Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-09-28, 01:13   #47266
d1anny2
Registered User

d1anny2s avatar

Reg.datum: Feb 2013
Faller inte presentation i kategorin Wall of Text?
Om du nämner intressen, ålder, favoritmusik och kanske böcker (?) så ska jag försöka inspirera fram en presentation.
Peace
d1anny2 är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-28, 07:44   #47267
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Oxe Visa inlägg

låter inte den sista mindre negativ men att det står precis samma sak ?
Jo, iofs...

Citat:
Ursprungligen postat av d1anny2 Visa inlägg
Faller inte presentation i kategorin Wall of Text?
Om du nämner intressen, ålder, favoritmusik och kanske böcker (?) så ska jag försöka inspirera fram en presentation.
Peace
Wall of text är inget problem sålänge texten har ett bra flöde.

Intressen: Höns, böcker, tv-serier.
Ålder: 31.
Favoritmusik: Pojkband, eurodisco.
Favoritböcker: Muminböckerna.
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är uppkopplad nu  
Gammal 2014-09-28, 07:50   #47268
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Kör på den flash hade, den funkade ju bra.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-28, 07:55   #47269
Diomedea exulans

Diomedea exulanss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Kör på den flash hade, den funkade ju bra.
Den stämmer inte in på mig.
Min bantning just nu!
Gammal 2014-09-28, 08:28   #47270
bubbaklubba
Registered User

Reg.datum: Aug 2012
Gör presentationer någon skillnad som snubbe? Majoriteten utav tjejerna är för fega för att skriva ändå.

Överväldigande majoriteten utav dom du kommer komma i kontakt med kommer du ända ha mejlat först. Då kan ju en pres. lika gärna stänga dörrar som den öppnar. Lika bra att skräddarsy en pres. till dom du skriver till som du vill ha kontakt med. Då har man något att prata om också.

Om du är lång, jobbar som läkare eller dyl. skriv det i en kort pres. Resten kan du ju skita i. Eller tänker jag helt galet här.
bubbaklubba är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-28, 08:34   #47271
Diomedea exulans

Diomedea exulanss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av bubbaklubba Visa inlägg
Gör presentationer någon skillnad som snubbe?
Ja. Förr på HP hade jag en skitrolig presentation. Det räckte med att jag klickade på tjejers sidor så brukade de klicka på min sida tillbaka, läsa presentationen och skriva. Funkade ett par gånger varje kväll. Men så fick nån moderator för sig att den bröt mot reglerna, så jag fick ta bort den.
Min bantning just nu!
Gammal 2014-09-28, 08:38   #47272
bubbaklubba
Registered User

Reg.datum: Aug 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Ja. Förr på HP hade jag en skitrolig presentation. Det räckte med att jag klickade på tjejers sidor så brukade de klicka på min sida tillbaka, läsa presentationen och skriva. Funkade ett par gånger varje kväll. Men så fick nån moderator för sig att den bröt mot reglerna, så jag fick ta bort den.
åh fan.

kan du posta den här?
bubbaklubba är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-28, 08:40   #47273
Klein
Registered User

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ledsen filmjölk, men min HP-presentation gav inga ragg, så jag testar att byta igen. Vad tycker ni om denna:

Hejsan!

Nu har du haft en alldeles osannolik tur, för du har träffat på en kille som bara har positiva egenskaper.

Låt oss börja med det rent fysiska. Jag är 1,80, precis lagom lång för att jag ska nå upp till de översta hyllorna men inte så lång så du får nackspärr när du ska se mig i ögonen. Jag har rejält fettlager, så snubblar du och ramlar över mig så slår du dig förmodligen inte. Några muskler att tala om har jag inte heller, så du behöver inte oroa dig över att jag av misstag ska råka klämma till dig för hårt när jag tar i dig. Och jag börjar tappa hår uppe på huvudet, så jag kommer inte ockupera badrummet långa stunder för att fixa frisyren.

På mitt jobb tjänar jag väldigt lite pengar, så du behöver aldrig känna mindrevärdeskomplex för att du tjänar mindre än mig. Dessutom hatar jag mina arbetsuppgifter, så du kan lita på att jag inte stannar kvar där efter arbetsdagen eller går dit i onödan. All fritid kommer jag ägna åt dig.

Personlighetsmässigt är jag väldigt mogen för min ålder. Jag ligger ca 40 år före mina jämnåriga. Lösa korsord, läsa böcker och ta hand om höns är mina största hobbyer, medan jag avskyr krogen, konsterter och festivaler. Jag har väl inget emot om du skulle tycka om det där, men då får du dansa själv eller med någon annan kille medan jag stannar hemma. Frislagen från den traditionella mansrollen kan man också säga att jag är, då jag är fullständigt ointresserad av traditionellt manliga hobbyer som sport och motorer.

Mest av allt i världen avskyr jag matlagning, men jag gillar att diska, så om du gillar att laga mat men hatar att diska så är vi en bra matchning.

För övrigt älskar jag alla sorters djur, så har du en bondgård så blir jag gärna din hemmaman.
Du måste ju trolla

Humor är bra men ännu viktigare är att signalera att man trivs med allt man gör från jobb till fritid. Dina bilder bör vara tagna i sociala eller hobby-orinterade kontexter. Inga selfies.
Klein är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-28, 08:40   #47274
Diomedea exulans

Diomedea exulanss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av bubbaklubba Visa inlägg
åh fan.

kan du posta den här?
Här:

Citat:
Jag gjorde en ny Happy Pancake-presentation, vad tycker ni?

"Jag har lyft 120 kg i bänkpress, har jättemycket hår på bröstet och sparar till ett gigantiskt helskägg. Förutom det är jag så långt ifrån sinnebilden av en typisk man som man kan komma.

Jag är smärtkänslig, psykiskt känslig och mina öron är känsliga för höga ljud. Jag är blyg, överspänd och tillbakadragen. Jag överanalyserar SMS, gråter till Oprah, och om du förolämpar mig blir jag inte arg, bara rädd. Jag låter tjejer köra över mig tills de tappar intresset och dumpar mig, och när det väl har skett så blir jag deprimerad i ett halvår framöver. Jag tycker att ABBA, Ace of Base och Backstreet Boys hör till det bästa man kan lyssna på, och är oerhört intresserad av hönsskötsel men totalt ointresserad av sport och motorer. Kort sagt så får jag Ernst Kirschsteiger att se ut som Shaft.

Tycker du att detta är osexigt - klicka vidare.

Jag jobbar som… Äh, vem fan bryr sig.

Jag är medlem på den här sidan i syfte att åka land och rike kring och sätta på brudar. Jag har mer fritid och pengar än vad jag behöver, så vad bättre sätt att spendera det på än tågresor till kåta tjejer? Det finns ingen intressant tjej i [min stad] - knappt i hela [mitt län] ens - så jag måste fara till andra landsändar för att få göka.

Du måste vara intelligent för att intressera mig. En vis man sa en gång: "Det sexigaste som finns är att få verbalt motjuck". Så är du korkad, klicka vidare. Nu är det visserligen så att korkade människor ofta tror att de är skitsmarta, så det kanske kan vara lite svårt för dig att veta om du är smart nog för mig. Men här får du en tumregel: Särskriver du så är du nog för dum.

Vill du bli ännu ett jack i min sängstolpe, tveka inte att maila! Mitt hundrade ligg kommer få en trisslott."
Min bantning just nu!
Gammal 2014-09-28, 08:41   #47275
Diomedea exulans

Diomedea exulanss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Klein Visa inlägg
Du måste ju trolla

Humor är bra men ännu viktigare är att signalera att man trivs med allt man gör från jobb till fritid. Dina bilder bör vara tagna i sociala eller hobby-orinterade kontexter. Inga selfies.
Fast jag trivs ju inte med allt jag gör. Det finns tjejer som vet att jag inte trivs med allt jag gör och som ändå blir intresserade av mig, det är de som är min målgrupp. Att sitta och ljuga och säga att jag älskar mitt jobb t ex ser jag ingen mening med.
Min bantning just nu!
Gammal 2014-09-28, 08:43   #47276
Klein
Registered User

Om du är intresserad av höns så bör du ju rimligen ha en bild på dig ute i hönsgården.
Klein är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-28, 08:44   #47277
Klein
Registered User

Citat:
Fast jag trivs ju inte med allt jag gör. Det finns tjejer som vet att jag inte trivs med allt jag gör och som ändå blir intresserade av mig, det är de som är min målgrupp. Att sitta och ljuga och säga att jag älskar mitt jobb t ex ser jag ingen mening med.
Ok visst om du är ute efter ditt livs kärlek så är det ju bra att vara ärlig. Jag trodde du bara ville ligga. Inte för att det är något fel med att vara ärlig men man behöver ju inte öppna avgrunden för det.
Klein är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-28, 08:59   #47278
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Mer pengar än vad du behöver? Bytt jobb?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-28, 09:01   #47279
Tolkia
Moralistmoderator

Tolkias avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Jag tycker inte att det är ett problem att man beskriver vad man inte gillar, så länge det är något slags jämvikt mellan gilla och ogilla. Det jag tycker är problematiskt med presentationen, som den är nu, är att det är väldigt mycket text om vad du avskyr och väldigt lite om vad du älskar. Sannolikt finns det NÅGOT du gillar att göra (skriv ett litet ode till dina höns om inte annat).
Tolkia är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-28, 09:02   #47280
Diomedea exulans

Diomedea exulanss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Mer pengar än vad du behöver? Bytt jobb?
Nej, inget av det.

Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tycker inte att det är ett problem att man beskriver vad man inte gillar, så länge det är något slags jämvikt mellan gilla och ogilla. Det jag tycker är problematiskt med presentationen, som den är nu, är att det är väldigt mycket text om vad du avskyr och väldigt lite om vad du älskar. Sannolikt finns det NÅGOT du gillar att göra (skriv ett litet ode till dina höns om inte annat).
Tack!
Min bantning just nu!

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:51.