de är lika roliga varje gång, och det som förvånar är kroppens förmåga att utstå orealistiska påfrestningar!!
Jet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-16, 06:56   #49
Fisen
Registered User

Fisens avatar

Reg.datum: Oct 2004
Finns dock inget värre en när ett "Kompisgäng" går och tränar. Typ i grupper om 5 pers, och turas om att träna på 1 övning, man får vänta i fan 15-20 min på dem jävlarna.

Sen har vi ju äldre herrar som skriker och svankar upp sina bicepcurls, alltid lika patetiskt att se. Okej om man svankar upp dem sista repsen men här pratar vi 24/7

Stör mig också på folk som kör axelpressar och latsdrag bakom nacken! Ser så fult ut och är inte vidare smart med tanke på skaderisk...

Stör mig till sist på fjollor som ska använda dragremmar till precis varenda övning..FAN!!!!!!!
Gammal 2005-02-16, 09:08   #50
Thony
Banned User

Thonys avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av olwe
hmm, på mitt förra gym hade vi ett helt gäng säregna individer... bland annat en kille som är efterbliven på riktigt och står o flinar och försöker pprata med alla hela tiden.. men vf, sånt får man tåla. det ger liksom lite karaktär till gymmet..

Vad var det du ville prata med alla om då ?
Thony är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-16, 09:12   #51
Fairing
Kung Lasse

Fairings avatar

Reg.datum: Jul 2001
Citat:
Ursprungligen postat av palme
Jaja finns iaf INGEN som slår killen som skulle träna nacken i liggande legcurl maskinen! INGEN!
vi hade en sådan snubbe på Fairing Gym oxå
Gammal 2005-02-16, 09:16   #52
z_bumbi
Nallemoderator

z_bumbis avatar

Reg.datum: Feb 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Fisen
Finns dock inget värre en när ett "Kompisgäng" går och tränar. Typ i grupper om 5 pers, och turas om att träna på 1 övning, man får vänta i fan 15-20 min på dem jävlarna.
Kör en annan övning så slipper du vänta, eller byt gym till ett där det finns tillräckligt med utrustning.

"Your physiology doesn't care what your philosophy is"
z_bumbi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-16, 14:25   #53
olwe
Registered User

olwes avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Thony
Vad var det du ville prata med alla om då ?
tänkte säga att jag i alla fall inte stod och flinade hela tiden... men så fick jag se att jag hade en jäkla smile på slutet... faan
olwe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-16, 17:38   #54
Fatalist
TränaSäljaLiggaSpela

Fatalists avatar

Reg.datum: Jan 2004
Sånna här trådar är skoj! Gnäll mer folk!
Fatalist är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-16, 21:00   #55
mr ruhl
Registered User

mr ruhls avatar

Reg.datum: Jul 2003
Citat:
Stör mig också på folk som kör axelpressar och latsdrag bakom nacken! Ser så fult ut och är inte vidare smart med tanke på skaderisk...
ang den såkallade skaderisken, är det nåt du läst nånstans eller är det nån av dom stora pojkarna som sagt det till dig , nu kör jag inga pressar på axlarna längre men när jag gjorde det så körde jag alltid bakom nacken, kör även latsdraget bakom nacken och har då inte fått nå skader av det..antar att du inte kan träna särskilt hårt om du har tid att gå och störa dig på folk som förmodligen är större och starkare och har mer erfarenhet än dig..
mr ruhl är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-17, 09:46   #56
Herkulez
Banned

Reg.datum: Apr 2003
Döda.......
Herkulez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-17, 09:48   #57
Piranha
Mannen, myten, legenden!

Piranhas avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulez
Döda.......
Lugn luuuuuuuuuungn .. andas djupt .. ingen rage här nu :love:
Piranha är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-17, 09:59   #58
HenrY
Registered User

HenrYs avatar

Reg.datum: Feb 2004
hihihihi! Rolig tråd!
jo visst fan kan man bli irreterad på vissa personer på gymmet, men skulle dom inte vara där så skulle det ju inte heller vara lika kul!
har en rolig gubbe på gymmet, han är väl runt 50 år skulle jag tro.
han har en kompis som är rätt grov, gammal BB skulle jag tro.
iaf så har gubben fått för sig att han ska börja bygga o allt vad det innebär. (dock inga droger) så han köpte in alla "rätta" kläader, vilket är 2 GASP dräkter, o pannband, remmar, handskar -ALLT! Så kul, för han använder aldrig sina remmar, dom bara hänger vid hans midja instoppat under hans bälte. Sedan ska han jämt försöka lära alla nybörjare hur man ska göra. Nuförtiden så säger han jämt "johan sa att man ska bla bla bla" bara för att han snackade lite med johan oldenmark som var på gymmet för ett tag sedan.
Glömde jag nämna att han har en stor kagge och har börjat sola solarium också?
En gång funderade jag på om jag skulle ta kort på honom när han körde ben i hacken, det såg fan kul ut!
Innan han körde så spännde han på sig bälte, handskar för att sedan toppa med handledsskydd! Oså började han stonka....
HenrY är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:28.