Hacksquat, Cybex
2x40 kg x 10, 9, 9
Bensparkarna var inte roliga här, men fuck va kul med hacksquat
Stående vader och toes to bar
200 lbs x 8, 8, 8, 7
8, 7, 6
Inventering på jobbet 6.15-11.15, träning (en clementin, ca 5,5-6 h efter frukost) och sen jobb ett par h sen. Ganska skön helgfeeling sen.
Pwo för första gången på över ett år? Beta-alaninet bet bra
Hacksquat, Cybex
2x40 kg x 10, 9, 9
Bensparkarna var inte roliga här, men fuck va kul med hacksquat
Inventering på jobbet 6.15-11.15, träning (en clementin, ca 5,5-6 h efter frukost) och sen jobb ett par h sen. Ganska skön helgfeeling sen. Pwo för första gången på över ett år? Beta-alaninet bet bra!
Knäböj i smith
85 x 9, 9, 9, 8
Film sista setet. Vill prova med gummiband
Liggande bencurls och benspark
60 x 20, 15, 13
95 x 12, 10, 10
Benspark istället för benpress eftersom jag gjorde HS istället för benspark senast
Stående vader
220 lbs x 6, 6, 6, 6
Sittande vader
50 x 10, 8, 9
Tappade mycket här. Förmodligen pga kort vila
DOMS of doom inför passet. Tror dock det räddades upp av gårdagens käk. Besök på Mr Cake på dagen (bild 1, det delades med tjejen), sedan sushi efterföljt av Häagen Dazs brownie macchiato om salted caramel därefter
Bild 2 direkt efter passet. Nu brunch!
Tanken var att vila i tisdags, för att sedan köra cykelns sista två pass innan deload. Slutade med vila tis-lör pga sjukdom. Börjar lätt idag och imorgon innan jag påbörjar nästa cykel. Passade på att leka lite idag och testa nya saker, och jag som redan var överlycklig över att vara tillbaka
Knäböj i smith
Provade med gummiband på vardera sida. Tyvärr börjar de bli lite utslitna, så de tar mest emot i absoluta toppen, men ger det nog en chans en hel cykel.
Benpress
Flyttade upp fotplaceringen på plattan, och kunde då gå hela vägen ned till säkerhetsspärren. Kul!
Kan nog börja med under 200 kg, speciellt om jag ska ha gummiband
Utfall, på steplåda
Helt lyrisk att detta gick (efter att jag stretchat tårna). 2*35 kg gick bra. Steplåda på medelhöjd
Sittande lårcurls
Kan nog va bra att köra det unilateralt. Kändes olika i benen. Knä mot tak. Börja med 30-35
Situps (typ 35-40°?)
16 kg för tungt. Börja med denna
Mys! Skulle ju vara jäkla kul med SM, även om det så klart kräver mycket tid God jul!
Jag hoppas på att han kör. Väldigt talangfull. Kom till final på JSM i Mens physique som 19-åring. Nästa år är hans sista seniorår, och tänker då testa CBB
W1P1 - @Gladius
Knäböj
170 x 3 - RPB?
154,54 x 3, 3, 3, 3, 3
Kändes som bra viktval. Inte för tungt iallafall. Första 2-3 seten var lite grunda dock
Femte setet på klippet
Rumänska marklyft
160 x 7, 6/7
Benspark
96 x 12, 10, 10
Donkey calf raise och toes to bar
320 lbs x 12
360 lbs 8, 8
8, 6, 6
Stressigt mot slutet. Blev andfådd. Alla djupa andetag kittlade i halsen. Hostade som fan. Gjorde resten på gymmet rädda för att få ebola