2024-10-04, 14:37
|
|
Ölkonnässör
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn
Har du varit i ett omklädningsrum där det var "handukssnärt" stämning? Uppskattade du det?
|
Inte efter högstadiet. Gymnasiet, lumpen och div gym och simhallar har vart ok.
2024-10-04, 14:40
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus
Skulle aldrig falla mig in att stå med massa nakna män, hängpungar, mansrövar och stora jävla ollon som hänger och enögt stirrar ner i marken, i bästa fall.
Nä jag duschar hemma i min egen goa dusch. Inte massa nakna manskroppar som frustar och bufflas. Jag kör bil till å från gymmet och jag svettas knappt ändå så ingen fara med det.
|
Du har alltså inte varit idrottare någon gång i ditt liv 
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
|
|
|
|
2024-10-04, 18:52
|
|
d-bag
Reg.datum: Jun 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn
Har du varit i ett omklädningsrum där det var "handukssnärt" stämning? Uppskattade du det?
|
Enligt min erfarenhet var det bara de som höll på med fotboll eller hockey som sysslade med sådant. Handdukssnärt, homopennalism, kissbomber, gruppr*nk osv.
|
2024-10-07, 06:18
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2019
|
Citat:
Ursprungligen postat av G.W
Du har alltså inte varit idrottare någon gång i ditt liv  
|
Idrottare nej. Idrottat i skolan, gjort lumpen och allt sånt ja. Men det betyder inte att jag som vuxen aktivt väljer att omge mig med nakna blöta män med mansollon och mansrövar istället för att köra hem å duscha i min egen perfekta dusch.
|
|
|
2024-10-07, 07:19
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus
Idrottare nej. Idrottat i skolan, gjort lumpen och allt sånt ja. Men det betyder inte att jag som vuxen aktivt väljer att omge mig med nakna blöta män med mansollon och mansrövar istället för att köra hem å duscha i min egen perfekta dusch.
|
Du var den man snärtade med handduken alltså.
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
|
|
|
|
2024-10-15, 17:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2012
|
Måste ta reda på vilket medel som behövs för att göra rent min duschkabin. Hade ett städföretag här för ett år sen som jag bad göra rent den men de fick inte bort allt(tror inte de hade rätt medel).
Ser ut såhär https://imgur.com/S6oOycy och https://imgur.com/RixDAiR
Har ni något förslag på vilket medel som kan tänkas behövas för att göra rent detta?
|
|
|
2024-10-15, 17:17
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2010
|
Ser ut som kalk.. Kalkborttagning m.a.o.
|
|
|
2024-10-15, 19:17
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2019
|
Citat:
Ursprungligen postat av rafflan
Måste ta reda på vilket medel som behövs för att göra rent min duschkabin. Hade ett städföretag här för ett år sen som jag bad göra rent den men de fick inte bort allt(tror inte de hade rätt medel).
Ser ut såhär https://imgur.com/S6oOycy och https://imgur.com/RixDAiR
Har ni något förslag på vilket medel som kan tänkas behövas för att göra rent detta?
|
Har du provat typ bikarbonat/ättiksprit?
|
|
|
2024-10-16, 08:55
|
|
Ölkonnässör
Reg.datum: Feb 2004
|
Japp, rejäla kalkavlagringar, så det är syra, tid och tålamod som behövs.
Antingen Ättika och vatten i sprayflaska eller köp en flaska Kalkosan.
Spraya ordentligt och använd en svamp för att fördela ut över hela ytan. Låt det sedan stå en halvtimme innan du tvättar bort. Sedan upprepar du flera gånger till det är helt rent.
Normalt räcker en gång om man gör det regelbundet. Typ en gång i månaden eller så. Men låter man det gro in ordentligt som ser ut att vara fallet här så får man upprepa det 3-5 gånger innan allt släpper.
2024-10-18, 12:26
|
|
Registered User
|
https://www.svd.se/a/AvGkeE/byta-til...r-man-tanka-pa
Sedan två veckor tillbaka, den 1 oktober, får man byta till dubbdäck på bilen. Men när ska man göra det och vad ska man tänka på?
Varför behöver Fjolllträsss....*host* Stockholmarna experthjälp med att förstå då man ska byta till vinterdäck? De byter ju inte ens däcken själva, hur svårt kan det vara?
|
|
|
|
2024-10-21, 10:04
|
|
Längtar till jul.
Reg.datum: Nov 2008
|
Kan vem/vilka som helst starta en bank?
|
|
|
|
2024-10-21, 10:13
|
|
Längtar till jul.
Reg.datum: Nov 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av tomten1
|
Fränt
|
|
|
|
2024-10-21, 10:22
|
|
Banned User
|
Sammanfattningsvis gäller att utöver att banken måste innehålla en stor påse pengar, behöver man även en massa människor med tillräckligt goda fackkunskaper på plats. (Inte heller får man stå på någon av SÄPO:s terrorlistor  )
|
|
|
2024-10-21, 12:49
|
|
Banned User
|
Finns det något extremt starkt medel man kan köpa för att lösa upp ett stopp i avlopp (diskhon och duschen)?
Google rekommenderar i princip bara ättika och bikarbonat.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:56.
|

|