Citat:
Ursprungligen postat av tompee
Haha, oj måste blivit nå galet där. Skulle skriva att du kan inte få en bättre coach än den du har på Fit4life 
|
Ah, okej.

Eric är grym och brinner verkligen för crossfit. Han och nyblivna frun drog precis till USA och Games på bröllopsresa.
Citat:
Ursprungligen postat av kalajset
Nej? - det är ju rena vilan i jämförelse med resterande passet
Där ser man hur olika saker och ting upplevs ansträngningsmässigt. (Iofs inte en nyhet i sig men en liten påminnelse). Riktigt bra Cindy som sagt, ca en runda mer än mitt nuvarande PB -Grattis! (Första gången jag själv provade en Cindy fick jag runt 14 rundor).
|
Haha, ja, de flesta tycker säkert som du. För mig är pull-upsen "vila". Armhävningarna blir visserligen också snabbt tunga, men squats tycker jag bränner redan på andra varvet.
Tack. Jag provade faktiskt för runt ett år sedan, som ett exotiskt inslag i den traditionella styrketräningen, och gjorde knappa 17 rundor då. Så det var inte min Cindy-premiär.
Det slog mig för övrigt när jag utförde dagens pass hur mycket man måste tjäna på att träna i ett dedikerat crossfitgym tillsammans med andra som utför samma workout. Crossfit på egen hand är lite som att springa ett lopp utan draghjälp eller klunga.