Hade 26 cm spänd innan jag började, så har ökat 8 cm iaf.. Hatar mina gener..
Ja, åtta cm på åtta månader måste ju innebära att du har extremt dåliga gener. Det är knappast någon nackdel att vara smal från början om man vill få en snygg kropp
__________________ When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.
Senast redigerad av Hades den 2007-12-03 klockan 19:31.
Jag har tränat i ca 8 månader och mitt armmått är 34cm kanske 35 om jag fuskar lite.. Så JA det är bra enligt mig.. Iofs så var jag extremt smal innan jag började träna, nu anser jag mig själv som normal kropp och då har jag tränat i 8 månader
Om du ökat 8 cm på åtta månader kan du nog anses ha bra gener såvida det inte till största delen är fett...
Förstår att du menar att du har ett dåligt utgångsläge men med ökningar i den takten blir det nog bra ska du se
Jag har tränat i ca 8 månader och mitt armmått är 34cm kanske 35 om jag fuskar lite.. Så JA det är bra enligt mig.. Iofs så var jag extremt smal innan jag började träna, nu anser jag mig själv som normal kropp och då har jag tränat i 8 månader
Hur i h-vete kan du ha ökat 8cm på 8 månader?!? Nog för att man kan öka enormt första året, men ändå. Det är asbra även om det är mycket fett och vatten. Själv hade jag också 26cm runt armarna när jag började träna i sextonårsåldern. Har fortfarande en bra bit kvar till 40 kan jag säga.
Sen har du fördelen att du kan få väldigt snygga proportioner mellan midja/rygg och handled/underarm med din smala kropp.
Hur i h-vete kan du ha ökat 8cm på 8 månader?!? Nog för att man kan öka enormt första året, men ändå. Det är asbra även om det är mycket fett och vatten. Själv hade jag också 26cm runt armarna när jag började träna i sextonårsåldern. Har fortfarande en bra bit kvar till 40 kan jag säga.
Sen har du fördelen att du kan få väldigt snygga proportioner mellan midja/rygg och handled/underarm med din smala kropp.
jamen förfan, för att göra en lång historia kort: jag har alltid varit ganska stor och stark, jag gämför mig med killar i min egen ålder ofc, och ville bara ha lite feedback på utvecklingen eftersom att jag tänker ta muskelbygget till nästa lvl och börja bulka osv.
lägg upp medlemsbilder eller träningsjournal med mer utförlig "information" för att få feedback isådanafall.