Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-10-31, 13:28   #37501
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av jenni Visa inlägg
Är du säker på att jag är det, jag kanske är hemsk och galen
Nej, det är ju det man tar reda på på dejten.
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:29   #37502
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Ronn Visa inlägg
Inga planer alls för tillfället.
Jag får intrycket av att du har för lite saker på gång i ditt eget liv. Hitta på nåt roligt i helgen. Kolla med polare och/eller kollegor om de vill dra ut i helgen. Snacka skit på en pub eller ut och festa. Annars hittar du på nåt roligt att göra på egen hand. Lär dig rita/måla t.ex - det är alltid kul att göra nåt kreativt.

Citat:
Vill veta hur hon mår.
Ok, gör det inte under förhoppningarna att det leder nåstans bara. Kolla läget och berätta vad du själv haft för dig. Undvik fällan av att skicka intetsägande mess bara för att du känner att du måste hålla kontakten. Ta upp saker du tycker är intressant och har du inget att komma med är det bättre att spara det till senare när du faktiskt har nåt att skriva om.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:30   #37503
jenni
Banned User

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Nej, det är ju det man tar reda på på dejten.
Haha, där har du en poäng
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:30   #37504
Ronn
Duck and Cover!

Ronns avatar

Reg.datum: May 2011
Altså just nu har jag lite stillsamt på jobbet bara och tycker det är intressant med eran input.

Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Jag får intrycket av att du har för lite saker på gång i ditt eget liv. Hitta på nåt roligt i helgen. Kolla med polare och/eller kollegor om de vill dra ut i helgen. Snacka skit på en pub eller ut och festa. Annars hittar du på nåt roligt att göra på egen hand. Lär dig rita/måla t.ex - det är alltid kul att göra nåt kreativt.
Det går i vågor, ibland har jag förjävla mycket på gång under veckorna, på söndag och måndag är jag och dansar bugg.

Citat:
Ok, gör det inte under förhoppningarna att det leder nåstans bara. Kolla läget och berätta vad du själv haft för dig. Undvik fällan av att skicka intetsägande mess bara för att du känner att du måste hålla kontakten. Ta upp saker du tycker är intressant och har du inget att komma med är det bättre att spara det till senare när du faktiskt har nåt att skriva om.
Nej nej det är av ren omtänksamhet bara höra hur hon har det eftersom hon har det lite kämpigt generellt just nu, men du har nog rätt bättre att ha något roligt att berätta.
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad

Senast redigerad av Ronn den 2013-10-31 klockan 13:35.
Ronn är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:40   #37505
cero
Registered User

ceros avatar

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Tillgjort enligt regeln att allt på internet är fejk eller?

Klart det inte är en no-no, men det är knappast till hans fördel.
Lyssnade på mitt sunda förnuft, men jag kan ha fel. Att man får ett nummer betyder i alla fall ingenting, då många är för fega för att säga nej. Ska vi vara realistiska så är det väldigt osannolikt att tjejerna i klippet var ett dugg intresserade. Men klippet fyller fortfarande ett syfte.

Jag skulle nog säga att det är en no-no. Att ha några trivselkilon är inga problem, men att vara smällfet och ha en rejäl dubbelhaka kommer man inte långt med. Klart att även tjocka personer får ligga, men man begränsar sig till en ytterst liten grupp och om man inte har något extraordinärt att kompensera med (vilket de flesta inte har), så kommer man få slita ordentligt med minimala eller i många fall obefintliga resultat.

Senast redigerad av cero den 2013-10-31 klockan 13:43.
cero är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:46   #37506
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av cero Visa inlägg
att vara smällfet och ha en rejäl dubbelhaka kommer man inte långt med. Klart att även tjocka personer får ligga, men man begränsar sig till en ytterst liten grupp och om man inte har något extraordinärt att kompensera med (vilket de flesta inte har), så kommer man få slita ordentligt med minimala eller i många fall obefintliga resultat.
Om man inte är tjej då
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:48   #37507
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Baserat på att många tjejer inte vill ligga med mig trots att jag är fruktansvärt jävla snygg så tror jag att tjejer inte bryr sig så mycket om utseende.
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:52   #37508
Yes
Banned User

Yess avatar

Citat:
Lyssnade på mitt sunda förnuft, men jag kan ha fel. Att man får ett nummer betyder i alla fall ingenting, då många är för fega för att säga nej. Ska vi vara realistiska så är det väldigt osannolikt att tjejerna i klippet var ett dugg intresserade. Men klippet fyller fortfarande ett syfte.

Jag skulle nog säga att det är en no-no. Att ha några trivselkilon är inga problem, men att vara smällfet och ha en rejäl dubbelhaka kommer man inte långt med. Klart att även tjocka personer får ligga, men man begränsar sig till en ytterst liten grupp och om man inte har något extraordinärt att kompensera med (vilket de flesta inte har), så kommer man få slita ordentligt med minimala eller i många fall obefintliga resultat.
Jo, någonting betyder det. Det är en väg in. Även om många av numren inte skulle leda någonstans skapar han massor av möjligheter om han kan gå runt och kamma nummer.

Jag vet tjockisar som får MrBoris att likna en kysk oskuld.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:53   #37509
Asdf
Registered User

Asdfs avatar

Reg.datum: Apr 2009
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
mjo, fin var hon alltid
hon bor i warszawa
Äsch! Det är ju ej något avstånd! 1h med flyg, åk med wizzair från malmö? Kostar bara 500 t/r och i många fall mycket billigare. Kör på det

Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Polskor gillar även drama, är grälsjuka, har dåligt humör, tar för mycket plats, är högljudda, krävande och spenderar alldeles för mycket pengar.
Men du kan ju inte blanda in ett polskt WT-beteende i det polska överhuvudtaget!
Jag skulle vilja säga att om man söker en partner med stark tilltro till familj/traditioner är det en fördel, men det kräver en del tålamod för polskorna är rätt bestämda på gott/ont, en mardröm om du då hittar någon billig tjej med shopaholic/partypingle-tendenser!

Asdf är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:54   #37510
jenni
Banned User

Citat:

Det är klart att första intrycket baseras på utseendet, vilket ibland kan leda till att man inte ger någon en chans då dennes utseende inte varit attraherande
Samtidigt vet vi ju alla att när man helt förlitat sig på sin attraktion till det fysiska så kan man bli riktigt besviken då man lär känna personligheten
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 13:59   #37511
Yes
Banned User

Yess avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Ronn Visa inlägg
Det går i vågor, ibland har jag förjävla mycket på gång under veckorna, på söndag och måndag är jag och dansar bugg.
Bra, håll dig sysselsatt.

Citat:
Nej nej det är av ren omtänksamhet bara höra hur hon har det eftersom hon har det lite kämpigt generellt just nu, men du har nog rätt bättre att ha något roligt att berätta.
Ja, om du bryr dig om henne är det bättre att leda in henne på positiva känslor. Vill du vara hennes plåster och axel att gråta ut mot eller den som får hennes tankar på annat och gör henne glad?
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 14:14   #37512
mangemani
Amiga forever

mangemanis avatar

Reg.datum: Feb 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Asdf Visa inlägg
Äsch! Det är ju ej något avstånd! 1h med flyg, åk med wizzair från malmö? Kostar bara 500 t/r och i många fall mycket billigare. Kör på det

!
nja, jag är väldigt skeptiskt till det, har ju som sagt problem med att om tjejen bor längre bort än timrå, dvs sätta sig på en buss och åka i 30 min och då tycker jag den lilla sträckan är dryg.
OM vi ska träffas, så får nog hon bege sig hit, hon verkar berest och verkar inte ha några problem att sätta sig på ett plan under en längre tid.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 14:26   #37513
jenni
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Asdf Visa inlägg

Men du kan ju inte blanda in ett polskt WT-beteende i det polska överhuvudtaget!
Jag skulle vilja säga att om man söker en partner med stark tilltro till familj/traditioner är det en fördel, men det kräver en del tålamod för polskorna är rätt bestämda på gott/ont, en mardröm om du då hittar någon billig tjej med shopaholic/partypingle-tendenser!
Lättast är det väl att säga att han har inga pengar alls, om hon är en gold-digger slutar hon höra av sig, fortsätter hennes intresse är hon en keeper
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 14:28   #37514
cero
Registered User

ceros avatar

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Ursprungligen postat av jenni Visa inlägg
Det är klart att första intrycket baseras på utseendet, vilket ibland kan leda till att man inte ger någon en chans då dennes utseende inte varit attraherande
Samtidigt vet vi ju alla att när man helt förlitat sig på sin attraktion till det fysiska så kan man bli riktigt besviken då man lär känna personligheten
Grunden i ett förhållande är ju sexuell attraktion, så det går ju inte riktigt att kompensera för att se förjävlig ut. Det viktigaste är dock inte att ha perfekta ansiktsdrag, utan att se välvårdad ut. Dvs bra vikt, ordentliga kläder, välklippt osv.
cero är inte uppkopplad  
Gammal 2013-10-31, 14:41   #37515
Olegh
mjau

Oleghs avatar

Reg.datum: Feb 2009
Citat:
Grunden i ett förhållande är ju sexuell attraktion, så det går ju inte riktigt att kompensera för att se förjävlig ut. Det viktigaste är dock inte att ha perfekta ansiktsdrag, utan att se välvårdad ut. Dvs bra vikt, ordentliga kläder, välklippt osv.
Wut. Säger inte att det är irrelevant, men grunden är väl snarare samhörighet och förtroende, imo. Allt ovanpå det blir krydda.
Olegh är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:45.