Från golvet bara. Aldrig testat från handtag faktiskt. Jo, jag kan gå också
Det är ju de första sekunderna som är lurigast! Försök bara att undvika att svanka som alla gör. Rotera fram bäckenet, spänn magen och sträck tårna så högt mot taket som möjligt.
Spanna magen? Ska man behova anvanda balen ocksa?!
__________________ Journal: 53% magic, 61% science, 102% results.
Science. It reduces the stupid.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
Gorebah. Betydligt roligare nu an nar man var yngre och levde for hockeyn och spenderade 10-15h i en ishall varje vecka. Nu ar det bara en hobby enbart for att det ar roligt, inga forhoppningar om att bli nasta Gretzky eller Forsberg, bara ett par tillfallen i veckan att rora pa sig med sina polare och dricka ol efterat.
edit: sjukt svart att hinna med nagon traning just nu. Sa galet mycket i skolan den har terminen plus da att polaren ar har och halsar pa. Jag spenderar nog mycket tid med studierna, far daligt samvete om jag dessutom skulle dra och trana (sjalv eller med honom) nar han har rest runt halva jordklotet for att traffa mig och testa pa det Sydney har att erbjuda.
Jag far helt enkelt skjuta upp pa gainzen till mitten av maj nar han aker hem.
Citat:
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
Senast redigerad av J.V den 2016-04-14 klockan 05:38.
70 min hockeytraning. Idag korde vi faktiskt lite renodlade skridskoovningar, inget jag gjort pa en 7-8 ar nu. Helvete att man far puls direkt. Visade atminstone ovriga i laget var skapet ska sta utan vidare problem, de tjockisarna.
Prov imorgon, prov och en fet javla inlamning pa torsdag vilket ar anledningarna till den totala franvaron fran gymmet. Pa fredag ska det antligen lyftas i lite skivstanger! Atminstone med biceps eftersom vi har dubbla matcher i helgen, vet inte om jag vagar aktivera ben, bal eller rygg vidare mycket i skivstangslokalen.
Citat: