Du, ändrade planer på fredag!!
Emma kör ju sitt sista böjpass med utrustning och då är det bara ställa in sig efter det. Får planera en dag i bilen; Luleå-Boden-Luleå-Boden-Bredåker-Boden-Luleå
Mycket uppskattat om så många som möjligt, även du, skulle kunna sluta upp för träning på LAK vid 14.30 tiden. Själv kommer jag nog en aning sent men skall försöka hinna in till hallen innan 15 iaf. Sedan rask träning för avfärd mot kvällens festligheter.
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Du, ändrade planer på fredag!!
Emma kör ju sitt sista böjpass med utrustning och då är det bara ställa in sig efter det. Får planera en dag i bilen; Luleå-Boden-Luleå-Boden-Bredåker-Boden-Luleå
Mycket uppskattat om så många som möjligt, även du, skulle kunna sluta upp för träning på LAK vid 14.30 tiden. Själv kommer jag nog en aning sent men skall försöka hinna in till hallen innan 15 iaf. Sedan rask träning för avfärd mot kvällens festligheter.
Förra chefen på jobbet har doktorerat och det blir en wildlife-tillställning utanför Bredåker med helstekt hjort och skjutning med hagelbössa, yxkastning och pilbåge bland annat
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Förra chefen på jobbet har doktorerat och det blir en wildlife-tillställning utanför Bredåker med helstekt hjort och skjutning med hagelbössa, yxkastning och pilbåge bland annat
Haha, crazy. Jag vill gärna att du filmar när du kastar yxa, samt skjuter med pilbåge(bar överkropp).
Underhållstränar benen och satsar nu på att få fason på marklyften och bänkpressen.
Har ej orkat skriva upp passen.
Orsaken till att jag inte varit till LAK på ett tag är att både jag och tjejen håller på med mc-kort i luleå så det blir så mycket resande mellen Boden och Luleå och givetvis passar inte träningstiderna med körningstiderna och arbetstiderna. Men nån dag här framöver så blir det luleåträning.
Har inte alls gått de senaste 3 veckorna då jag fått något problem som gör att jag har ont i vänsterskuldra och domningar i triceps och fingrar på vänster sida + att jag varit dyngförkyld med riktigt ont i halsen så har knappt kunnat äta, vägde mig igår kväll 85,7 men idag har förkylningen lättat så nu får jag i mig mat igen och planen är att testa träna imorgon.
Innan dessa 3 veckor så gick marklyften och bänkpressen riktigt bra benböjen var det värre med men jag tränade knappt nå böj så det är ju en rimlig förklaring till det.
Har varit och testat stöta kula och jag var bara 15 meter från världsrekordet så jag har nu 2201 dagar på mig att fixa det till OS i Brasilien, det ska nog lösa sig.
Som tur är behövs det bara en hand i kulstötning.