Hmm tänkte uppdatera lite här igen då. Lite vad som har hänt sen sist osv
Körde på lite halvt med min diet men åt skapligt normalt (enligt mig då

). För ungefär en månad sen så vägde jag mig och då så stog vågen på 70 kg och det gör den fortfarande idag. Har hållt min vikt nu och äter ganska normalt (vad nu som är normalt, men per egen defination). Har en mycket hälsosammare kost nu än vad jag hade förut. Har inte börjat gymma ännu av olika anledningar och min rörelse har gått ner av olika anledningar (som jag håller på att bygga upp igen). Blev sjuk för ett tag sen och kände mig totalt orkeslös och utöver skolan så sov jag hela tiden. På helgerna så tog jag mig 4-5 timmars eftermiddags lur och mådde allmänt dåligt. Av okänd anledning men var och tog prover hos läkare.
Min hälsa var tydligen i väldigt bra skick enligt dem och alla prover/tester visade bra. Läkaren trodde eller var ganska säker på att jag skulle ha slagprodukter som en biverkning av min snabba vikt nedgång och kunde må så här ett tag. Om jag minns rätt. Nu mår jag iaf mycket bättre.
Känns väldigt skönt att jag la om mitt liv och tänker att fortsätta med det. Är inte nöjd med figuren ännu men det ska väl träningen hjälpa till när jag får möjlighet att börja med det.
Förlorade en hel del av mina muskler och min styrka under den här tiden men är ju inget som jag blev förvånad av.
Förnärvarande så har jag omkring 69-70kg morgonvikt och är 186 lång. Finns mage kvar men förövrigt så är jag smal enligt alla andra. Även många som säger att jag är normal/smal om magen. Kanske för mycket självkritik eller något
Tänkte tacka alla här för all hjälp och motivation man fick. Går allt som jag vill så blir det ju även att börja träna snart.