Citat:
Ursprungligen postat av Bilf
Som sagt så har jag vilat från gymmet idag! Istället har jag vart med Raschmus på stan och tittat julklappar och ätit.. Mys! Blir ett pass imorgon antagligen axlar och biceps som inte alls hänger ihop i mitt schema men nu under lovet ska jag och raschmus försöka fixa så lika scheman som möjligt så att vi kan köra tsm!
Funderar även på kreatin! någon som har nått att säga om kreatin? fördelar, nackdelar? kanske ska jag vänta? eller inte? om ni har något förslag eller tips så skriv gärna!
|
Kreatin är bra grejer. Fungerar på de flesta såvida man inte är en non-responder. (alltså att man inte reagerar på kreatinet)
Är det något kostillskott du skall köpa som du kommer ha nytta av så köp Kreatin. Kan inte uttala mig utförligt vad Kreatin är för något men ungefär. Kreatin binder vätska i musklerna och ger ökad styrka och uthållighet i musklerna. Kanske du redan vet iofs.
För att inte uttala mig fel så tycker jag du skall läsa stickyn om Kreatin på forumet.
Klicka här, finns mycket gott att läsa.
Jag köpte mitt Kreatin på Kolozzeum. Tycker det var prisvärt, tror jag lade 169kr för ett kg. Är du ute efter att bli starkare och uthålligare så är det inget snack om saken.

*Ang. kaffe ihop med Kreatin så har jag av egna erfarenheter märkt att det går att kombinera, bara så du vet.
/Fred.