Haha nej, bor 500 meter från gymmet, så jag duschar aldrig på gymmet. Du kan vara lugn
Hehe okej .
Sen fullkomligt hatar jag att vara kladdig/flötig/smutsig om händerna, minsta lilla så springer jag o tvättar händerna.
Jag vill helst träna 2,3,5, 10, 12, 15 eller 20 set/muskelgrupp. Skulle få lite ångest av 4 set biceps tex. och isf. göra ett 5:e men 2 eller 3 funkar. På en enskild övning funkar 4 set men inte totalt antal set
Har jag kollat på text-tv måste jag slå tillbaks till sidan 100 om jag byter till vanlig vy, annars ger det ångest.
kanske inte så ovanligt egentligen, men det är det enda jag har att erbjuda som kan anses som "onormalt".
sen ni som sitter och skiter nakna, ni knäpper alltså upp alla knappar, drar av er kläderna och sitter där? gör ni detsamma när ni är på besök hos någon? har ni någonsin glömt att låsa dörren och någon kliver in när ni sitter där helt naken? akward isf, speciellt om man är hos sin dejt eller nått.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
Jag duschar alltid innan jag går och lägger mig och sover naken. Blir jag bajsnödig så måste jag hålla mig till på morgonen, För jag kan inte sova naken med en smutsig rumpa.
Jag duschar alltid innan jag går och lägger mig och sover naken. Blir jag bajsnödig så måste jag hålla mig till på morgonen, För jag kan inte sova naken med en smutsig rumpa.