2011-12-31, 03:05
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av TREX
|
Pengar ersätter inte vänner?
|
|
|
2011-12-31, 04:44
|
|
|
FFFUUU
Reg.datum: Jun 2003
|
Brukar alltid bli nån akutlösning på nyår men detta året ser det mörkt ut. Skitsamma. Ska bli faktiskt bli kul att dissa hela skiten, ska ägna mig åt nåt nördigt istället tror jag.
|
|
|
2011-12-31, 09:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2007
|
har du ingen familj å fira med Din bästis måste väl känts sig rörd av att du försvara honom/henne?
Iaf såå ska du stå på dig.
DM guld Diskuskastning 2005 * 5a av 25st 2005 Världsungdomsspelen F15 Diskus * DM guld Diskuskastning 2006 * DM guld Tyngdlyftning 2007 * U-SM guld Styrkelyft 2008 Kiruna * U-NM guld styrkelyft 2008 Norge
Sen försvann hon...
|
|
|
2011-12-31, 09:11
|
|
|
Mother love bone
Reg.datum: Aug 2006
|
Jag är själv för andra gången på nyår!
Jag gillar det faktiskt, har beredskap på jobbet och det är lätt värt pengarna för en nyårshelg (10k). Jag ska laga lite god mat, kolla på film och spela.
|
|
|
|
2011-12-31, 10:56
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
Tycker du gjorde rätt, men du kunde kanske löst det annorlunda dock genom att påpeka att det var planerat att "alla" skulle vara tillsammans. Och att det inte känns helt okej att bara för de anordnar saker och ting, att de ska välja bort andra pga det.
Samt att du som sagt annars kunde haft det hos dig, och att alla var välkomna där. Tycker att det paret/killen verkar rätt skeva.
|
|
|
2011-12-31, 11:12
|
|
|
W för Vendetta
Reg.datum: Feb 2011
|
Jag gillar dig Patriarch, står upp för dina lite annorlunda polare, det är pga bra vänner såsom dig mitt liv inte suger.
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
|
Citat:
Ursprungligen postat av thunder
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
|
|
|
|
2011-12-31, 11:24
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2011
|
Citat:
|
Och?
|
|
|
2011-12-31, 12:13
|
|
|
Corporis Majestatis
Reg.datum: Dec 2007
|
Nyårsafton blir lugnare för varje år som går, det beror väl på ungefär lika delar att bekanta stadgar sig och för familjeliv och på att jag blir äldre och surare. För tio år sedan jagade jag upp mig som fan och det skulle tvunget vara årets fest annars var det misslyckat. I år skulle jag ha käkat middag med ett par kompisar men det blev inställt då värden blev sjuk. Visserligen är jag bjuden på en annan middag men då måste jag åka till Norrköping och det vet jag inte om jag ids, det är fullt möjligt att jag är hos mina föräldrar och äter gott och tar det riktigt lugnt i stället.
|
Citat:
Ursprungligen postat av orsor
Det roliga är att du har nästintill samma profilbild som Matsa. En smällfet marklyftare. Det är så man dör alltså 
|
"Små delikata rörelser..."
|
|
|
2011-12-31, 12:59
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face
Jag är själv för andra gången på nyår!
Jag gillar det faktiskt, har beredskap på jobbet och det är lätt värt pengarna för en nyårshelg (10k). Jag ska laga lite god mat, kolla på film och spela.
|
Vad jobbar du med? Säkerhet?
|
|
|
2011-12-31, 13:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av 1684_
har du ingen familj å fira med Din bästis måste väl känts sig rörd av att du försvara honom/henne?
Iaf såå ska du stå på dig.
|
Mjä, han vet absolut inget om något. Han visste inte om hela kalaset från första början så nu tror han att det som komma skall alltid har stått på listan. Jag låter honom tro det, annars blir det nog lite konstigt 
Det blir hur som helst jag och X och de där 2 vännerna ikväll, så det blir nog bara mest att sitta och mysa tillsammans typ över lite mat. Vad som hände med Y är dock oklart!
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew
Jag gillar dig Patriarch, står upp för dina lite annorlunda polare, det är pga bra vänner såsom dig mitt liv inte suger.
|
Kul att höra!
|
|
|
2011-12-31, 13:26
|
|
|
Raidar MC
Reg.datum: Sep 2009
|
Inser nu att man har det ganska gott ställt med vänner som hängt i sedan högstadiet, det spelar ingen roll om det kommer ny partners eller något liknande, de får fan finna sig :p
ragga brudar e skoj, kanke inte om man e bög, men om man gilar brudar som du o jag e det skoj hhehe
|
Min träningsjournal! <------------------------- is da shizznit!
|
|
|
2011-12-31, 13:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty South
Jag ska vara ensam hela dagen och natten eftersom att jag inte har några vänner.
|
Jag kan bli din vän!(no homo)
|
|
|
2011-12-31, 13:48
|
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
|
Om han raljerar över att inte ha några vänner så kan jag förstå ditt inlägg annars är det riktigt taktlöst.
Pengar kan aldrig ersätta vänner och familj.
|
|
2011-12-31, 13:56
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
Om han raljerar över att inte ha några vänner så kan jag förstå ditt inlägg annars är det riktigt taktlöst.
Pengar kan aldrig ersätta vänner och familj.
|
Jag var lite ironisk, nu när jag tänker efter är det riktigt sorgligt bara.
Som han den rika grabben i Ebba och Didrik, vad var det han hette? Måns? Mårten?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:28.
|

|