2015-03-25, 16:33
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av jflycore
Underbart ju!
Jag ska bli som dig.
Vi män har ju en jävla fördel, speciellt om vi ser lite yngre ut.
Vi blir bara bättre och bättre efter 30 
|
Hehe, living the dream...
Nej, inte så kul att helt plötsligt bli singel efter 10 år i förhållande vid min ålder kan jag säga.
|
|
|
2015-03-25, 16:34
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman
Hehe, living the dream...
Nej, inte så kul att helt plötsligt bli singel efter 10 år i förhållande vid min ålder kan jag säga. 
|
Vad hände?
|
|
|
2015-03-25, 16:47
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Oxe
När man blir äldre så får man ju generellt mer status vilket många yngre kvinnor tycker om och den statusen gör dig attraktiv, och kvinnor är ju generellt attraktivare i yngre år.
När jag blir äldre hoppas jag att jag inte känner behovet av att ligga med småflickor
|
Själv såg jag tills nyligen fram emot att bli en snuskgubbe (vissa hävdar att jag redan är där), men så flirtade jag nyss med en 19-åring som snackar om att hon gärna hänger med polarna på Fryshuset...
Jag är för gammal för sån skit, och i sanning finns det inget som en kvinna som kan få en man att känna sig gammal.
|
|
|
2015-03-25, 16:52
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Det där med att kvinnor är attraktivare när d är yngre är inte alltid korrekt, jag såg ut som en mygga, spinkig med för stora ögon och läppar för mitt ansikte, plus att jag såg ut som en barnrumpa även i 25 års åldern, det är mycket bättre nu och utssendet är mer fördelaktigt än 10 år sedan
|
|
|
2015-03-25, 17:35
|
|
|
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨
Reg.datum: Mar 2002
|
Visst är det så men kommentarerna blir ju oftast jag trodde inte att du var mer än 20 tex så mycket av det attraktiva tillskrivs att vara ung, sen att det finns ett fåtal som åldras mer tacksamt är en annan femma, titta på kvinnor som är 20-30-40-50 hur många har förutsättningarna till att hålla utseendet.
När jag kollar på utseende så går jag mycket på linjer, har man rätt linjer så kommer man åldras mer smickrande, man ser ju folk som "blir" tantiga/gamla redan innan 30 beroende på stil och linjer
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
|
|
|
2015-03-25, 17:40
|
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
kvinnor är som vin, ju äldre de blir(till en viss gräns givetvis om man går efter utseendet) desto finare/bättre blir de och inte bara fysiskt, utan även mentalt(sure, finns ju en del äldre blåsta tjejer med, fjortisar osv).
finns de som är typ 50 bast som ser sexigare/finare ut än vad de gjorde då de var yngre.
yngre tjejer har tyvärr inte mycket att erbjuda, varken fysiskt eller mentalt när man väl har börjat dejta äldre.
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
|
|
|
2015-03-25, 17:45
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2011
|
Kvinnor överlag är ju väldigt ointressanta bortsett från det fysiska.
|
|
|
2015-03-25, 18:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2014
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jokester
Kvinnor överlag är ju väldigt ointressanta bortsett från det fysiska.
|
Du måste haft jävlig otur med brudar
|
|
|
2015-03-25, 19:19
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Visst är det så men kommentarerna blir ju oftast jag trodde inte att du var mer än 20 tex så mycket av det attraktiva tillskrivs att vara ung, sen att det finns ett fåtal som åldras mer tacksamt är en annan femma, titta på kvinnor som är 20-30-40-50 hur många har förutsättningarna till att hålla utseendet.
När jag kollar på utseende så går jag mycket på linjer, har man rätt linjer så kommer man åldras mer smickrande, man ser ju folk som "blir" tantiga/gamla redan innan 30 beroende på stil och linjer
|
Sen beror det ju också på om vi ska diskutera kvinnor som åldras generellt, eller specifika fall. Jag menar, generellt sett går det utför efter en viss ålder. Det gäller även män. Flera av dom snygga tjejerna jag kände i högstadiet och gymnasiet ser idag ut som en påse nötter. Det är inte ovanligt att det går utför efter 25.
Däremot finns det såklart många som också ser bra ut högt upp i ålder. Det är tjejerna som blir MILF;ar och herrarna som blir... eh, nånting?
|
|
|
2015-03-25, 21:13
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
|
Jag har sett en tendens att typ missbruk av sol/solarier osv tenderar att ge en hy som ser ut att vara 107 år på en kvinna i 50-årsåldern. Även rökning har en motsvarande effekt, helt galet många rökare som ser ut att vara 20 år äldre med rynkor, slitet skinn osv.
Sedan gör vikten mycket till, inte minst har jag sett det här på kolo på före- och efterbilder. Någon som ser lite tantig ut och är 37 år, droppar lite kilon och plötsligt ser samma människa ut som 24. Kroppsvikten påverkar rejält hur man uppfattar en annan persons ålder, åtminstone om det är övervikt jämfört med normalvikt.
|
|
|
2015-03-25, 21:32
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2013
|
de ska va äldre damer med fin kåk, bil och säng vadderad med 500 lappar.
kan bli deras hemmaman och baka, tvätta, städa och sköta poolen.
dock har jag inte hittat någon kvinna som söker hemmaman, dock ej letat så värst heller.
jenni hur gammal är du`? bara på tal om annat lixom? är du över 30 ? de trodde jag icke :P
|
|
|
2015-03-25, 22:31
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av jenni
Det där med att kvinnor är attraktivare när d är yngre är inte alltid korrekt, jag såg ut som en mygga, spinkig med för stora ögon och läppar för mitt ansikte, plus att jag såg ut som en barnrumpa även i 25 års åldern, det är mycket bättre nu och utssendet är mer fördelaktigt än 10 år sedan 
|
Du ser klart yngre ut än vad du är, så jag kan tänka mig att du är en sån som blommat ut när du blivit lite äldre. Det är helt klart det bästa, kan jag tycka som också börjat komma till min rätt på "senare" dagar... När gamla klasskompisar ser ut att vara 45 känner iaf jag att jag dragit vinstlotten.
|
|
|
2015-03-25, 22:44
|
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
Det här med huruvida folk förfaller när de blir äldre eller inte verkar, tycker jag, också ha mycket att göra med vilken uppfattning den som bedömer har om hur det blir när man åldras. Jag får ofta höra att jag ser bra mycket yngre ut än vad jag är, och det är varken sant (jag ser snarast precis ut som man gör i min ålder) eller pga att jag skulle vara snygg eller o-tantig (jag har nog varit lite tantig sedan jag var 14 om man tittar på gamla kort). Jag tror att många yngre (tänk under 30) har jättedålig uppfattning om hur folk som är äldre än de själva ser ut. Det verkar som om folk tror att man går direkt från knoppande tjugoårig till sjuttioårig rynkhagga eller sumpgubbe utan att passera gå. Så är det ju väldigt sällan.
|
|
|
2015-03-26, 21:45
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av TranceII
din jävel!! Fattar du inte att tinder är allvarligt och att du framstår som du är helt ute. Tänk på barnen i afrika som inte ens har tinder.
As...
|
Hela poängen med Tinder är väl att synas med just Barnen i Afrika(tm)?
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
Senast redigerad av stevebc den 2015-03-26 klockan 21:49.
|
|
|
2015-03-27, 10:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av kebne
Vad hände? 
|
Life is what happened...
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:27.
|

|