Det går att ladda ned en hel del NCAA-football. Jag har inte börjat kolla än (men laddat ned), men ska ge det ett försök när jag har tid.
Hur är egentligen nivån i jämförelse med NFL? Måste väl ändå finnas en hel del talanger.
Intressant, måste kolla upp det.
Finns en hel del riktigt duktiga talanger. Men man får räkna med fler misstag under matcherna. Men annars kan tempot vara riktigt bra. Sen bjuder dom ju även på en del spektakulära dunkar, catches, passningar, runs osv även i NCAA
Ser hellre NCAA än vilken svensk toppliga som helst, iallafall
Senast redigerad av StarkaUlf den 2013-09-04 klockan 19:08.
Kevin Dillman, ~16 år från Ystad, cirka 1,90+, arm som en kanon(Quarterback!), spelar i något HS i Kalifornien, fått erbjudande av i princip varenda 'stort' college i USA.
Tycker ni det är värt att lägga 1800 på gamepass? Sätt er i en fattig-student sits som älskar fotboll. Tänker att det kan ge mig mer dit att studera (se 3h långa matcher på 30-40min!) fast svida lite i plånkan /
De draftar ju från NCAA, så jag skulle säga att kvalitén är helt godkänd :P
Jag tycker lätt att det är värt med ett Season Pass om du är så intresserad. Du kan ju verkligen se ALLA matcher och precis när du vill. Även se fyra stycken på en gång om du tycker det är kul med :P Dessutom slipper du sena TV10- och Viasat-kvällar med...
Tycker ni det är värt att lägga 1800 på gamepass? Sätt er i en fattig-student sits som älskar fotboll. Tänker att det kan ge mig mer dit att studera (se 3h långa matcher på 30-40min!) fast svida lite i plånkan /
Tja, slå ut det på antalet matcher. Tänk 16 matcher i grundserien och sedan 4 matcher till i wild card, Divisional, Conference och Super Bowl. Förutsatt att du "bara" ser 1 match i veckan. Så 1800/20 ger 90 kr per match, dvs knappa två öl på krogen eller 1 biobiljett.
Ser man ännu mer så blir det ju ännu billigare per match.
Sedan är väl inte kvaliteten riktigt HD. Typ ungefär samma som SVT Plays bästa strömmar. Vill man ha bättre så är det ju antingen ViaSats HD sändningar eller fultanka ifrån nätet som gäller.
Det blir riktigt roligt att se vad Broncos offence kan göra inatt; alltid roligt att se Peyton Manning, men framför allt nu i och med att de satsar hårt på att spela ett väldigt snabbt no-huddle offence a la Patriots 2012 och Chip Kelly.
Spännande att se hur Ravens hanterar det utan Lewis och Reed.