Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Någon som kan bekräfta? Om man sett lost avsnitt 16 så går man direkt på "paketet" 17-18 och struntar i singelvarianten med avsnitt 17 som också finns?
Vill inte behöva se något jag inte vill se för tidigt nu när det är absolut sista avsnitten som gäller
Råkade dock se mer än vad jag ville när jag checkade sample från 17-18 :/
Sämsta säsongen av dem alla, tråkig, billig och totalt ointressant!
Har sett ungefär 8 avsnitt av säsong 8. Tröttnade nån gång och högst osäkert om jag orkar ta upp tittandet. Samma grej funkade väl i 7 säsonger men börjat bli trött på att man vet vad som ska hända innan det hänt.
Har sett ungefär 8 avsnitt av säsong 8. Tröttnade nån gång och högst osäkert om jag orkar ta upp tittandet. Samma grej funkade väl i 7 säsonger men börjat bli trött på att man vet vad som ska hända innan det hänt.
Jag slutar aldrig förvånas över vad Jack är villig att göra för att försvara the u s and a!
"Kiefer Sutherland drinks to forget all the terrible things Jack Bauer has done. "
Om ni har missat den animerade komediserien Archer från FX måste ni ta tag i det genast. En säsong är släppt. Handlar om spionagenten Sterling Archer. Half agent, half ladies man, all douchebag.
Seriöst det roligaste som visats på TV på år och dagar. Smakprov:
Om ni har missat den animerade komediserien Archer från FX måste ni ta tag i det genast. En säsong är släppt. Handlar om spionagenten Sterling Archer. Half agent, half ladies man, all douchebag.
Seriöst det roligaste som visats på TV på år och dagar. Smakprov:
Det där verkar vara något att sätta tänderna i.
EDIT: Hah! Det blev ju ett roligt uttalande med tanke på klippet.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade