Change of plan! Det blir Backaplan istället, då det är lättare för folk att ta sig dit, och för att Anton måste stressa för att ta sig fram o tillbaka till Almedal.
Change of plan! Det blir Backaplan istället, då det är lättare för folk att ta sig dit, och för att Anton måste stressa för att ta sig fram o tillbaka till Almedal.
Kanske inte för dig, men jag, Anton och Staffan bor alla inom någon kilometers avstånd. Att åka över bron och nästan till en helt ny kommun är rätt långt. Du har ju dessutom bil.
Skulle du vara med idag?
Skulle du vara med idag?
wtf jag är äldst, jag bestämmer... :P
RESPEKT! Enya är inte techno... det är rave!
Får se om jag ids dra till backa, tycker det är så sjukt kass atmosfär där - men samtidigt roligt med variation.
En del prat om öppettider på Sportlife ju...så dagens tips :o)
Om man är över 20 o kan tänka sig o betala lite extra så fick jag idag reda på att Exclusive numera har öppet kl 5-22 (mån-tors) kl 5-20 (fre) kl 8-19 (lör-sön), dom "extra" timmarna innan o efter stängning är då obemannade tider....
En del prat om öppettider på Sportlife ju...så dagens tips :o)
Om man är över 20 o kan tänka sig o betala lite extra så fick jag idag reda på att Exclusive numera har öppet kl 5-22 (mån-tors) kl 5-20 (fre) kl 8-19 (lör-sön), dom "extra" timmarna innan o efter stängning är då obemannade tider....
Trodde de va 25 års åldersgräns på Exclusiv. Har de ändrat detta? Gillar öppettiderna de har på Sportlife i allmänt, fint att kunna träna så tidigt på morgonen.
__________________ Darth Vader "The Force is strong with this one."
Trodde de va 25 års åldersgräns på Exclusiv. Har de ändrat detta? Gillar öppettiderna de har på Sportlife i allmänt, fint att kunna träna så tidigt på morgonen.
Jo åldersgränsen ändrades gansaka nyligen på Exclusive...
Jo åldersgränsen ändrades gansaka nyligen på Exclusive...
aha de är rätt så vettigt, öka kundkretsen = mer cash till dem. Men tycker idén är rätt så ok ändå fast de undviker ju inte de stökiga personerna för de kommer i alla ålderskategorier.
__________________ Darth Vader "The Force is strong with this one."
aha de är rätt så vettigt, öka kundkretsen = mer cash till dem. Men tycker idén är rätt så ok ändå fast de undviker ju inte de stökiga personerna för de kommer i alla ålderskategorier.
Njä det kommer man väl aldrig undan, men förhoppningsvis så har dom som är mellan 20-25 år och kan tänka sig o betala lite mer för träningen också lite mer hyfs.... Och på Exclusive är det ganska lugnt o förhoppningsvis fortsätter det så även om man ändrar åldersgränsen...
Öka kundkretsen ja... men också för att avlasta bla Domkyrkan där det är ganska högt tryck på klassern men även ute i gymmet..
Nästa helg med besök av Mela och Morris. Backaplan igår, så Almedal nästa gång. :-)
Söndag kl. 14?
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.