Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-12-14, 20:23   #38926
jenni
Banned User

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman Visa inlägg
Tråkigt! Helt galen och märklig situation måste jag säga med tanke på att det handlar om 10 år.
Citat:
Ursprungligen postat av G_lund Visa inlägg
Ja, 10 år är bannimej en lång tid.

Har varit med om liknande åt båda håll, men då har det handlat om ett halvår kanske.
I de fallen har det funkat någorlunda efter ett uppehåll, men det är ju inte som innan.

Tråkigt Jenni, hoppas det löser sig på nått bra sätt.
Tack killar
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 03:57   #38927
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Kan du inte testa att ligga med honom då? Win-win situation, båda får en siffra, båda ger varandra en chans som faktiskt kan gå vägen, i värsta fall går ni skiljda vägar vilket ni skulle ha gjort ändå
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 05:23   #38928
Sniggel
Registered User

Sniggels avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Kan du inte testa att ligga med honom då? Win-win situation, båda får en siffra, båda ger varandra en chans som faktiskt kan gå vägen, i värsta fall går ni skiljda vägar vilket ni skulle ha gjort ändå
Försök sätta dig in i Jennis känslor för killen
Det där funkar nog inte om hon ser honom som en bror. Du kanske har svårt att se en annan tjej "som en syster" (förutom din riktiga syster, ifall du har nån dvs). Men om du hade kännt så, då hade du inte ens velat testa. Det hade bara kännts så fel.
C4L
Sniggel är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 07:11   #38929
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Försök sätta dig in i Jennis känslor för killen
Det där funkar nog inte om hon ser honom som en bror. Du kanske har svårt att se en annan tjej "som en syster" (förutom din riktiga syster, ifall du har nån dvs). Men om du hade kännt så, då hade du inte ens velat testa. Det hade bara kännts så fel.
Du har rätt kanske därför jag inte förstår. Men annars tycker jag att jag har en viktig poäng
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 12:09   #38930
Macroman
Registered User

Reg.datum: Jul 2011
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Funkar att tänka så som man men inte som kvinna.
Macroman är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 12:19   #38931
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Funkar att tänka så som man men inte som kvinna.
Varför skulle det inte funka som kvinna?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 12:34   #38932
Sniggel
Registered User

Sniggels avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Det där är nog en väldigt svår fråga. Ffa om man inte har varit båda könen själv. Det är förstås även en generalisering av könen. Men du kan ju fundera på i vilken omfattning du hört talas om män som varit i Jennis situation, haft en tjej som "är som en syster för honom" och som absolut inte kunnat testa att ha sex för att se om "där är något" (pga att hennes känslor nyligen uppdagats). Jag kan inte komma på att jag varit med om någon som berättat om en sådan händelse men jag har hört om flertalet tjejer som varit i liknande situation som Jenni.
Om det isåfall beror på att killar inte "friendzonar" tjejer i lika stor grad eller om killar är mer öppna för sex om omständigheterna tillåter det (t ex om tjejen avslöjar sina känslor) har jag ingen uppfattning om.
C4L
Sniggel är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 13:42   #38933
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Det där är nog en väldigt svår fråga. Ffa om man inte har varit båda könen själv. Det är förstås även en generalisering av könen. Men du kan ju fundera på i vilken omfattning du hört talas om män som varit i Jennis situation, haft en tjej som "är som en syster för honom" och som absolut inte kunnat testa att ha sex för att se om "där är något" (pga att hennes känslor nyligen uppdagats). Jag kan inte komma på att jag varit med om någon som berättat om en sådan händelse men jag har hört om flertalet tjejer som varit i liknande situation som Jenni.
Om det isåfall beror på att killar inte "friendzonar" tjejer i lika stor grad eller om killar är mer öppna för sex om omständigheterna tillåter det (t ex om tjejen avslöjar sina känslor) har jag ingen uppfattning om.
Fast det skulle stödja mina tidigare bittra påståenden så jag får hålla mig neutral i frågan och säga att det nog inte skiljer sig så mycket.
Gammal 2013-12-15, 14:11   #38934
Macroman
Registered User

Citat:
Citat:
Precis så är det. Killar "friendzonar" i princip aldrig utan kan tänka sig att ligga i de flesta lägen. Undantag finns förstås men generellt är det så.
Gammal 2013-12-15, 14:16   #38935
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Det borde isf betyda att det är större chans för en kvinna att hitta en man som är sexuellt och personlighetsmässigt intresserad av henne än tvärtom.
Gammal 2013-12-15, 14:18   #38936
TranceII
Registered User

TranceIIs avatar

Reg.datum: Jun 2013
Whitefolks. Sluta skriv och ta en promenad istället.
TranceII är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 14:23   #38937
Avtrubbad
Registered User

Reg.datum: Nov 2012
Citat:
Precis så är det. Killar "friendzonar" i princip aldrig utan kan tänka sig att ligga i de flesta lägen. Undantag finns förstås men generellt är det så.
Jag får nog hålla med på den här punkten.
Avtrubbad är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 14:25   #38938
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av TranceII Visa inlägg
Whitefolks. Sluta skriv och ta en promenad istället.
Varför det?
Gammal 2013-12-15, 14:26   #38939
filmjölk
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
Jag tror inte tjejer "friendzonar" heller, utan lägger i "reservfacket". Så sluta grina över friendzone, behåll kontakten och ha lite tålamod. En vacker dag i en avlägsen framtid så får du chansen.
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-15, 14:45   #38940
Macroman
Registered User

Citat:
Det borde isf betyda att det är större chans för en kvinna att hitta en man som är sexuellt och personlighetsmässigt intresserad av henne än tvärtom.
Eh ja. En tjej kan ligga med olika män varje dag om hon vill. Dock är sex en såpass stor investering (föda barn) för en kvinna att hon är mycket mer noggrann än en man vem hon har sex med. Ren biologi alltså och det är hårdkodat i kvinnors dna. Detta trots alla nya fiffiga preventivmedel som finns nuförtiden.

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:16.