Endel bekanta hade varnat om att säsong skulle vara betydligt sämre, håller personligen inte alls med om det. Tycker serien utvecklades på ett vettigt och intressant sätt.
Något som är intressant med SoA är att säsong 1 började med en "badass" känsla och blev mer emo (men bra) över hela första säsongen, säsong två börjar precis tvärt om, mer emo inte lika badass men har en omvänd utveckling där det blir mer testosteron pumpande ju längre in i säsongen vi kommer. Good shit.
Zookie är inte ful! I säsong två är hon sådär jobbigt girl-next-door-porrig, och har på sig jättekorta shorts och något som trycker upp tuttarna fint. Hela serien präglas väl av snygga människor, iofs.
När hon pratar ser hon ut som om Letterman, ett troll, och Claire Danes skulle haft ett kärleksbarn.
Hört något mer från PT:n förresten? Har du ny på G?
Ptja, jag har varit medlem på FB rätt länge och det funkar ju på samma sätt där. Jag skyller på att jag brukar bli lätt retarderad när jag kört ett tufft benpass
PT:n verkade inte vara mycket att hänga i granen ändå, skriver skumma meddelanden som man inte förstår något av så jag låter det där vara. Inga nya PT:ar på gång nej! Har en viss förmåga att falla för upptagna eller idioter, så jag ska inte gå på min egen känsla utan se till att bli uppraggad istället nästa gång.
Utan tvekan den bästa tvserie jag sett! Karaktärerna är lika levande och mångsidiga som i en riktigt bra bok och det känns inte som om någon spelar en och samma roll i avsnitt efter avsnitt. Jag älskar de surrealistiska inslagen där personerna möter de döda i hallucinationer och hur man aldrig riktigt vet vad de betyder, eller ens när de börjar och slutar.
Ptja, jag har varit medlem på FB rätt länge och det funkar ju på samma sätt där. Jag skyller på att jag brukar bli lätt retarderad när jag kört ett tufft benpass
PT:n verkade inte vara mycket att hänga i granen ändå, skriver skumma meddelanden som man inte förstår något av så jag låter det där vara. Inga nya PT:ar på gång nej! Har en viss förmåga att falla för upptagna eller idioter, så jag ska inte gå på min egen känsla utan se till att bli uppraggad istället nästa gång.
Åhåh! Du ser, då var det ödet ändå att det inte skulle bli ni, han var nog inte så bra ändå after all med "skumma" meddelanden!
Bara kör vidare, låt inte detta låta dig bli nedslagen och desillusionerad, det var en BRA och modig sak du gjorde!
Sons of Anarchy fick mig förresten att gråta under andra säsongen, tror inte det hänt på 2 år att jag gråtit åt en tv serie. Sist jag kan minnas var "Band of Brothers".
Sons of Anarchy fick mig förresten att gråta under andra säsongen, tror inte det hänt på 2 år att jag gråtit åt en tv serie. Sist jag kan minnas var "Band of Brothers".
Samma här, galet.
Jösses! Jag såg precis Jeremy Piven, aka Ari Gold, i ett Seinfeldavsnitt från 1993. Han såg jättekonstig, tjock och gammal ut. Han har verkligen åldrats med värdighet.
Haha fyfan, men du vet väl att han och Drama är födda samma år?
1965
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.