Spammar upp en bild på dagsformen också! Har mer eller mindre bestämt mig för att dieta lite om ett par veckor eller så. Vikten låg på 90kg nyss. Längden är som vanligt 178cm.
Haha just ja. Men jag är allergisk mot alla sorter typ, brukar tåla någon enstaka, så det blir inte några större mängder choklad för min del tyvärr. Men man brukar ju trycka en hel del smaskigt under juletider så inte helt fel att vara i skaplig form då.
PB på 140kg. Alltid kul att passera gränser. Blev ett dåligt lyft på 145kg. Tänkte att jag skulle ta ner stången till bröstet snabbt för att inte ödsla kraft. Men klantade mig och tog ner stången alldeles för högt upp på bröstet. Men 145kg är nog för tungt i dagsläget ändå.
Militärpress
60*3
60*3
95*1
80*8
Lutande bänkpress
80*5
80*5
80*15
Flyes
16*10
16*10
16*10
Liggande triceps bakom huvudet ez-stång
40*8
40*8
40*10
Sedan fick det räcka för idag. En stekpanna bacon på detta nu.
Filmerna då:
Bänkpress 140kg
Militärpress 95kg. Var helt borta när jag skulle lägga tillbaka stången. Svartnade för ögonen och var snurrig ett tag efteråt.
Militärpress 80kg. Musten gick ur mig lite när jag stannade med stången på bröstet efter 6 rep. Kanske hade orkat 8 rep utan push med benen på sista annars.
Ha! Bara därför ska jag köpa kort imorgon Har bara skjutit upp det för att det är bekvämt att träna på jobbet. Aldrig behöva vänta på grejer osv. Har aldrig och kommer aldrig att använda olagliga preparat. Fast det tror jag ju att du vet egentligen!
Kom på att jag tog ett par bilder idag också. Så det är väl lika bra att löpa linan ut och lägga upp dom med när man ändå håller på.
Kunde inte bestämma mig för vilken av bilderna jag skulle lägga upp, så därför åker båda upp. På den ena ser midjan bättre ut och på dena andra fick jag till armen lite bättre.
Måste säga att jag är ganska nöjd med bilderna, om man får lov att säga så! Som vanligt så släpar pecsen en del. Men det kommer sakta men säkert mer muskler där.