Stress, mycket att göra just nu. Ska försöka uppdatera dagens träning senare!
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Jag var samma innan.. klart starkare i hantelpress än bänk.. och då går jag för djupt istället. Av någon anledning så är det tvärtom nu... kanske skulle börja mosa hantelpressar igen.. roligt =)
Haha =) Ja, du borde testa maxreps på hantlar kroppsvikt o jämföra det med bänk? Du lär kunna veva på rätt bra där tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av zarnyhax
Grymt! Sjukt va du leker på smalbänken, du måste ju vara starkast på kolo i din viktklass :PPP
Tack =) Haha... nej det är jag inte, det finns många duktiga SL-killar här inne. Möjligen hyfsad för att samtidigt syssla med cirkuskonster
Citat:
Ursprungligen postat av toalettmysaren
omg.. de bästa hantlarna , fattar inte att mitt gym failar så hårt på den fronten.
grym som vanligt också!
Grymma! Vissa gym har "avlånga" hantlar, rätt osmidigt att lyfta med tyvärr. Tack förresten!
Citat:
Ursprungligen postat av bmxkrille
Bra vikter där! Såg även väldigt stabilt ut, vad har ni för monsterhantlar på ditt gym igentligen?
Tackar! Haha, det finns så det räcker! =) Kul att du tittade in här.
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Vad händer om man adderar ett par 62 kilos cassal hantlar med en Blond stekare (utrustad med ett övermänskligt paket )
?
JO man får se str fullkomligen #ÄGA gymmet
// Stefan "skuggan" Nilsson
HAHAHA, dina kommentarer blir bara värre o värre.. ser man att Nano skrivit får man förbereda sig lite på humorn =)
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy9
Sjukt bröstpass! Ska kolla en extra gång på det innan mitt bröstpass imorgon.
Tack! Jodå det kändes tungt o fint.. hyfsad fart i lyften, kanske inte med hantlarna men men... =)
Kul att du finner inspiration! =)
__________________ Journalen här på forumet sedan september 2012 Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)
Satt o kollade lite på Street Workout World Championship 2012 igår (gick på Eurosport). Blev ordentligt imponerad och ville ut direkt o "lattja". Det är helt otroligt vilken styrka de besitter. Kul publiksport dessutom.
Har ju själv tränat lite den typen av träning. Ligger ordentligt efter de där killarna, men sjukt kul träning är det i alla fall... =))
__________________ Journalen här på forumet sedan september 2012 Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)
Satt o kollade lite på Street Workout World Championship 2012 igår (gick på Eurosport). Blev ordentligt imponerad och ville ut direkt o "lattja". Det är helt otroligt vilken styrka de besitter. Kul publiksport dessutom.
Har ju själv tränat lite den typen av träning. Ligger ordentligt efter de där killarna, men sjukt kul träning är det i alla fall... =))
åfan.. får leta om jag hittar det tvavsnittet så man kan kika!!
edit: Hittade lite klipp på Youtube.. daaamn! Så coolt med sån styrka/kroppskontroll!
Ja, du har väl bra axelstyrka så du borde klara det Pat =) Passa på nu när du har tappat vikt! =))
Vad är ert värsta distraktionsmoment? Jag brukar inte låta mig störas. Men idag måste jag erkänna att det var svårt. Medan jag stod i ett head-stand på en parkbänk trillade mp3-spelaren ur sitt fäste, och istället hängde den mitt framför ögonen och dinglade likt en hypnos-pendel. Detta stod jag dock ut med, däremot när jag började tänka på likeapeanutsjoddlar-sockar tappade jag balansen. Det blev helt klart en vass distraktions-combo.
Ibland går det inte som man vill riktigt
MEN, helgens motion utförd med god marginal - trots allt. Mycket PW och gymnastik utomhus, frisk luft for the win.
Trevlig helg alla. Nu blir det att ladda upp inför en ny träningsvecka =)
Senast redigerad av str den 2012-11-18 klockan 16:37.