Äsh hur svårt kan det vara,du kan ju alltid nyttja känd böj-sträck räkneteteknik.
1,2,3,4,4,4,4,4,4,5,6,7,8,9,10,10,10,10,10,10,10,1 0,10,10 tills du inte orkar längre därefter är det bara att ge dig själv en skopa ovett för att du inte orkade längre än till XX antal.
Snyggt pressat!
Haha ja, det är dock svårt att få till när man själv räknar Däremot blir det ofta "fan, har jag gjort 11 eller 12? 11 får det bli då."
Stoppbänk
152.5x7,5,5,4,4
Lite långsam snedbänk och MPBN
Summa: nåja, 2 reps bättre totalt än förra veckan, det får man väl vara nöjd med. 152.5 är ganska tungt för mig, känner mig ostabil och svag i bröstkorgen på grund av den smala bänken. När jag tränade på en tävlingsbänk så blev det liksom bara tyngre desto mer man la på, här blir det sämre stabilitet, exponentiellt sämre fart på stången och väldigt bökigt. Men men, man blir väl grövre kanske Vred till handleden på något sätt på sista settet så blev inte mycket mer än bänken. Ska ändå försöka vara fräsch tills på onsdag så gör inte så mycket.
Egentligen skulle jag ha kört tung bänk på måndag men dum som jag var så tog jag ett skift som jag i efterhand insåg skulle paja hela dagen, så får bli lite hejkon pejkon i någon vecka nu
MPBN: 80x1, 70x12 PB
Långsam bänk: 100x6 PB
Lite triceps
Hela den här dagen är åt helvete, som alla andra lediga dagar när jag tänkt köra långpass. Började med att flickvännen var sur och kinkig som ett ägg på gymmet så jag inte kunde koncentrera mig, skulle därefter skynda på och köra pressarna bakom nacken så att hon kunde böja (som hon sedan struntade i) så allt gick såklart åt skogen där och gjorde 80x6. Sen var bänkpressen upptagen av en kille som skulle ha kedjor på den i tre timmar. Struntade i allting och gick hem. Kan träna igen på torsdag. Fittliv.
Summa: kanoners bananers. Kändes på 95 att 100 skulle bli lite trögt men det här var sista passet inför kommande grundning så spelade ingen roll om jag failade eller ej.
Haha ja, det är dock svårt att få till när man själv räknar Däremot blir det ofta "fan, har jag gjort 11 eller 12? 11 får det bli då."
Gillar du tic-tac? Jag gillar tic-tac! Jag brukar räkna med tic-tac. Ska jag göra 10 set så lägger jag upp 10 tic-tac och sen äter jag en efter varje set. Man blir dessutom starkare av socker i munnen. Och folk frågar och så får man säga "Det är ju så jävla svårt att räkna till tio!". Win-win-win alltså. Varsågod!
Gillar du tic-tac? Jag gillar tic-tac! Jag brukar räkna med tic-tac. Ska jag göra 10 set så lägger jag upp 10 tic-tac och sen äter jag en efter varje set. Man blir dessutom starkare av socker i munnen. Och folk frågar och så får man säga "Det är ju så jävla svårt att räkna till tio!". Win-win-win alltså. Varsågod!
Setten tycker jag inte är så svåra, har ju whiteboardpennor som jag ritar streck på väggarna med. Däremot repsen