2010-05-02, 13:00
|
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Det händer inget som påverkar något. Walter berättar en saga.
|
|
|
2010-05-02, 13:18
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2008
|
Greek.
How I Met Your Mother.
CSI (Las Vegas).
Criminal Minds.
Har sett alla avsnitt minst en gång!
|
|
|
2010-05-02, 15:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Det händer inget som påverkar något. Walter berättar en saga.
|
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2010-05-03, 12:51
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Dagens avsnitt av Breaking bad var sanslöst bra, och jag får revidera min tidigare åsikt om att den här säsongens avsnitt har varit sega. Det är bara jag som är för otålig och lite för korkad för att palla med uppbyggnaden, en uppbyggnad som idag blev helt solklar för mig. Så bra!
|
|
|
2010-05-03, 12:53
|
|
|
Ich bin Bananatastic!
Reg.datum: Jan 2004
|
Breaking bad är min absoluta favoritserie just nu <3 Sparar dagens avsnitt lite till, bara gosar med tanken på att få se det
|
|
|
2010-05-03, 14:47
|
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Mycket bättre än dagens Breaking Bad blir det inte.
|
|
|
2010-05-03, 23:37
|
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Såg precis senaste Breaking bad och daaamn ge mig nästa ep NUU!!
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2010-05-03, 23:52
|
|
|
Know what im sayin´?
Reg.datum: Oct 2001
|
Instämmer med er, BB är en riktigt jävla välgjord serie.
|
|
|
2010-05-04, 13:05
|
|
|
Tim Salijva
Reg.datum: Sep 2009
|
Oj vad ni tyckte om senaste breaking bad. Starten på avsnittet var väldigt bra. Sedan fortsatte avsnittet i form av se Jessi ligga och grina i en sjukhussäng - man har sett honom grina över något i hela serien, kan inte Walter sätta en kula i ungjäveln nu? Att han sedan grinar över lite smällar i ansiktet, hans öga var stängt men det kommer öppnas igen, ömhet i ansiktet? Han hade väl för fan inte ens brutit något och så drar han upp den där historien när han inte inser sitt jävla free pass!! För att han har fått några smällar i ansiktet! Sinnessjukt hur man kan vara så otroligt lipig och mesig och efterbliven på samma gång
Slutet var smått pinsamt, Hank gör en grym skådespelarinsats men scenen är pinsam. Oj, han fipplar fram och tillbaka med kulan kommer han verkligen att hinna? Ja det var ju ingen nagelbitare direkt en scen med mindre originalitet får man fan leta efter.
|
|
|
2010-05-04, 13:06
|
|
|
Väsby EPA raggare
|
Citat:
Ursprungligen postat av nmanradnävna
Oj vad ni tyckte om senaste breaking bad. Starten på avsnittet var väldigt bra. Sedan fortsatte avsnittet i form av se Jessi ligga och grina i en sjukhussäng - man har sett honom grina över något i hela serien, kan inte Walter sätta en kula i ungjäveln nu? Att han sedan grinar över lite smällar i ansiktet, hans öga var stängt men det kommer öppnas igen, ömhet i ansiktet? Han hade väl för fan inte ens brutit något och så drar han upp den där historien när han inte inser sitt jävla free pass!! För att han har fått några smällar i ansiktet! Sinnessjukt hur man kan vara så otroligt lipig och mesig och efterbliven på samma gång
Slutet var smått pinsamt, Hank gör en grym skådespelarinsats men scenen är pinsam. Oj, han fipplar fram och tillbaka med kulan kommer han verkligen att hinna? Ja det var ju ingen nagelbitare direkt en scen med mindre originalitet får man fan leta efter.
|
Spoilers behöver vi väl ändå inte ha här eller?
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2010-05-04, 13:32
|
|
|
Tim Salijva
|
Trodde det var okej eftersom det inte stod något om det i trådtiteln vilket det gör i filmtråden
|
|
|
2010-05-04, 13:35
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pdaddy
JAg följer..
Pacific
Fringe
Stargate Universe
TUF 11
De får räcka så länge 
|
SGU är nice, tydligt inspirerade av Battlestar...
Stargate Atlantis var ok, kände att jag var tvungen att se den då filmen kommer nästa år...
|
2010-05-04, 17:02
|
|
|
Know what im sayin´?
Reg.datum: Oct 2001
|
Saul Goodman är ju för övrigt en så jävla skön karaktär
|
|
|
2010-05-04, 17:09
|
|
|
Väsby EPA raggare
|
Citat:
Ursprungligen postat av nmanradnävna
Trodde det var okej eftersom det inte stod något om det i trådtiteln vilket det gör i filmtråden
|
Nej men det står ju tips om bra serier. Då vill man ju knappast veta hur det går i serien, goes without saying imo.
|
|
|
|
2010-05-04, 18:08
|
|
|
Tim Salijva
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce
Nej men det står ju tips om bra serier. Då vill man ju knappast veta hur det går i serien, goes without saying imo.
|
Uppfattat.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:05.
|

|