Allright, jag har en garanterad vinnare .... tyvärr så kommer jag inte ihåg vad programmet hette... men jag såg det på "national geographic" så det var en serius dokumentär - Om ett människoätande lejon...
Lejonet härjade i ett område i Afrika och lyckades under en period på runt ett år käka upp över 50 negrer.
Whats soo jävla special med det tänker nji ... men vänta bara ..
tillåt mig spoila några små events i dokumentären
"3 veckor har gåt och lejonet har ätit upp 11 människor utanför byn som jag inte inte kommer ihåg namnet på o antagligen inte kan uttala ändå) .... Mbopo vaknar upp mitt i natten och bestämmer sig för att ta sig en liten promenad i djungeln utanför byn (notera att 11 människor blivit uppätna utanför just den här byn senaste tiden) ... föga anar Mbopo (som är en hona) att lejonet ligger i försåt ... Mbopos man vaknar upp av mbopos skräckslagna skrin och rusar ut i djungeln för att rädda frugan sin - HA! lekonet ligger i bakhåll o käkar upp Mbopos man .... dvs ... lejonet är smartare än negrerna .... till den nibån att det lurar ut dom i djungeln med sinnrika fällor och bakhåll (förvisso - att mäta list med en befolkning som tycker det är en god idé att ta en midnight-strall ute i djungeln där dom vet att det finns ett människoätande lejon mitt i natten kanske inte är någon jättebedrift ---ens för ett djur ...
ytterligare veckor går, det dra ut på månader , en jägare har kallats in för att jaga ner besten och oskadligöra den ..... Han har ingen lycka
ytterligare en mängd negrer faller offer för det sinnrika lejonet under veckorna som går .... Så dom har inte längre något val ... NÅGOT MÅSTE GÖRAS!!!
.... En shaman kallas till platsen och lägger en mäktig besvärjelse över jägaren för att ge honom the edge he needs ....
De flesta av er borde ha börjat ana vartåt detta drastiska tilltag är på väg att leda .....
ytterligare månader har gått.... Mbopo som mist sin man och vetifan om det inte var resten av familjen med , har blivit tvungen att flytta till sina föräldrar i en annan by några kilometer bort för att lämna de traumatiska minnena och söka tillflykt ... allt tycks gå väl tills samma lejon bryter sig in i hyddan och äter upp Mbopos farsa framför stackars mbopo
Alltså , dokumentären är helt sanslös och om ja bara kunde komma ihåg vad den hette skulle jag länka upp den här rakt av ... det är bland det mest retarderade jag nånsin sett tamigfan!
Det skall oxå finnas en dokumentär där ute nånstans som handlar om elefanter i Indien som bestämt sig för att fight back mot indierna som tar deras mark ... med höjdpunkter som anfall utav liten by i anfallskolon - 2 tuskers at the front and 2 tuskers at the rear =)
i Den dokumentären får man även höra talas om en högt fruktad elefanthane som hade den bisarra (men smått komiska) ovanan att smyga in i byar på nätterna (tydligen är elefanter grymma på att smyga) ... för att sedan knacka på en dörr med snabeln , och när dörren öppnas slita ut vederbörande och avliva indiern på plats =) ... vi snackar alltså om den kanske förste dokumentarede elefanten med yrket lönnmördare =)
Själv är jag ett asshole och skrattar så jag grinaråt det här, lätt makabra dokumentärerna ... men jag vet att det finns fler av er därute =)
missa inte dom här två =)