Tycker synd om Coleman, hans reflexer är ju helt borta, fått för mkt slag i huvudet?
Han borde lagt av för ett tag sen, han har väl sagt att han måste försörja familjen å sånt, så jag antar att han inte kan sluta fightas pga ekonomiska skäl.
Randy verkar fightas för att han tycker det är kul, för pengar har han ju redan.
+1, coleman såg ju helt borta ut i matchen, gillar hans kropp ijämte old good days.. Nu för tiden sitter tuttarna nere vid naveln
För mig är det ofattbart hur man kan gå UPP en viktklass och göra såhär med en tidigare champion. Anderson Silva är i en klass för sig.
Fy fan, kommer ihåg när jag såg den där galan.
Såg ut som en fågelholk i soffan, och jag måste erkänna att jag hade samma ansiktsuttryck när jag såg det nu, galet.
För mig är det ofattbart hur man kan gå UPP en viktklass och göra såhär med en tidigare champion. Anderson Silva är i en klass för sig.
Känns lite som att Chael Sonnen tar sig vatten över huvudet när han tror sig ska "köra över" Anderson Silva. Hmmm....
Alltså det ska folk veta, styrketräning är inget lekstuga. Det krävs mycket kunskap innan man sätter sin fot på ett gym, annars är det bye bye efter någon månad...
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson81
jag skulle kunna dra min pung genom 10 míl av krossat glas bara för att höra kwon fjärta genom en walkie talkie. så sexig är han
Ja, en riktig uppvisning.
Tycker hans managers utspel om att Sonnen borde möta Maia först var lite larvigt, men det kanske är på grund av att det är just Sonnen, som själv verkar gilla att snacka mycket.