"Det är ju så att alla bedömare är ju helt eniga om att det inte finns något militärt hot mot Sverige och jag kan väl säga att vi är beredda på det." - TV4
Brutal skada på Navarro Bowman som har spelat sinnessjukt bra iår för 49ers. Hoppas det inte är slutet på hans karriär.
Fick mig å tänka på Joe Thiesman
__________________ "If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
-Phil Heath
Grymt imponerad av DEN igår, ffa. Manning. Hjälpte ju iofs att Talib gick sönder.
Sjukt kul att se Manning mot Sherman & co.
Med ett så skadadrabat lag som Patriots varit i år är det jävligt bra att de lyckades ta sig till AFC Championship. Sen att Talib blev skadad i första quartern hjälpt ju inte till direkt.
Denver gjorde sig förtjänta av segern helt klart.
Hade varit kul om Pats kunnat ha med Wilfork, Kelly, Talib, Gronkowski, Spikes.
There is always next year.
-Phil Heath
Väntat på Manning vs. Seahawks secondary/D hela året, fan vad kul det ska bli. Personligen tror jag han inte kommer få ett skit. Denvers run-game suger egentligen, enda anledningen till att det fungerat så bra är pga pass-spelet som öppnat upp för Moreno. Om Denvers D spelar lika grymt som dom gjorde sist så kommer det bli en tight och bra match!
Väntat på Manning vs. Seahawks secondary/D hela året, fan vad kul det ska bli. Personligen tror jag han inte kommer få ett skit. Denvers run-game suger egentligen, enda anledningen till att det fungerat så bra är pga pass-spelet som öppnat upp för Moreno. Om Denvers D spelar lika grymt som dom gjorde sist så kommer det bli en tight och bra match!