2005-02-15, 16:22
|
|
|
Välhängd medlem
Reg.datum: Oct 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Tomten
Haha, stod du bara och gapskrattade eller frågade du vad fan han höll på med? Han kan ju inte sett riktigt klok ut 
|
Stog mest och gapa.
|
|
2005-02-15, 16:39
|
|
|
The Fat-Master
Reg.datum: Apr 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Piranha
Vi har fått in en sån jävla retard på vårt gym så jag vet inte riktigt vad man skall säga ..
Jag tränar på ett Univeristet och givetvis finns de massor av studenter , alla där är skit trevliga och jag trivs duktigt bra.
För nåra veckor sen började miffot dyka upp, han är givetivs Amerikanare med all bräkighet och överdrivet ego som hör till.
Normal bryr jag mig inte om vad folk pysslar med , men .. han är ca 165-170 lång , kanske väger in på en 70 kilo en bra dag , total avsaknad av ben , jag har ifs aldrig heller sett honom köra dem.
I samtliga övningar han kör kör han åt helvete för tungt , för att köra dessa 3-4 reppare krävs "knälindor på armbågarna" dragremmar , handskar , bälte. Kör han tex frenchpress kör han 3 repp med pass varav 2 med hjälp, latsdrag med extra vikter på magget ( tro mig magget räcker till även utan extra vikt ), kör han tex dips emellan bänkar så krävs 3 bänkar, 2 att köra på och en till för att lägga vikterna på , varpå folk får stå på kö och vänta på att han skall leka klart , jag har sett han bomma en singel i stående hantelcurl tex , ( sånt ser man aldrig normalt ) ..
Jag kanske verkar CP , men jag stööööör mig på det , dels för han upptar andras plats på gymmet och dels för man måste hela tiden vända huvet å kolla på va tokstollen nu hittat på för nåt galet ..
Skall man säga nåt eller vänta på att han sanerar ut sig själv med skador ?
|
I feel u! Har oxå sett honom och det är ngt extremt irriterande med killen!
Kanske bör säga till personalen...?
Mvh
William
|
2005-02-15, 16:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Piranha
Vi har fått in en sån jävla retard på vårt gym så jag vet inte riktigt vad man skall säga ..
Jag tränar på ett Univeristet och givetvis finns de massor av studenter , alla där är skit trevliga och jag trivs duktigt bra.
För nåra veckor sen började miffot dyka upp, han är givetivs Amerikanare med all bräkighet och överdrivet ego som hör till.
Normal bryr jag mig inte om vad folk pysslar med , men .. han är ca 165-170 lång , kanske väger in på en 70 kilo en bra dag , total avsaknad av ben , jag har ifs aldrig heller sett honom köra dem.
I samtliga övningar han kör kör han åt helvete för tungt , för att köra dessa 3-4 reppare krävs "knälindor på armbågarna" dragremmar , handskar , bälte. Kör han tex frenchpress kör han 3 repp med pass varav 2 med hjälp, latsdrag med extra vikter på magget ( tro mig magget räcker till även utan extra vikt ), kör han tex dips emellan bänkar så krävs 3 bänkar, 2 att köra på och en till för att lägga vikterna på , varpå folk får stå på kö och vänta på att han skall leka klart , jag har sett han bomma en singel i stående hantelcurl tex , ( sånt ser man aldrig normalt ) ..
Jag kanske verkar CP , men jag stööööör mig på det , dels för han upptar andras plats på gymmet och dels för man måste hela tiden vända huvet å kolla på va tokstollen nu hittat på för nåt galet ..
Skall man säga nåt eller vänta på att han sanerar ut sig själv med skador ?
|
Jag har också sett honom.
|
|
|
2005-02-15, 16:44
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2002
|
Du får passa åt killen någon gång. Fråga hur många reps han ska köra och ge honom ingen hjälp innan han klarat av det antal han sagt själv.
|
|
2005-02-15, 17:21
|
|
|
Ordvitz mon frère
Reg.datum: Oct 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av palme
Jaja finns iaf INGEN som slår killen som skulle träna nacken i liggande legcurl maskinen! INGEN! 
|
Den gör jag ibland.
Men den tar faktiskt rätt bra.
|
|
|
2005-02-15, 17:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av mangemani
låt han träna som han vill...den dagen du hör ett knakande ljud bortifrån där han tränar,så kan du gå fram och säga att han gjorde fel.
|
ja bättre sent än aldrif då??
tycker du ska snacka med han pirahna du är väl rätt så stor och sånna som inte kan så mycket brukar ju se det som att stora killar kan mycket... (ta det inte osm att du inte kan nåt men .. ja du förstår)
|
Ursprungligen postat av Krampus
Jämt.
Hela min sexuallitet är uppbyggd på skogs-porr.
(Hoppas att denna ska hamna i ngns undertext!  )
|
|
|
|
2005-02-15, 17:54
|
|
|
Går i vanliga skor.....
Reg.datum: Jan 2002
|
Så...under vilket nick är han reggad på Kolozzeum då?
allan
|
|
|
2005-02-15, 17:57
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Henke
Sånt där är kul, vi har fått en annan galning där jag tränar, han springer skrikande fram till den hantel/skivstång han ska lyfta, svingar och svänger på hela kroppen, ser helt underbar ut i ansiktet, skriker lite varefter han släpper redskapet.
Man måste vara rädd om sina orginal, annars kanske man själv blir den alla glor och skrattar åt.
MVH
|
Ronnie Coleman??
|
|
|
2005-02-15, 18:27
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Allan
Så...under vilket nick är han reggad på Kolozzeum då?
allan
|
King Grub.
|
|
|
2005-02-15, 18:46
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2004
|
Fett problem
Ööö faan Phirana, ta me en stor kartong från jobbet + band maskin så kan du ju packa in han å skicka hem han till the US of A
M
|
2005-02-15, 19:09
|
|
|
Banned
Reg.datum: Jun 2004
|
Det är det som jag saknarmed att inte träna på gym, alla roliga typer, sist jag träna på ökk så var det en jävla tjock gubbe som hade med sin farsa och sin son som satt överallt och var ivägen för mej, men som den fridens man man är så tiger man och säger "nej det gör inget jag kan gå hem och komma tillbaks imorrn" Eller den konstiga klena gubben som tävlade med mej i bicepscurl och stirrade på mej emmelan varje set...
|
|
|
2005-02-15, 19:18
|
|
|
Hrafnin Flygur
Reg.datum: Dec 2003
|
Denna tråden ska man läsa skapligt trött...
|
2005-02-15, 20:10
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
HAHAHA älskar gymmongotrådar. iofs så kanske inte detta är en renodlad sådan tråd menmen
övning: sittande axelpress med hantlar
utrustning: kines, plan bänk, lutande bänk, diverse hantlar, samt ett bälte.
han började med att placera ut bänkarna, la ut hantlarna på den plana bänken framför sig, satte sig på den lutande och, trot eller ej, spände fast sig på den med hjälp av bältet. jävlar va vi skratta åtr den grabben... hans boxningsträning med vikt i CCn lockade även det fram ett och annat skratt.
efter en skrattattack som nära nog ledde till döden för en grabb på gymmet under ett av de nämda axelpassen så konstaterades även att kinesens ständigt närvarande knallorangea badshorts innehöll allt annat än underkläder...
en medelålders "person av utländsk härkomst", hyffsat grov och med lika mycket hår på ryggen som på huvet, tränade alltid i samma linne med den medföljande säregna kebabdoft som är nära nog standard på dessa personer...
en dag när han hade kört benpress på bortåt 400kg, så började han plocka av vikterna, en sida i taget...
när han fått av alla kakorna på ena sidan så hände det oundvikliga, benpressen välte, och böjde stången som vikterna sitter på.... blev tvugna att svetsa om fästet för att kunna använda den igen. efter det så dröjde det ett bra tag till han syntes på gymmet...
Senast redigerad av bosse_brutal den 2005-02-15 klockan 20:16.
|
|
|
2005-02-15, 20:17
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2003
|
Vi har en snubbe på vårat gym, som ALLTID jag säger ALLTID kör för tungt. Samt DRAGREMMAR till allt.ALLT..Dessutom kör han ciruks 2½ timme på gymmet (han går in och käkar) sen går ut och pumpa igen. Vrålar dessutom nästan i ALLA övningar. Han kör ensam, men det är inget hinder att fråga folk varje gång. Dessutom frågar han mest nybörjare, så han får förklara hur man skall passa, dom blir rädda för killen. ALLA undviker han. Det är ett jävla under att han inte har skadat sig.För han innehar inte nån vidare teknik.
Ps. Han tävlade dessutom i LP
|
|
|
2005-02-15, 20:20
|
|
|
Äntligen Sofie! Tack! Jag älskar dej<3
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av bosse_brutal
när han fått av alla kakorna på ena sidan så hände det oundvikliga, benpressen välte, och böjde stången som vikterna sitter på.... blev tvugna att svetsa om fästet för att kunna använda den igen
|
Hehe, vafan borrar ni inte fast maskinerna i golvet??
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:38.
|

|