Första träffen har vi redan haft, detta var planer inför nästa.
Du kanske har rätt, har nog för bråttom. Men jag har fått känslan att om man setts 3 gånger och det fortfarande inte direkt blivit fysiskt, så kommer inget hända. För mycket nojja..
Do it the English way. Du träffas för att ta några drinks, inte något jävla kaffe eller filmkväll! Drick sprit! Det blir alltid mycket lättare att hångla.
Dock kom sonen på att man kan blåsa ballonger av dem, som ser ut som citroner, och är lite kladdiga. Stackars barn.
Haaha vilket märke var det? På introveckan på läkarlinjen frågade mentorerna om vi kunde göra ett partytrick med kondomerna, jag försökte blåsa upp en men det gick inte! The fiasko.
Citat:
Ursprungligen postat av Snafu
Do it the English way. Du träffas för att ta några drinks, inte något jävla kaffe eller filmkväll! Drick sprit! Det blir alltid mycket lättare att hångla.
Du menar the viking way. Inte blir britter fulla inte. Svenskar däremot är ju inte annat än fulla.
Senast redigerad av Chaan den 2011-01-07 klockan 19:13.
hon skickade ett meddelande idag där hon frågade om jag skulle ut idag, imorgon träffas vi på en festJag är lite nervös, känns konstigt att vara i en sån här situation då jag "kännt" henne länge trots allt
hon skickade ett meddelande idag där hon frågade om jag skulle ut idag, imorgon träffas vi på en festJag är lite nervös, känns konstigt att vara i en sån här situation då jag "kännt" henne länge trots allt
Gött Huffis!
Håller tummarna!
Du må ha känt henne länge, men inte på detta sätt tidigare, Shit Just Got Real!
Du må ha känt henne länge, men inte på detta sätt tidigare, Shit Just Got Real!
Jag svarade bara att jag inte skall ut idag och att jag vill vara i gott skick imorgonJo jag har kännt henne länge, vi har aldrig snackat direkt förutom då jag sett henne på fester och jag har berättat dåliga skämt.Hon påminde mig om senast jag såg henne att jag hade fisit henne i ansiktet då jag gick förbi henne då hon satt i soffan haha så vår relation har aldrig varit alltför spänd
Hon påminde mig om senast jag såg henne att jag hade fisit henne i ansiktet då jag gick förbi henne då hon satt i soffan haha så vår relation har aldrig varit alltför spänd
Roligt, men det där är faktiskt ett gott tecken. Verkliga människor fiser, även i relationer.
Citat:
Ursprungligen postat av von huff
Det verkade som en kul grej då man var ju full men nu skäms man, som tur så tog hon det inte så allvarligt
Ikväll känner man sig ensam, sitter här hemma som ett miffo med nackvärk och glor på let´s dance. Deam you all happy couples med tacokväll. Inte ens något käk har ja hemma.
Ikväll känner man sig ensam, sitter här hemma som ett miffo med nackvärk och glor på let´s dance. Deam you all happy couples med tacokväll. Inte ens något käk har ja hemma.
Låter faktiskt rätt skönt att slippa sega parkvällar med Let's dance och tacos