Mixa äggvitan i en shaker med burktonfisk (i vatten), glutamin, mörk choklad, valfri pwo, kreatin, hasch, kanelbullar, skumgodis, rapsolja, eea, kvarg, opastöriserad komjölk, råa vildsvinstestiklar, maltodextrin och 30 bananer. Kör ner några Tribuluskapslar och smula i ett gäng koffeintabletter. Få hela härligheten mer flytande med 50/50 Celsius och Rödvin och kalla den clean och drick den i ditt måltidsfönster.
10års samlad Kolozzeumvetenskap i en enda smarrig shake.
Mixa äggvitan i en shaker med burktonfisk (i vatten), glutamin, mörk choklad, valfri pwo, kreatin, hasch, kanelbullar, skumgodis, rapsolja, eea, kvarg, opastöriserad komjölk, råa vildsvinstestiklar, maltodextrin och 30 bananer. Kör ner några Tribuluskapslar och smula i ett gäng koffeintabletter. Få hela härligheten mer flytande med 50/50 Celsius och Rödvin och kalla den clean och drick den i ditt måltidsfönster.
10års samlad Kolozzeumvetenskap i en enda smarrig shake.
Du glömde frysta kycklingsbröstfileer, den här snubben går också all out på äggvita. Här är en instruktionsvideo
Och nu när jag tänker efter, var det inte ett himla stohej kring skumbananer ett tag?
Jag lever i det förflutna. Skumbananer efter spinningpassen. Varje vecka sedan tre år.
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.