Citat:
|
Ursprungligen postat av Pepz
bara 25 dips kvar innan du är upp i min klass
skönt att se att du kör på.. ar du träningsvärk efter passen?
|
Tack, ska komma ihåg det när jag kör mina 9
Jag får nästan alltid träningsverk i bröst, lår, triceps och vader, vader har jag inte kör på riktigt förns förra sista benpasset, då fick jag träningsverk...
Låren har jag mycket träningsverk i, alltid... jag har ju ökat markant viktmässigt där... det är skoj... måste göra en maxning snart...
Rygg och axlar känner jag bara att jag ansträngt mest... men det är ju en signal det också...
Ryggen tror jag att jag kan piska mer, jag har börjat få bättre kontakt plus att marken gör kanonbra....
Bicepsen är det lite sisådär med... jag måste ransaka mig där... ibland känner jag va det ibland inte... då blir jag nästan lite ledsen i ögat...
Jag har blivit jävligt seriös med allt nuförtiden... jag har inte missat ett pas på veckor, jag missar nästan inga måltider.... jag har slutat äta godis, chips och skräpmat nästan till 100%.
Jag mår nästan lite illa av tanken på pizza och kebeb.... kebab som va min favvo mat förut...
Supat har jag dragit ner på också....
I söndags va jag tvungen att käka på donken... jag muttrade hela tiden, dels för att det kostade typ 100 spänn, dels för att det är äckligt....