Varför måste man vara avundsjuk på en person för att man klagar på denne?
Hitler är nog den människa folk i min omgivning har klagat på mest i mitt liv, undrar hur många av dem som var avundsjuka på honom.
Karl Pilkington och Martin Kellerman, där har ni två personer jag är avundsjuk på. Har ni någonsin sett mig skriva ett ont ord om Kellerman?
Har aldrig förstått "haters gonna hate" grejen. Visst kan avundsjuka spela in i folks kritik gentemot en person, men man måste kunna kritisera någons person/livsstil utan att betyder att man är avundsjuk. Seriöst, hur många vill byta liv med Piana
Har aldrig förstått "haters gonna hate" grejen. Visst kan avundsjuka spela in i folks kritik gentemot en person, men man måste kunna kritisera någons person/livsstil utan att betyder att man är avundsjuk. Seriöst, hur många vill byta liv med Piana
Haters gon hate har inget med avundsjuka att göra, det är något man säger för att göra haters frustrerade och arga. Haters gon hate står för att det är alltid samma sorts folk och samma individer (the haters) som hatear på allt, utan anledning. De propagerar alltid sin åsikt på samma vis: så här är det, samtidigt som de bara är negativa. Helt värdelösa m.a.o. samtidigt som de själva tycker att deras åsikt är värd mer än andras när den i själva verket är värd mycket mindre.
Det är ändå en jäkla hysteri att man skall leva på så sätt som gör en så gammal som möjligt. Varför inte dö vid 50 istället för 100?
Jag menade inte att man bör leva så länge man bara kan. Jag lever hellre ett bra liv till jag blir 70, än ett halvbra och blir 90.
Med det sagt; jag vill givetvis bli väldigt gammal och ha det väldigt bra hela livet.
Senast redigerad av Tomas Tryffel den 2016-01-26 klockan 22:15.
Jag menade inte att man bör leva så länge man bara kan. Jag lever hellre ett bra liv till jag blir 70, än ett halvbra och blir 90.
Med det sagt; jag vill givetvis bli väldigt gammal och ha det väldigt bra hela livet.
Fast tänk om du hade fått ett helt awesome liv mellan 70 och 90?
Jag ser inte ungdomlighet som ett lika högt krav på att vara lycklig som många andra verkar se det.
Du hade sannolikt både mått bättre och vart avsevärt starkare om du hade dopat dig. (Jag snackar inte Piana-doser nu). Hur hade det vart att tex. kunna curla 50kg istället för 40? Ha några centimer större överarmar? Väga samma som nu fast med mindre på magen? osv.
Inget som jag ens tänker ägna en tanke åt...
Du hade sannolikt både mått bättre och vart avsevärt starkare om du hade dopat dig. (Jag snackar inte Piana-doser nu). Hur hade det vart att tex. kunna curla 50kg istället för 40? Ha några centimer större överarmar? Väga samma som nu fast med mindre på magen? osv.
Har curlat 48 kg så det vet jag hur känns...