Sitter i skrivande stund i Stockholm. Är på blixtvisit för att träffa 2 av mina kusiner. Den ena spelar match mot Djurgården imorgon på Hovet & den andra är David som är med på vår blogg 4klövern!
Ska verkligen bli skönt att få komma ifrån ett tag, slappna av & ladda batterierna #BOM !!
Haha ruskigt skön story dära hästen !! Det gäller att vara psykiskt stark med allt som har med IKEA att göra =)
Ah, ligger något i det du säger. Särskilt när det är överbefolkat på stället (överbefolkat kan man nog inte ens stava till där du bor va?)
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Snabb update
Sitter i skrivande stund i Stockholm. Är på blixtvisit för att träffa 2 av mina kusiner. Den ena spelar match mot Djurgården imorgon på Hovet & den andra är David som är med på vår blogg 4klövern!
Ska verkligen bli skönt att få komma ifrån ett tag, slappna av & ladda batterierna #BOM !!
Back on track efter 1 dags vila från gymmet & 2 dagar i huvudstaden. Resan var MYCKET #trevlig En aning tajt bröstpass (axlar, triceps i Tisdags + bröst sent i Lördags) MEN MEN bara att kriga ändå !!
Bänkpress
80x6
100x6
120x6
130x6
140x3
150x3 - Kördes med lite moment från passaren Hade nog kunnat köra 2,3 till. Vill ha in viktvana !!
Lutande flyes
26x8
31x8
36x8
41x8
46x8 - FILM
Lutande bänk
60x12
80x12
90x12
100x8
Cable cross
5 set 15 reps
Bänkpress i smith. Cuttler style
60x8
70x8
80x8
90x8
Sittande Lyft åt sidan
11x20 4 set
Drag till hakan
4 set 20 reps
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Obs! Har fått snygga pics på Ola, han är top notch, living large, torsk och potatis kebab style!
Du har så rätt Magnus !!
[QUOTE=jflycore;6318095]
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
haha skön du är mannen !! Tack så mycket!! Kul att du är äldre än mig =)
QUOTE]
Haha japp! Med tanke på att jag ser ut som 14 och du som 23
LOL haha
Citat:
Ursprungligen postat av Jonithan
Tänk vad svårt det hade varit för stackars Ola att bo i Stockholm?! Ralph Lauren gör inte så stora storlekar som Ola behöver???
//Slimfit-style!
Det ligger något i de du säger Jonis, MEN Dressman XXXXXXL finns ju alltid för tjockisar som mig =)