2013-12-14, 20:23
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman
Tråkigt! Helt galen och märklig situation måste jag säga med tanke på att det handlar om 10 år.
|
Citat:
Ursprungligen postat av G_lund
Ja, 10 år är bannimej en lång tid.
Har varit med om liknande åt båda håll, men då har det handlat om ett halvår kanske.
I de fallen har det funkat någorlunda efter ett uppehåll, men det är ju inte som innan.
Tråkigt Jenni, hoppas det löser sig på nått bra sätt.
|
Tack killar
|
|
|
2013-12-15, 03:57
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Kan du inte testa att ligga med honom då? Win-win situation, båda får en siffra, båda ger varandra en chans som faktiskt kan gå vägen, i värsta fall går ni skiljda vägar vilket ni skulle ha gjort ändå
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2013-12-15, 05:23
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
Kan du inte testa att ligga med honom då? Win-win situation, båda får en siffra, båda ger varandra en chans som faktiskt kan gå vägen, i värsta fall går ni skiljda vägar vilket ni skulle ha gjort ändå 
|
Försök sätta dig in i Jennis känslor för killen 
Det där funkar nog inte om hon ser honom som en bror. Du kanske har svårt att se en annan tjej "som en syster" (förutom din riktiga syster, ifall du har nån dvs). Men om du hade kännt så, då hade du inte ens velat testa. Det hade bara kännts så fel.
|
C4L
|
|
|
2013-12-15, 07:11
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Försök sätta dig in i Jennis känslor för killen 
Det där funkar nog inte om hon ser honom som en bror. Du kanske har svårt att se en annan tjej "som en syster" (förutom din riktiga syster, ifall du har nån dvs). Men om du hade kännt så, då hade du inte ens velat testa. Det hade bara kännts så fel.
|
Du har rätt kanske därför jag inte förstår. Men annars tycker jag att jag har en viktig poäng
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2013-12-15, 12:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
|
Funkar att tänka så som man men inte som kvinna.
|
|
|
2013-12-15, 12:19
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Funkar att tänka så som man men inte som kvinna.
|
Varför skulle det inte funka som kvinna?
|
|
|
2013-12-15, 12:34
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
|
Det där är nog en väldigt svår fråga. Ffa om man inte har varit båda könen själv. Det är förstås även en generalisering av könen. Men du kan ju fundera på i vilken omfattning du hört talas om män som varit i Jennis situation, haft en tjej som "är som en syster för honom" och som absolut inte kunnat testa att ha sex för att se om "där är något" (pga att hennes känslor nyligen uppdagats). Jag kan inte komma på att jag varit med om någon som berättat om en sådan händelse men jag har hört om flertalet tjejer som varit i liknande situation som Jenni.
Om det isåfall beror på att killar inte "friendzonar" tjejer i lika stor grad eller om killar är mer öppna för sex om omständigheterna tillåter det (t ex om tjejen avslöjar sina känslor) har jag ingen uppfattning om.
|
C4L
|
|
|
2013-12-15, 13:42
|
|
Registered User
|
Citat:
Det där är nog en väldigt svår fråga. Ffa om man inte har varit båda könen själv. Det är förstås även en generalisering av könen. Men du kan ju fundera på i vilken omfattning du hört talas om män som varit i Jennis situation, haft en tjej som "är som en syster för honom" och som absolut inte kunnat testa att ha sex för att se om "där är något" (pga att hennes känslor nyligen uppdagats). Jag kan inte komma på att jag varit med om någon som berättat om en sådan händelse men jag har hört om flertalet tjejer som varit i liknande situation som Jenni.
Om det isåfall beror på att killar inte "friendzonar" tjejer i lika stor grad eller om killar är mer öppna för sex om omständigheterna tillåter det (t ex om tjejen avslöjar sina känslor) har jag ingen uppfattning om.
|
Fast det skulle stödja mina tidigare bittra påståenden så jag får hålla mig neutral i frågan och säga att det nog inte skiljer sig så mycket.
|
|
|
2013-12-15, 14:11
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Citat:
|
Precis så är det. Killar "friendzonar" i princip aldrig utan kan tänka sig att ligga i de flesta lägen. Undantag finns förstås men generellt är det så.
|
|
|
2013-12-15, 14:16
|
|
Registered User
|
Det borde isf betyda att det är större chans för en kvinna att hitta en man som är sexuellt och personlighetsmässigt intresserad av henne än tvärtom.
|
|
|
2013-12-15, 14:18
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2013
|
Whitefolks. Sluta skriv och ta en promenad istället.
|
|
|
2013-12-15, 14:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2012
|
Citat:
Precis så är det. Killar "friendzonar" i princip aldrig utan kan tänka sig att ligga i de flesta lägen. Undantag finns förstås men generellt är det så.
|
Jag får nog hålla med på den här punkten.
|
|
|
2013-12-15, 14:25
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av TranceII
Whitefolks. Sluta skriv och ta en promenad istället.
|
Varför det?
|
|
|
2013-12-15, 14:26
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Jag tror inte tjejer "friendzonar" heller, utan lägger i "reservfacket". Så sluta grina över friendzone, behåll kontakten och ha lite tålamod. En vacker dag i en avlägsen framtid så får du chansen.
|
|
|
2013-12-15, 14:45
|
|
Registered User
|
Citat:
Det borde isf betyda att det är större chans för en kvinna att hitta en man som är sexuellt och personlighetsmässigt intresserad av henne än tvärtom.
|
Eh ja. En tjej kan ligga med olika män varje dag om hon vill. Dock är sex en såpass stor investering (föda barn) för en kvinna att hon är mycket mer noggrann än en man vem hon har sex med. Ren biologi alltså och det är hårdkodat i kvinnors dna. Detta trots alla nya fiffiga preventivmedel som finns nuförtiden.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:16.
|

|