2012-03-03, 22:57
|
|
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨
Reg.datum: Mar 2002
|
Du kan få fram studier som styrker nästan vilken tes som helst, bara leta lite,
Pf funkar det gör alla andra olika dietplaner också, bättre och sämre beroende på hur hårt man går in för dom.
Allt handlar om vad som passar dig, jag skulle aldrig klara av att leva efter PF då det inte skulle passa mitt sociala liv, så då har vi en ny aspekt med välmående, mår man bättre så brukar man prestera bättre på gymmet osv
Ingenting är svart och vit, det som är dagens sanning är morgonsdagens idioti
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
|
|
|
2012-03-03, 22:58
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Jag har läst mycket där själv.
Du verkar inte riktigt förstå sammanhanget det sägs i bara.
|
Hm, jag kan ha missförstått någonting. Vad äre jag har missat/missförstått enligt dig?
|
|
|
2012-03-03, 22:59
|
|
313,314,315,316,317......
Reg.datum: Jun 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av krubkungen
This thread has potential!
|
Imorgon kommer denna tråd ge mycket läsvärt material. Kolozzeum <3
Drick apelsinjuice i stället för dyrt proteinpulver.
|
|
|
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Oxe
Du kan få fram studier som styrker nästan vilken tes som helst, bara leta lite,
Pf funkar det gör alla andra olika dietplaner också, bättre och sämre beroende på hur hårt man går in för dom.
Allt handlar om vad som passar dig, jag skulle aldrig klara av att leva efter PF då det inte skulle passa mitt sociala liv, så då har vi en ny aspekt med välmående, mår man bättre så brukar man prestera bättre på gymmet osv
Ingenting är svart och vit, det som är dagens sanning är morgonsdagens idioti
|
Haha, är du nån typ av poet eller? 
Sista meningen var riktigt bra!
|
|
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wiksit
Finns det någon fördel med PF i huvud taget enligt dig?
|
Fördelarna ligger främst med om folk har lättare att äta enligt det upplägget och följa intag osv.
Du frågar även vad "tungviktare" tycker, många av de spelar enligt helt andra spelregler som en följd av deras intag av mediciner.
|
|
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av 312
Imorgon kommer denna tråd ge mycket läsvärt material. Kolozzeum <3
|
Vad menar ni?
|
|
|
2012-03-03, 23:01
|
|
Maaaaaaat!
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Hm, jag kan ha missförstått någonting. Vad äre jag har missat/missförstått enligt dig?
|
Dess "enorma" fördelar jämfört med andra kostupplägg.
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
|
|
|
|
2012-03-03, 23:01
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Fördelarna ligger främst med om folk har lättare att äta enligt det upplägget och följa intag osv.
Du frågar även vad "tungviktare" tycker, många av de spelar enligt helt andra spelregler som en följd av deras intag av mediciner.
|
Vette fan om det är jag som är dum eller ni som är otrolig smarta, men vad menar du med "många av de spelar enligt helt andra spelregler som en följd av deras intag av mediciner. " ?
Kan tilläggas att jag är 16, kanske därför jag inte riktigt förstår vad ni skriver.
|
|
|
2012-03-03, 23:03
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Vette fan om det är jag som är dum eller ni som är otrolig smarta, men vad menar du med "många av de spelar enligt helt andra spelregler som en följd av deras intag av mediciner. " ?
Kan tilläggas att jag är 16, kanske därför jag inte riktigt förstår vad ni skriver.
|
Tryckeri.
|
|
|
2012-03-03, 23:04
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av kottovic
Tryckeri.
|
Menar du anabola?
Med tungviktare menade jag folk här på forumet som jag vet kan mycket om träning och kost
|
|
|
2012-03-03, 23:08
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Du har en tråd om periodisk fasta här på forumet, du kan ju läsa den.
|
|
|
2012-03-03, 23:15
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Jag måste erkänna att jag delar TS förvirring lite. "PF är den bästa dieten, men den är inte bättre än någon annan diet", tycks vara den generella uppfattningen.
Själv mår jag skit av att äta så sällan, så jag tänker ändå inte börja me'att.
|
|
|
2012-03-03, 23:26
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Jag måste erkänna att jag delar TS förvirring lite. "PF är den bästa dieten, men den är inte bättre än någon annan diet", tycks vara den generella uppfattningen.
|
Jag tycker att det ser ut som om du blandar ihop flera lägers åsikter i samma påstående. Min uppfattning är nog snararae att "PF är den bästa dieten" kommer från förespråkarna, "den är inte bättre än någon annan diet" från de som inte tillhör förespråkarna.
Min egen uppfattning (inte för att TS frågar efter den, men jag kan ju deklarera den ändå) är att PF väl är "bra" om det är det sätt att äta man tycker är trevligt och kul, men jag är skeptisk till att det skulle finnas några metabola fördelar. Vidare tycker jag att det verkar som om många praktiserar PF som något slags religion, eller strukturerad ätstörning och inte för att de spontant trivs med det sättet att äta. Detta intryck dock helt baserat på hur snacket går här på forumet. Jag tror definitivt inte att det är en kosthållning för alla.
|
|
|
2012-03-03, 23:33
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Jag tycker att det ser ut som om du blandar ihop flera lägers åsikter i samma påstående. Min uppfattning är nog snararae att "PF är den bästa dieten" kommer från förespråkarna, "den är inte bättre än någon annan diet" från de som inte tillhör förespråkarna.
|
Ja, så kan det nog vara.
Jag har fått lite känslan av att PF-förespråkare här säger "PF är så  -a bra, alla borde äta såhär", för att när de blir ifrågasatta svara "ja, alltså det är ju inte bättre än något annat sätt att äta, det har jag aldrig sagt. Var har du fått det ifrån?  "
Men det är mycket möjligt att jag bara blandar ihop folk.
|
|
|
2012-03-03, 23:36
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Jag har fått lite känslan av att PF-förespråkare här säger "PF är så  -a bra, alla borde äta såhär", för att när de blir ifrågasatta svara "ja, alltså det är ju inte bättre än något annat sätt att äta, det har jag aldrig sagt. Var har du fått det ifrån?  "
|
Jo, jag har också sett det där sättet att svara. Känns lite som en "hålla ryggen fri"-variant av "omg it's magic".
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:27.
|

|