Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-01-07, 22:45   #31
tano
Registered User

tanos avatar

Reg.datum: Oct 2005
och om han är stark tror jag det har lite att göra med träningssättet.
tano är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-07, 22:46   #32
jwzrd
Banned User

jwzrds avatar

Reg.datum: May 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Cerberus Visa inlägg
lol, känns som jwzrd grälar för grälandets skull?

gissar på att jag får lite texthugg bara för ja säger det xD
Mina inlägg handlar om Jörgens uttalanden om proffsens kunskap och träningsteknik, Jorgens om hur hopplöst det är att behöva debattera i en debatt, men det är JAG som grälar för grälandets skull?
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-07, 22:47   #33
Sheogorath
Förslag?

Sheogoraths avatar

Reg.datum: Aug 2004
Jag tycker att det är ganska uppenbart att Milos bara för vidare ytterligare en gammal byggarskröna, och att han däri har FEL. Hade han menat att "ditt bröst kommer växa bättre om du kompletterar vanliga pressar med smala pressar" (för att det stärker triceps som kan hjälpa bröstet att belastas senare eller yada yada) så hade han sagt det. Nu säger han däremot att inre bröst aktiveras mer av smala pressar, och det är, faktiskt, något helt annat. Anser jag.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-07, 22:51   #34
Cerberus
Adam e söt.

Cerberuss avatar

Reg.datum: Mar 2004
Tycker de flesta proffs tränar rätt kasst enligt vad man får lära sig själv att man ska göra. Väldigt ostrikt och slängigt, fast de e lite mer biff än mig .
Cerberus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-07, 22:53   #35
Sheogorath
Förslag?

Sheogoraths avatar

Reg.datum: Aug 2004
Citat:
Tycker de flesta proffs tränar rätt kasst enligt vad man får lära sig själv att man ska göra. Väldigt ostrikt och slängigt, fast de e lite mer biff än mig .
Det är som jag brukar säga. Preppar man kan man komma undan lite lättare, helt enkelt.

(men sen behöver ju inte alltid skolboksutförande vara det bästa för muskeltillväxt; men där har vi en diskussion som det hade krävts kontrollerade tvillingsstudier för att få klarhet i...)

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-07, 22:54   #36
Dnepr
Banned

Dneprs avatar

Reg.datum: Nov 2006
Citat:
Man kanske kan gissa att den ostrikta träningen möjligen ökas på ju mer år dom tränat. Kanske inte lika viktigt med striktheten då dom är så stora och har den rätta känslan i övningen.
Dnepr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-07, 22:55   #37
tano
Registered User

tanos avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ja det gäller ju bara att fundera på varför? varför varför kan det vara så att de är större?

Innan du har kunnat utvärdera hela deras upplägg är det nog ingen ide att ens titta åt deras håll. Om du vill bli lurad kan du läsa en "byggar"-tidning.
tano är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:45.