Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
Om din kropp kommer vänja sej och återgå till normala sömnvanor lr kan man ju omöjligt svara på men i mitt fall har de bara blivit värre å värre. Börja me att jag vakna vid sex varenda dag, sen blev de tidigare å tidigare så nu vaknar jag vid fyratiden å sover asdåligt dom få timmarna från de att jag somnat vilket brukar vara runt 23-tiden.
Va hemma hos morsan å farsan i helgen å hade en redig ätarhelg å vips har jag åtminstone sovit till klockan 6 igen, samt sluppit vakna upp tio ggr under natten. Sömnproblem är ett helvete å jag gör så gott jag kan för att "få bukt" på mina, svårt för min del att fördela sista måltiden till kvällen då jag käkar frukost redan vid femtiden på morgon å lunch före tolv. Ganska hårt att vänta till exempelvis klockan 21 med att käka då.
Hoppas du får bättre lycka me dina sömnvanor än jag iaf 
|
Tack för svaret! Vad jobbigt att det blev värre för dig! Själv har jag problemet att mina sömnproblem vänder på mitt dygn. Jag har inga bestämda tider på förmiddagen vilket lätt leder till att jag gärna sover längre när jag äntligen somnar, och vips så är det ännu svårare att somna nästa natt.
Läste att du varken deffar eller bulkar. Då hoppas jag du får bukt med sömproblemen, det låter jobbigt att alltid ha dem. Själv har jag väl mer bilden av att jag kommer sova dåligt i ca 2 månader, men sålänge träningen går bra får jag se till att det inte gör något. Men sedan ska jag ligga +/- o och då banne mig ska jag sova gott!