2005-08-29, 15:07
|
|
|
Mr Model.
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Sve
Gäller ju att en helikopter hinner upp i luften också, och tills den gör det måste ju bilarna ligga rätt tätt efter för att kunna peka ut bilen om den är anonym.
Men tänk om de flyr in i något hus och tar gisslan etc?
|
AAAAAHHHHHH!!!! Jag ger upp, ni är fan helt outtröttliga. Haha, trodde jag skulle kunna trötta ut er alt. tråka ut er så jag vann debatten men jag orkar inte. Jag ger upp!
|
|
|
2005-08-29, 15:11
|
|
|
Banned
Reg.datum: Jan 2002
Ort: The swept-wing Canada DC-8 streaked down the long runway of Vancouver International Airport, powerful jet engines shrilling to a banshee wail as they braked the giant aircraft.
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av norsk_gadd
AAAAAHHHHHH!!!! Jag ger upp, ni är fan helt outtröttliga. Haha, trodde jag skulle kunna trötta ut er alt. tråka ut er så jag vann debatten men jag orkar inte. Jag ger upp! 
|
Jag ville bara påpeka det faktum att vi helt enkelt sitter inne med för lite info om händelsen.
Visst kan man ha synpunkter, men det känns ändå som om hur man än gör så kan man alltid göra på ett annat och bättre sätt.
aha där avslöjade du din taktik!
|
|
|
2005-08-29, 15:34
|
|
|
Flen
Reg.datum: Feb 2005
|
Vill ni se fler polisjakter ifrån malmö +andra polis aktioner kan man kika in på www.newshunter.se
|
|
|
2005-08-29, 15:36
|
|
|
är en liten legend.
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Menigar
Det är mycket som är konstigt med den här situationen.. Civila får skrika åt förövarna, får komma tillräckligt nära för att sätta en kniv i ryggen tillochmed(om någon skulle vilja det). Kameror överallt osv.
Jag tycker hela situationen är bisarr och det känns nästan som om poliserna anstränger sig för att visa att de inte är lämpade för sitt arbete.
|
Ja javet, 1 polis gå på 1 förövare, 1on1.
Resten av poliserna jagar bort fotografer, filmaer och vanliga människor. För polsier är ubermänniskor som kan ta 12 knivhuggen, 3 yxhugg och 25 skott utan att dö!
|
|
|
2005-08-29, 16:52
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Snubben
Ja javet, 1 polis gå på 1 förövare, 1on1.
Resten av poliserna jagar bort fotografer, filmaer och vanliga människor. För polsier är ubermänniskor som kan ta 12 knivhuggen, 3 yxhugg och 25 skott utan att dö!
|
Huh? Nu var det ju tre gripna som redan var hyfsat under kontroll. Jag tyckte det var märkligt att ingen av poliserna åtminstone sa åt killen med kameran (exvis den där civilklädde som stod och gapade om välfärdsamhälle) eller att någon av killarna som greps sa något. Men båda sidor tyckte sig kanske ha nytta av kameran, vad vet jag.
|
|
2005-08-29, 17:02
|
|
|
Banned
Ort: The swept-wing Canada DC-8 streaked down the long runway of Vancouver International Airport, powerful jet engines shrilling to a banshee wail as they braked the giant aircraft.
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av spacedog
Huh? Nu var det ju tre gripna som redan var hyfsat under kontroll. Jag tyckte det var märkligt att ingen av poliserna åtminstone sa åt killen med kameran (exvis den där civilklädde som stod och gapade om välfärdsamhälle) eller att någon av killarna som greps sa något. Men båda sidor tyckte sig kanske ha nytta av kameran, vad vet jag.
|
men den civilklädde som gapar är ingen polis.....
|
|
|
2005-08-29, 17:08
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
men den civilklädde som gapar är ingen polis.....
|
Inte? Jag trodde någon skrev det längre upp i tråden.
|
|
2005-08-29, 17:12
|
|
|
är en liten legend.
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
|
Varför ska de säga till killen som filmar? Han har juh all rätt i världen att filma sen så stör han juh inte poliserna arbete.
|
|
|
2005-08-29, 17:15
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Snubben
Varför ska de säga till killen som filmar? Han har juh all rätt i världen att filma sen så stör han juh inte poliserna arbete.
|
Ja, det har du kanske rätt i.
|
|
2005-08-29, 17:17
|
|
|
Banned
|
Citat:
|
Inte? Jag trodde någon skrev det längre upp i tråden.
|
Det finns en civilare med, han drar ut en kille ur bilen. Men sedan han som skriker är ju en annan snubbe i svart skjorta. Hade det varit en polis som skrikit så hade det nog blivit rubriker.
|
|
|
2005-08-29, 17:19
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Det finns en civilare med, han drar ut en kille ur bilen. Men sedan han som skriker är ju en annan snubbe i svart skjorta. Hade det varit en polis som skrikit så hade det nog blivit rubriker.
|
Aaah, just det. Jag blandade ihop honom med civilaren i vitt.
|
|
2005-08-29, 18:10
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Spannmål
Typisk malmöbo han som skriker "åk hem kom inte hit å lev på vår välfärd". Så är varannan jävel här nere.
|
Är det konstigt då?
|
|
|
2005-08-29, 18:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2003
|
jag tyckte polisen agerade bra av vad man kunde se på filmerna.
|
|
2005-08-29, 18:32
|
|
|
Välhängd medlem
Reg.datum: Oct 2002
|
Men hallå...
|
|
2005-08-29, 18:33
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av palme
Men hallå...
|
Hahaha den tjejen har den rätta attityden.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:22.
|

|