2022-06-17, 22:25
|
|
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
Reg.datum: Oct 2018
|
Det är så mycket snygga guzzar ute såhär års så man tappar hakan. Det är ju inget nytt men har fullständigt exploderat senaste åren. Man ska bara handla på ica och sen går man förbi 10 paradise hotel-tjejer (fast snyggare) i magtröja hehe!
Ta det lugnt där ute grabbar
|
|
|
|
2022-06-18, 06:53
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn
Är latinamerikanskor normalt sett mer benägna att tidigt i en relation vara väldigt tillgivna, nästan klängiga?
|
Det är väl ett gemensamt attribut för många traditionella kulturer. Det finns en otrolig emfas på tvåsamhet, på relationer. Det är maxat liksom, och detta även från början. Jag kan ha fel dock.
|
|
|
2022-06-19, 12:13
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle
Det är väl ett gemensamt attribut för många traditionella kulturer. Det finns en otrolig emfas på tvåsamhet, på relationer. Det är maxat liksom, och detta även från början. Jag kan ha fel dock.
|
Väldigt annorlunda progression må jag säga. Första träffen var det pang på vid första ögonblicket med fysisk kontakt och grovhångel efter en timme. Efter ett tag behövde jag avsluta träffen för något annat som var inbokat - då uppfattade jag klängighet och love bombing typ. Samma kväll ringer hon och nämner efter ett tag att, på grund av hennes traditionella värderingar, hon inte har sex om det inte är i ett förhållande. 
Nu är det en flod av god natt-SMS och gulliga samtal. Hon skriver till och med för att notifiera att hon kommit hem från saker hon varit ute på själv, som om det är något jag ska bry mig om vid det här laget.
|
|
2022-06-19, 13:55
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Hahaha wtf...Shakira är 1 år äldre än mig men ser ändå minst 15 år yngre ut.
|
Är det någon som hittat ungdomens källa så är det väl Jared Leto. Den här människan ska alltså vara ungefär jämngammal med Morgan Johansson..
|
|
|
2022-06-20, 10:35
|
|
special snowflake
Reg.datum: Nov 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn
Är latinamerikanskor normalt sett mer benägna att tidigt i en relation vara väldigt tillgivna, nästan klängiga?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle
|
Min insyn i latinamerikansk relationskultur är att kvinnorna har en otrolig emfas på tvåsamhet och relationer. Männen går gärna på cat houses och/eller försörjer en eller flera älskarinnor.
Som kvinna kan du dock - katolicismen till trots - skilja dig från din otrogna man och få både pengar och sympatier på köpet, och därefter leva livets glada dagar med dina tjejpolare.
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
|
Brevis esse laboro, obscurus fio
|
|
|
2022-06-20, 11:08
|
|
stridis- avatartextmästare
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette
Det är så mycket snygga guzzar ute såhär års så man tappar hakan. Det är ju inget nytt men har fullständigt exploderat senaste åren. Man ska bara handla på ica och sen går man förbi 10 paradise hotel-tjejer (fast snyggare) i magtröja hehe!
Ta det lugnt där ute grabbar
|
Vad falls, har atomubåten gått och blivit gubbsjuk?
För magtröjmodet är väl bland de unga.
Tycker snarare att övervikten blir värre för varje år. Förutom gamer-pojkarna som är oatletiska skosnören.
Sen finns det alltid gott om tjejer på gymmet som ser bra ut.
|
|
2022-06-20, 11:32
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av stridis
Vad falls, har atomubåten gått och blivit gubbsjuk?
För magtröjmodet är väl bland de unga.
Tycker snarare att övervikten blir värre för varje år. Förutom gamer-pojkarna som är oatletiska skosnören.
Sen finns det alltid gott om tjejer på gymmet som ser bra ut.
|
Magtröjorna ser ut att vara runt 20, så inga problemas. Men man får ju fokusera på att inte stirra så man ser ut som ett fån haha!
|
|
|
|
2022-06-21, 16:19
|
|
stridis- avatartextmästare
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Magtröjorna ser ut att vara runt 20, så inga problemas. Men man får ju fokusera på att inte stirra så man ser ut som ett fån haha!
|
Av någon outgrundlig anledning gillar inte frugan att jag tar på mig solbrillor nu på sommaren. 
|
|
2022-06-21, 16:34
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2015
|
Är det någon här som använder sig av cold approach och har tips?
Stod utanför mataffären idag o väntade på en, kom ut en relativt snygg brud som var uppenbart attraherad då hon log, borde snackat med henne men är så jävla trögtänkt, tycker det är mycket enklare att initiera konversationer på på dejtingappar när man har mer tid.
|
|
|
2022-06-21, 16:56
|
|
d-bag
Reg.datum: Jun 2016
|
Dagens magtröjemode är helt poänglöst då byxmidjan går upp i armhålan ändå. För ca 20 år sedan när kvinnor hade lägre midja i byxorna fyllde magtröjan nån slags funktion att den faktiskt visade magen (som då ofta hade en snygg navelpiercing med)
dessutom visades svanken med, ofta tatuerad. Skulle nån ha det idag syns det inte. Modet har gått åt helt fel håll.
|
2022-06-21, 18:52
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2019
|
Citat:
Ursprungligen postat av kvarnis
Är det någon här som använder sig av cold approach och har tips?
Stod utanför mataffären idag o väntade på en, kom ut en relativt snygg brud som var uppenbart attraherad då hon log, borde snackat med henne men är så jävla trögtänkt, tycker det är mycket enklare att initiera konversationer på på dejtingappar när man har mer tid.
|
Det krångliga är väl bara att ett leende inte betyder så mycket, exempelvis en tjej i kassan på ICA som ler mot dig betyder ju absolut inget eftersom hon bara gör sitt jobb och är serviceinriktad.
|
|
|
2022-06-21, 19:13
|
|
|
Fråga om hon kommer hit ofta, fråga efter hennes nummer, säg att hon är vacker som en sommaräng
|
|
|
|
2022-06-21, 19:31
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn
Det krångliga är väl bara att ett leende inte betyder så mycket, exempelvis en tjej i kassan på ICA som ler mot dig betyder ju absolut inget eftersom hon bara gör sitt jobb och är serviceinriktad.
|
Alla jag legat med har lett mot mig vid första kontakt, betyder givetvis inte att alla som visar ett leende vill ligga, detta var inte inte ett butiksbiträde.
Citat:
Fråga om hon kommer hit ofta, fråga efter hennes nummer, säg att hon är vacker som en sommaräng
|
Bra tips, men dessa frågor låter väldigt autistiska.
|
|
|
2022-06-21, 22:19
|
|
Silver lifter
Reg.datum: Jun 2011
|
Citat:
|
Hade det varit kassörskan vore det en utmärkt replik.
Fast då frågat efter hennes sträckkod.
|
2022-06-21, 22:36
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Orm
Hade det varit kassörskan vore det en utmärkt replik.
Fast då frågat efter hennes sträckkod.
|
Det är ett bra tecken om tjejen i charken frågar om man vill komma över och äta rostbiff.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:04.
|

|