2003-12-15, 23:08
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2003
|
Citat:
Originally posted by andreaz
Jag tränar på pulse. Har tränat på i princip alla gym i Skövde, bara nautilus jag fann vara värdelöst .. Har mina funderingar på att byta till IP, då min ekonomi som student är bättre anpassad för det..
|
Jag tränar på nautilus i skövde  Men jag häckar ju knappast vid deras maskiner
|
|
|
2003-12-15, 23:10
|
|
Registered User
|
Citat:
Originally posted by Medusa
Nej, det är inte lätt, smygbögar i varje hörn
Vem är du förresten och hur känner du igen mig?
|
Japp det var därför jag bytte till Kavelbro
Jag drog slutsatsen att du går på vhöjd eftersom jag inte har sett dig på lilla kavelbro!
|
|
|
2003-12-15, 23:14
|
|
DC disciple
Reg.datum: Sep 2003
|
Aha, smart slutsats
Jag har varit på Nautilus, en massa maskiner och lite skrot.
Knäböjställningen samlar damm i ett hörn, hehe
Mest disco där, inga seriösa byggare, förutom du (kanske) ?
Lycka till, pumpa på!
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
|
|
|
2003-12-15, 23:27
|
|
Registered User
|
Citat:
Aha, smart slutsats
Jag har varit på Nautilus, en massa maskiner och lite skrot.
Knäböjställningen samlar damm i ett hörn, hehe
Mest disco där, inga seriösa byggare, förutom du (kanske) ?
Lycka till, pumpa på!
|
Kan inte mer än hålla med dig ! Frågan är finns det bättre gym i skövde där det finns större lokal med fria vikter i? Hehe kan oxå nästan garantera dig att jag är nog den enda som använder knäböjjsställningen
|
|
|
2003-12-15, 23:32
|
|
DC disciple
|
Jag har varit på alla gymen, och det finns ett renodlat fria vikter, Plaza!
Du kan ju gå ner och kika på det någon dag och se om du gillar det ,börja där sen när ditt medlemskap är slut.
IP är annars ett bra och billigt alternativ!
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
|
|
|
2003-12-15, 23:38
|
|
Registered User
|
Citat:
Jag har varit på alla gymen, och det finns ett renodlat fria vikter, Plaza!
Du kan ju gå ner och kika på det någon dag och se om du gillar det ,börja där sen när ditt medlemskap är slut.
IP är annars ett bra och billigt alternativ!
|
Fan va skummt då..För min polare tränar där...han säger att det inte finns alls mycket fria vikter osv...Aja får ta å dra dit nån dag å kolla läget SJÄLV.
Men alltså Nautilus funkar änsålänge...Det enda jag saknar är vadpress maskiner...Finns inte en enda maskin för vadträning :/ Fast sen att det är så satans trångt är ju en annan femma
|
|
|
2003-12-15, 23:42
|
|
Registered User
|
När jag tränade på Nautilus hade de inte ens en knäböjställning, om ni inte syftar på Smithen? Annars har ju Feelgood riktigt friskt med fria vikter. De har även friskt med vackra damer, fast det kostar ju som sagt..
|
|
|
2003-12-15, 23:46
|
|
Registered User
|
Citat:
När jag tränade på Nautilus hade de inte ens en knäböjställning, om ni inte syftar på Smithen? Annars har ju Feelgood riktigt friskt med fria vikter. De har även friskt med vackra damer, fast det kostar ju som sagt..
|
Finns det en smith på nautilus?? Naej det står en gammal ställning inne i bänkpress rummet serru! Feelgood är inget alternativ för mig
Hur är det på Pulse då? Mycket maskiner, lite fria vikter eller? Ganska litet oxå va?
|
|
|
2003-12-15, 23:48
|
|
DC disciple
|
Ja, Nautilus är det väldigt mycket folk på, trångt och lite fria vikter.
Plaza har mycket fria, men också ganska trångt, dock näst billigast.
FeelGood är nog det bästa alternativet ur gymsynpunkt, och det är kanske det som är viktigast.
Pulse är dyrast i stan, usch!
Jag gick nämligen runt med ett block i hand och antecknade priser och utrustning på varje gym  Vad folk stirrade haha
Får se vad jag väljer när jag väl börjar, just nu har jag och en kompis egen lokal med 176 kg fria vikter (skivor), 2 raka stänger, 1 EZ stång, en böjställning, bänkpresställning, draghiss, benspark, maskinflyes och 2 ab sliders som vi fick av gubben som bor ovanför
Senast redigerad av Medusa den 2003-12-15 klockan 23:50.
|
|
|
2003-12-15, 23:51
|
|
Registered User
|
Citat:
Originally posted by oath5
Finns det en smith på nautilus?? Naej det står en gammal ställning inne i bänkpress rummet serru! Feelgood är inget alternativ för mig
Hur är det på Pulse då? Mycket maskiner, lite fria vikter eller? Ganska litet oxå va?
|
Pulse är väldigt sällan trångt, vikterna räcker nog till för dig, det gör de för mig .. De har de maskiner jag kör, latsdrag och 45gradigbenpress.. Tränar du på dagarna kör du i princip själv på Pulse, kvällarna är lite värre..
|
|
|
2003-12-15, 23:54
|
|
Registered User
|
Citat:
Ja, Nautilus är det väldigt mycket folk på, trångt och lite fria vikter.
Plaza har mycket fria, men också ganska trångt, dock näst billigast.
FeelGood är nog det bästa alternativet ur gymsynpunkt, och det är kanske det som är viktigast.
Jag gick nämligen runt med ett block i hand och antecknade priser och utrustning på varje gym Vad folk stirrade haha 
Får se vad jag väljer när jag väl börjar, just nu har jag och en kompis egen lokal med 176 kg fria vikter (skivor), 2 raka stänger, 1 EZ stång, en böjställning, bänkpresställning, draghiss, benspark, maskinflyes och 2 ab sliders som vi fick av gubben som bor ovanför
|
Hehe okej! Feelgood har jag ju vart när jag gick på vhöjd..gillar inte det stället alltså...för mycket "fint" folk där...
Fick ni alla grejjer utav den gubben eller vart fick ni alla dessa grejjer ifrån? *avis* Det är ju guld värt med ett hemmagym
|
|
|
2003-12-15, 23:54
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Jag betalar 169:- per månad, har de höjt eller? Mig veterligen kostar FeelGood 259:- per månad för en student. Jag började iofs med autogiro nångång hösten 2000.
|
|
|
2003-12-15, 23:56
|
|
DC disciple
|
Citat:
Jag betalar 169:- per månad, har de höjt eller? Mig veterligen kostar FeelGood 259:- per månad för en student. Jag började iofs med autogiro nångång hösten 2000.
|
Ja, de har höjt, 174 kr varannan vecka nu om jag inte minns fel såhär på rak arm.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:28.
|

|