Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-10-20, 19:05   #31
Gober
Surgubbe

Gobers avatar

Reg.datum: Feb 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
okej men eftersom det inte syns att det är min svullna hand på ngn av de bilderna så visar jag "tummen upp-bilden" från min synvinkel. alltså bakifrån. jag vet att det inte ser ut som en riktig tumme upp bild men just nu kan jag inte röra tummen mer än så!!!

sträcken har suddats ut lite och syns inte på de bilderna men de finns kvar lite svagt...

men fatta NEJ jag trollar inte. tror du mig inte kan du ringa mig och så kan vi träffas imorrn när jag ska till sjuk huset
Då behöver du uppenbarligen både fysisk och psykisk vård. I all välmening.
Gober är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:07   #32
Mr Eks
Banned User

Reg.datum: Mar 2016
Citat:
Ursprungligen postat av Gober Visa inlägg
Då behöver du uppenbarligen både fysisk och psykisk vård. I all välmening.
vad snackar du om king grub har skrivit att man kan injicera amino syror o att det är lika bra som att svälja! ville testa en gång för att se om man kände ngt annorlunda...
Mr Eks är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:08   #33
Hemi
Registered User

Reg.datum: Mar 2007
Har någon sagt åt dig att dricka mjölk för att mildra något? Skulle du till Akademiska? Låt någon titta på det där, hade du inte feber? Då är det allvarligt, måste kollas snabbt.
Hemi är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:10   #34
Gober
Surgubbe

Gobers avatar

Citat:
vad snackar du om king grub har skrivit att man kan injicera amino syror o att det är lika bra som att svälja! ville testa en gång för att se om man kände ngt annorlunda...
Jag ser bilderna men vill ändå inte tro att du är på allvar. Som sagt, sök hjälp. Mer finns väl inte att tillägga i tråden.
Gober är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:10   #35
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor

King Grubs avatar

Reg.datum: Mar 2002
Jag tar tillbaka alla tankar jag haft om att du skulle ha varit ett troll. Tyvärr är alternativet inte positivt.

Ja, att injicera aminosyror fungerar. I dom första studierna på aminosyror och proteinsyntes gjorde man det. Men det var liksom i laboratoriemiljö av personer som visste vad dom sysslade med, och injektioner i blodet, inte random placerat i handen... Och inte EAA-pulver ur en tillskottsburk. Har du på riktigt försökt något liknande behöver du verkligen hjälp.

Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:12   #36
Hemi
Registered User

Reg.datum: Mar 2007
Man skall inte laborera med nålar om man inte vet vad man gör, ingen vet vad som orsakade den där svullnaden, därför måste du göra något, inte sitta och vänta om du mår skit.
Hemi är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:12   #37
Mr Eks
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag tar tillbaka alla tankar jag haft om att du skulle ha varit ett troll. Tyvärr är alternativet inte positivt.

Ja, att injicera aminosyror fungerar. I dom första studierna på aminosyror och proteinsyntes gjorde man det. Men det var liksom i laboratoriemiljö av personer som visste vad dom sysslade med, och injektioner i blodet, inte random placerat i handen... Och inte EAA-pulver ur en tillskottsburk.
du menar att jag gjorde fel vid injektionen?

jag tyckte jag var ganska försiktig. tvättade med tvål först och sen förde jag försiktigt in nålen mellan tummen och pekfingret och körde in lösningen. det sved som fan men jag trodde verkligen att jag gjorde rätt ändå. det gjorde RIKTIGT ont alltså men trodde inte det var ngn fara. smärta har ingen dött av
Gammal 2016-10-20, 19:14   #38
KlopFer
Mr.KlopFis

KlopFers avatar

Reg.datum: Jan 2007

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=227711

Du skulle följt Gobers råd

http://www.kolozzeum.com/forum/showp...2&postcount=39

Senast redigerad av KlopFer den 2016-10-20 klockan 19:16.
KlopFer är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:15   #39
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor

King Grubs avatar

Reg.datum: Mar 2002
Jag menar att du har gjort något vansinnigt och kom inte och skyll på mig. Inga fler kommentarer.

Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:15   #40
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Citat:
Om du verkligen inte trollar har du uppenbarligen någon form av autism. Då behöver du lära dig att inte ta allt bokstavligt, har King Grub skrivit detta har han menat det som ett skämt, säkerligen när man har drivit om att vara så hardcore man kan i någon diskussion.

När du läser eller hör information så lär dig i fortsättningen att dubbelkolla med någon du litar på, för du själv har inte kapaciteten att sortera mellan information och tramsande. Pallra dig iväg till akuten nu, snälla.

(Jag tror och hoppas givetvis att du bara trollar, men skulle det inte vara så, så bums iväg till akuten med din svullna hand).
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:16   #41
Brofessorn
Registered User

Brofessorns avatar

Reg.datum: May 2015
Min vän, vad var det för lösning? Vanligt EAA-pulver och vatten?

Åk till sjukan!

Skickat via Tapatalk
Gammal 2016-10-20, 19:18   #42
Bulkperiod
Registered User

Bulkperiods avatar

Reg.datum: Nov 2013
Hände(r) mig en gång också! Lyckades bota det genom att snorta lite PWO
Bulkperiod är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:18   #43
Gober
Surgubbe

Gobers avatar

Du inser väl (förmodligen inte) att förutom infektioner osv kan det du gjort orsaka livsfara. Att injicera pulver med noll koll kan i värsta fall vara dödligt. Eftersom du faktiskt gjort detta är det inte ens kul längre, bara sorgligt att du inte förstår bättre. Tycker inte att ni andra bör driva med TS då han uppenbarligen är en fara för sig själv.
Gober är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:19   #44
KlopFer
Mr.KlopFis

KlopFers avatar

Reg.datum: Jan 2007
Du borde läsa detta Mr Eks

http://www.kolozzeum.com/forum/showp...22&postcount=2

Senast redigerad av KlopFer den 2016-10-20 klockan 19:21.
KlopFer är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-20, 19:22   #45
Mr Eks
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag menar att du har gjort något vansinnigt och kom inte och skyll på mig. Inga fler kommentarer.
jag skyller inte på dig bara förklarar varför jag gjorde det. vad ska jag göra?? du som kan allt vad ska jag göra

skulle det funka att ta samma nål och trycka in den och suga ut det som ligger där inne?

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25.